Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Captain Tsubasa 2 Oyunundan İlginç Bilgiler

Bu konu; 131 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Captain Tsubasa 2 oyununu hepimiz atari döneminden bugüne kadar defalarca oynayıp neredeyse ezberlemişizdir. Ama buna rağmen hemen hepimizin gözünden kaçan şeyler olabiliyor. Benimde bu oyunu gerek atari döneminde bitirdikten sonra defalarca oynadığım zamanlarda, gerekse PC döneminde olsun gözümden kaçan baya şey olmuştur. İşte şimdi sizlerle tespit ettiğim bu ilginç bilgileri paylaşacağım.

Şimdi öncelikle bu bilgilere daha ziyade hex editör programındaki kod araştırmalarımla ulaştım.


1) Biliyorsunuz Brezilya maçında berabere kaldığımızda uzatma dakikaları oynanmasına rağmen eşitlik yine bozulmaz ise penaltılara geçmeyip Coimbra' nın da maçın tamamında olduğu 2. bir maç yaparız. İşte bu beraberlikle ilgili bazı maçlarda farklı bir durum söz konusu.

23. takım olan Vasco da Gama' yı bilirsiniz, çok kolay bir maçtır ve antreman yapar gibi oynarız. İşte bu maçta berabere kaldığımız zaman uzatma dakikaları ve penaltılara geçilmez ve kaybeden taraf olarak bu maçı yeniden oynarız.

Muhtemelen bugüne kadar hiçbiriniz bunu farketmediniz. Zira bu takıma yenilme veya beraberlik bir utanç kaynağı olurdu. Güzel

İşte bir hazırlık maçı olması nedeniyle bu maçta böyle bir uygulama var.

Ayrıca Toho hariç olmak üzere 7.takım Kunimi ile 11 Furano arasındaki 5 maçta da berabere kaldığımızda uzatma dakikaları oynanmadan penaltılara geçer.



2) Bir diğer konuda biliyorsunuz Toho ve 16.Japonya' daki Hyuga diğer oyunculardan farklı olarak Tiger ve Neo Tiger şuta sahiptir ve dönüşümlü olarak her iki şutu da zaman zaman vurabiliyor. İşte Hyuga nın bu şutlardan hangisini ne zaman vuraca sahanın belli noktalarında gizli.

Tabloda işaretlediğim alanlar ve civarında o 2 şutunu kullanır.

[Resim: W0VZ68.jpg]

Bu bilgiler sayesinde artık nereden hangi şutun geleceğini anlayabilirsiniz. Tabi orada verdiğim ok işareti ile sadece tek bir noktadan değil bunu sahanın enine ve boyuna baklava dilimi şeklinde düşünürseniz o belirttiğim nokta ve civarlarında bu şutları kullanıyor. Bu yüzden Neo Tiger şut alanlarında ona yakalanmamaya ve pas atarken onun çıkma ihtimalini düşünüp ona göre hareket edin.

Mesela top onlardan başlayıp Hyuga' ya pas atıldığında hep aynı çizgiden hareket eder ve ceza sahaına girmeden Neo tiger şut vurur. Hep deriz ya ilk şutu hep Neo tiger oluyor diye, işte bunun nedeni top ona atıldığında o çizgiden yönünü değiştirmeden kalemize geldiği için ve o alanda onun Neo Tiger alanı olduğu için ilk şut genelde Neo Tiger oluyor.

Mesela maç sizden başlarsa defansa gidip tam o Tiger şut alanlarından birinde ona yakalanın veya topu ona atın, bu durumda göreceksiniz ki önce Tiger şut vuracak. Yani dönüşümlü olarak kullandığı bu 2 şutu, sahanın belli noktalarında kullanıyormuş.




3) Matsuyama' nın Avalanche Strategy özelliğini bilirsiniz; top ondayken herhangi bir noktada yakın görünümü çıkıyor ve arkadaşlarını da yönlendirerek hadi atağa çıkalım, bu maçı kazanacağız diyerek o ve takım arkadaşları hızlı koşmaya başlıyor ve seri ataklarla golü buluyorlar.

İşte bu özelliğiyle beraber Matsuyama nın değerleri baya artıyor. Mesela çoğunuz farketmemiş olabilirsiniz ama bu özellikle beraber Matsuyama ya güç özelliği de kazanmış oluyor. Yani Galvan ve Dirceu gibi hava topu mücadelesinde oyuncularımızı savuruyor.

O kadar gaza gelmiş olacak ki Galvan' ın, Jitou' nun gücüne kavuşuyor ve herkesi deviriyor. Dil Çıkarma

Aşağıdaki resimde Matsuyama nın normal hali ile Avalanche Strategy sonrasındaki değerlerini karşılaştırabilirsiniz.

[Resim: njkvMM.jpg]



4) Diaz' ın da biraz top sürdükten sonra Matsuyama tarzı bir hızlanma özelliği var. İşte bu özelliğinden sonra onun değerleri de baya yükselir. Özellikle de çalım gücü o kadar çok yükseliyor ki bir üst takımda olan Schneider' in normal çalımından bile daha yüksek oluyor. Hatta Schneider'in mağlup duruma düştüğünde yükselen değeri bile Diaz' ın çalımına yaklaşamıyor. Öyle ki rakip oyuncular içerisinde çalım gücü en yüksek oyuncu olan Coimbra nın çalımına yakın bir değere sahip oluyor.

Aşağıdaki resimde bu farkı, kendisinin normal halinden ve bir alttaki Schneider' in değerlerine kıyaslayarak görebilirsiniz

[Resim: ZMWrdV.jpg]




5) Schneider' in de mağlup duruma düştükten sonra sürekli bir biçimde top takibi var. Bu durumla beraber normalden hızlı koşar ve topu ayağında bulunduran oyuncumuzu sürekli takip eder. Topu aldığı zamanda bazen orta sahadan bile şut çeker.

İşte bu durum sonrası Schneider' in de Diaz ve Matsuyama gibi değerleri baya artış gösterir. Özellikle kayması, çalımı ve pas gücü baya yükselir.

Aşağıdaki resimde Schneider'in bu özellik sonrasındaki durumunu kendisiyle ve yukarıda değindiğim üzere Diaz ile kıyaslayabilirsiniz.

[Resim: g2nNo0.jpg]



6) Yukarıdaki bu 3 oyuncunun dışında birde Musashi takımın sıradan oyuncularında böyle bir özellik var. Bunu farkettiniz mi bilmiyorum ama bu takımın sıradan oyuncuları 2. yarıda Misugi oyuna girdiği zaman o yorulmasın diye daha atak oynuyorlar. Onlarında değerleri yukarıdaki oyuncular gibi yükselme gösterir ve hızlı koşup birde sürekli baskı uygularlar.

Aşağıdaki resimde bu oyuncuların ilk yarıdaki ve 2. yarıdaki performansları arasındaki farkı görebilirsiniz.

Yalnız tüm değerleri 2-3 değer artış gösterirken farklı olarak pas değerleri 23 den 20 ye düşer.

[Resim: jXLEBW.jpg]



7) Oyundaki en hızlı oyuncu 0A dğerine sahip olan 24.Polonya' daki Maher' dir.

Hex editörde 09 dan sonra 0A, 0B, 0C, 0D, 0E, 0F ve sonrasında 10, 11... diye şekilde yukarıya doğru çıkılır. Yani bu 0A değerini 10 olarak düşünün...

Onu, 08 değeri ile Coimbra takip eder. Ardından 06 ile Hollanda' lı Isurasu gelir.

Yani oyundaki en hızlı isim Maher' dir. Coimbra, Diaz ve Matsuyama gibi isimlerin, sonrasındaki özel şutları veya çalımları bizi etkilediği için onların daha hızlı olduğunu düşünebiliriz. Ama görüldüğü üzere Maher onlardan çok daha hızlı...

Diaz' da sinirlendiği zaman 08 değeri ile Coimbra kadar hızlı koşar.

Matsuyama da 06 değeri ile Isurasu kadar hızlanır.

Schneider ise mağlup duruma düşüp sinirlendiğinde, bizi takip ederken hızlanmaya başlar ve 05 ile Isurasu ve Mastsuyama' yakın değerlere sahip olur.

Bunlar dışında Almanya' daki Kaltz, Brezilya' daki Carlos ve Musashi' deki Misugi top kendisindeyken diğer oyunculardan bir kademe daha hızlı koşar.

Top takım arkadaşlarındayken 16. Japonya' daki Masao ve Kazuo normal oyunculardan 1 kademe daha hızlı koşarlar.

Top bizdeyken ise 16. Japonya' daki Matsuyama, Souda ve Jitou da diğerlerinden 1 kademe daha hızlı koşar.

Schneider sinirlendiği zaman top bizdeyken yukarıda belirttiğim üzere 05 ile normalden 2 kademe daha hızlı koşar. Top ondayken bu değer hemen hemen aynıdır. Top takım arkadaşlarındayken ise normal oyuncularda 4 olan bu değer Schneider' de 2 ye düşer. Yani top arkadaşlarındayken yarı yarıya düşecek şekilde neredeyse durur.

Sanırım bunun nedeni top beklemesinden kaynaklı. Pası aldığı gibi hemen her yerden vurabileceği için pek hareket etmez.

Hollandalı Isurasu da ise bu durum, yani topsuz koşma değer olarak 0 dır. Yani bildiğiniz üzere top takım arkadaşlarındayken o atağa katılmaz orta sahada öylece yerinde durup bekler.

Bu durum, Shin serinde Schneider'in başlangıçta birkaç kez yanından geçip giden Hyuga' yı ve Japon milli takımını kaale almadığı duruma benziyor.

Isurasu da bu şekilde kendine güveniyor olmalı.



8) Misugi nin kalp sorununu hepimiz biliriz... Top sürerken değerleri normal oyunculara göre beşer beşer düşer... Buna karşılık top onda değilken ne kadar yükseldiğini merak edenler için; normal oyuncularda bu artış 2 değer iken Misugi' de bu değer 1 dir.

Yani onunla top sürerken ve özel şutlarını kullanırken dikkatli kullanmanız gerekiyor. Enerjisi düştü mü uzun süre toparlaması zor oluyor. Üstelik bu düşük değerler bir sonraki maçta da devam ediyor.



9) Bir diğer ilginç durumda 3.maç olan Gremio daki Meao nun durumdur. Biliyorsunuz Drive şuta baya bileniyor ve asla bu şut ile gol yemiyor ve ayrıca Tsubasa' nın ve diğer oyuncuların şutlarını da çıkarıyor. Ama Tsubasa sinirlenip ilk golü attıktan sonra gardı ve kendine güveni düşüyor ve sonrasında bırakın Tsubasa' yı diğer oyuncularımızın normal şutlarında bile gol yiyiyor. Ama buna rağmen sonrasında Drive şutu yine zorlanarak da olsa çıkarıyor.

Özellikle ilginç olan birebirde değerlerinin çok çok yüksek olması. Yani ona çalımla veya dibine kadar girip şut çekeyim düşünceniz varsa bunu unutun.

Aşağıda verdiğim resimdeki değerlerine bakarsanız bu düşüncenizden zaten vazgeçersiniz.

37 değer, ne Hamburg' taki Wakabayashi' de nede 16. Japonya'daki Wakashimazu da dahil 24. Polonya kalecisi Yaisch' e kadar kimsede yok. Bu kalecinin bu birebirdeki değeri Meao dan 38 ile 1 değer fazla. Ona göre hesap edin artık. Ağlama

[Resim: m4dV44.jpg]



10) Drive-Tiger şut için Tsubasa' nın sinirlenme ihtimali...

Milli maçlarda bazı kalecilerin ard arda şutlarımızı kurtarması üzerine Tsubasa sinirlenir ve Hyuga ile beraber Drive-Tiger şutu vurur. İşte bu şutun gelmesi için Tsubasa nın sinirlenme ihtimali hex editör üzerinde yaptığımız çalışmalar neticesinde öncelikle kalecinin en az 2 şut kurtarması gerekiyor. Bundan sonra birde bu sinirlenme oranın ne kadar olduğu önemli ki bu değerde 20 dir. Yani hex editörde bunun sürekliliği için bize verdiği kod en yüksek değerleri ile F0 iken bu 20 kodu %20 den bile daha az bir oranı ifade ediyor.

Bütün bunlara birde maçın gidişatına göre önde veya mağlup durumda olmamız ve gol sayımızın olup olmadığı gibi durumlarda etki ediyor. Hiç gölümüz yokken daha çabuk sinirlenebilir ama eğer 1. golden sonra ard arda rakip kaleci şutlarımızı kurtarmış ise bu sinirlenme olayı çok daha uzun sürebilir.



11) Bir diğer istatistik Cyclone şutun diğer şutlar üzerindeki ezici gücüdür.

58 değer ile oyundaki en güçlü şuttur. Bunu 2D ile Drive-Tiger takip eder.

Neo Tiger ve Drive Bicycle şutları ise 22 değer ile aynıdır.

0D ile en zayıf şut ise Rampion' un Rocket Head şutudur.



12) Ani atağa yani kontra atağa çıkabilen en yüksek değerdeki oyuncu...

Flamengo takımındaki Jettorio FF ile en yüksek değere sahip isimdir. Yani oyunda bu özelliğe sahip en iyi oyuncudur.

Jettorio' yu F0 ile Santos' lu Dirceu ve aynı orandaki Tatsunami' deki Souda ve Kunimi' deki Jitou takip eder. Bunlar dışında rakip oyuncularda 10 değerin üstüne çıkan yoktur. Sadece yine Brezilya' daki Dirceu ve Jettorio ve ayrıca 16.Japonya' daki Souda ve Jitou 20 değere sahiptirler.

Birde avalanche strategy özelliğinden sonra FF ile Matsuyama da en yüksek değer ile kontra atağa çıkabilen oyunculardandır.

Bizim oyuncularda arasında ise, bu oran 50 ile en yüksek değere sahip olan Tsubasa' dadır.



13) Birde top takibi dediğimiz olay var ki bunda da en yüksek değer FF ile Akita daki Masao' ya aittir. Buna karşılık takım arkadaşı ve aynı özelliklere sahip olan kardeşi Kazuo da ise bu oran 08 dir.

Yine Isurasu' da bu oran FF dir. Top takım arkadaşlarındayken koşmayan Isurasu top bizdeyken bir an peşimizi bırakmıyor. ;)

Yine Schneider mağlup duruma düşüp sinirlendiği zaman FF ile en yüksek top takibi yapan oyuncular arasına girer.

60 değer ile bu konudaki 4. iyi oyuncu ise Tatsunami' deki Souda' dır. Onu 40 ile Toho' daki Hyuga takip eder.

Bizim oyuncularda ise en yüksek değer 26 ile yine Tsubasa' dadır.



14) Sürekli topa kayan oyuncular...

Rakip oyunculara yakalandığınızda sabit aynı hareketi yapan oyuncular kimlerdir bilmek istiyorsanız; Hyuga ve Souda sürekli kayma yaparlar. Nasıl kaydıklarını da biliyorsunuz zaten Dil Çıkarma

Ayrıca mağlup duruma düştüğü zaman Schneider' de sinirlenmesi ile beraber sürekli kayma yapar.

Ağrılıklı olarak kayma yapan ise 16.takım Japonya' daki Ishizaki' dir. Arada bir bloklama hareketini de yapar.

Ağırlıklı olarak kayma yapan 2 oyuncuda Kore' deki Sha ve Kim' dir. Bu ikisinin kayması aynı zamanda oyuncularınızı uçurur. O yüzden onlara karşı dikkatli olmanız gerekiyor. İran takımın bu özelliğini ise zaten biliyorsunuz.



15) Güç özelliğine sahip oyuncular ise bildiğiniz üzere Dirceu, Jitou, Hyuga, Kore' li Sha ve Kim, İngiltere' deki Stewe Robson, Napoleon, Hollanda' lı Libuta, Arjantin' li Galvan, Kaltz ve yukarıda da değindiğim üzere avalenge strategy özelliği ile Matsuyama' dır.

Ayrıca İran oyuncularının tamamı, 22. Kore ve 26. Sovyet Rusya' nın sıradan oyuncuları da bu özelliğe sahiptir.

Bu oyuncular hem kendi ceza alanlarından hemde bizim ceza alanımızdan oyuncularımızı savururlar.

Ayrıca Brezilya' lı Zagalo' da güçlü ve sert çalımlardan biri olan force drible çalımıyla beraber oyuncularımızı savurur.



16) Kaleci davranışlarında ise, hiçbir şekilde oyuncumuzu durdurmak maksadıyla hava topuna çıkmayan kaleci Meao' dur. Kalesini bu tür pozisyonlarda hiç terk etmez.



17) Oyunda birde normal bir şut olan Strong şut diye biraz daha etkili olan bir şut vardır. Bunu, bazı oyuncular çok nadir olmak üzere kullanır.



18) Brezilya kalecisi Gertize' nin tıpkı Meao gibi birebirde ve topa çıkmada çok uçuk değerlere sahip olduğunu biliyor muydunuz?..

Aşağıdaki resimde görüldüğü üzere 126 değer, yumruğuna yakın bir değer ile baya yüksektir. Hatta özel kurtarışından bile daha yüksek olabilir. Özel kurtarışının, o 76 olan yakalamasını 100' e veya 120 lere çıkardığını bile düşünsek yinede birebirde ne kadar iyi olduğunu anlayabiliriz.

[Resim: Yqvj3j.jpg]

Ayrıca yumruğuyla, yakalaması arasındaki uçuk farkı da görebiliyorsunuz. Bu elbette özel kurtarışının olmasından dolayı, yani özel kurtarışa sahip olması nedeniyle yakalaması da bu kadar düşük oluyor. Bu durum özel şutu, kayması ve özel pası olan oyuncularda da öyledir. O özel kurtarışına ait normal değeri baya düşük olur. Ama Gertize nin yakalaması ve yumruğu arasında baya fark var.

İşte bu durum hakkında şöyle bir tespitim oldu; şimdi Cyclone gibi çok etkili şutları kurtaramayacağı zaman ters yumruk yapıyor ve ayrıca zorlanarak çıkardığı şutlarda da yumruk yapıyor. Yani bu yumruk gücü, özel kurtarışından daha güçlü olabilir. Özel kurtarışıyla çıkaramayacağını anlayınca daha iyi olan yumruğuyla çıkarmaya çalışıyor. Zira gol yediği zaman ters yumruk yerine diğer kaleciler gibi elle yakalama için uzanıp öyle gol yemesi gerekirdi.

Bu durum Rashin ve Yaisch içinde geçerli... Onlarında yumruk değerleri yakalamasından çok uçuk değerlere sahip. Aynı şekilde onlarda yakalayamayacakları şutlara ters yumruk yapıyorlar, zorlanarak çıkarabileceklerine de yumruk yapıyorlar.

Ayrıca kalesini terk edip topa çıkma değerleri de çok yüksek. Tıpkı Meao gibi. Meao' yu Brezilya milli takımında göremiyoruz ama en azından onun birebirdeki yüksek değerlerine/gücüne sahip olan ve topa çıkmasa bile onunla aynı özelliğe/güce sahip bir kaleci ile karşılaşıyoruz.

Sanırım bu bilinçli yapılan bir şey Gülümseme



19) Oyunda iyi kurtarışları olan bazı kaleciler var ve bu kaleciler bazen en iyi şutlarımızı bile kurtarabiliyor. Müller gibi bu özellikte olan kalecilere karşı eğer uzun bir süre gol bulamazsak ve Drive-tiger şutta çıkmazsa veya işe yaramazsa üst üste şut çektikçe kaleci yorgun düşüyor ve bir süreçten sonra normal şutla bile gol atabiliyoruz. Bu şekilde Müller gibi çok kaleciye normal şutla bile gol atmışımdır.



20) Misugi' nin tuhaf saç rengini hepimiz biliyoruz... Bunun dışında, renginin kırmızı yerine mavi olması da milli takım forma renginin kırmızı olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum.

Normalde kalbin kırmızı olması ve herhangi bir acı duyan birinin ten renginin kırmızı olmasından dolayı mavi yerine kırmızı olması daha iyi olurdu; ama dediğim gibi forma rengi kırmızı olduğu için bu durum maviye çevrilmiş.

Bu benim vardığım kanı elbette. Zira bende oyunumda milli takım forma rengini mavi yaptığım için Misugi ' nin bu durumunun rengini kırmızı yaptım. Tabi gördüğünüz üzere çok da güzel durdu.

[Resim: AnAYbp.jpg]


Bu şekilde bir kısmını oynayarak deneyimlediğim ve bir kısmını da hex editör programı ile o özelliğin ilgili kodlarını bulmam ile keşfettim bu ilginç durumları sizlerle paylaşmak istedim.

Sizde bu şekilde oyunda karşılaştığınız ilginç durumları burada belirtebilirsiniz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Bana ilginç gelen başlıca olay
Gertise'yle birebirdeyken Hyuga'nın Neo Tiger şutunu tam yakalaması
Misaki'nin normal şutunu sektirmesi
Birkaç kez başıma gelmiştir.Raslantı olmadığına inanıyorum.

Diğer ilginç olaylar
Genzo'nun surato hareketini yaptıktan sonra nadir de olsa gol yemesi
Oyunda en hızlı kişinin Coimbra olarak bilinmesi; aksine Maher olması.
Bizim oyuncuların enerjileri 0'ken dahi top kesmeleri.
Japonya'daki Hyuga'nın Tiger tackle yapınca nadiren de olsa Toho yakın görünümü ile ekrana gelmesi
Meao'nun drive şutu ara sahnede elle yakalayıp maç içinde yumruklaması
Hernandez,Müller gibi kalecilerin animede her türlü zor şutu elle yakalarken oyunda sadece yumruk yapmaları
Misugi'nin saçının pembe olmasıKızgın - SinirliKızgın - Sinirli benim gibi Misugi fanı için delirme nedeni!! Matsuyama'nın gri ,Misaki'nin turuncu,Santana'nınki sarıKızgın - SinirliKızgın - SinirliKızgın - Sinirli
Drive şutun ara sahnede farklı arka plan ve gidişata sahip olması
Liste uzar giderGülümseme
Süper konu olmuş tebrikler
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Yukarı Çık Cevapla
#3
Bunun nedeni bu değerlerinin çok uçuk olmasından kaynaklı. Aşağıdaki resme baksana 126 değer yumruğundan ve hatta özel kurtarışından bile daha yüksek olabilir. Özel kurtarışının o 76 olan yakalamasını 100' e veya 110 lara çıkardığını bile düşünsek birebirde ne kadar iyi olduğunu anlayabiliriz.

[Resim: njAY6M.jpg]

Ayrıca kalesini terk edip topa çıkma değerleri de çok yüksek. Tıpkı Meao gibi

Misaki, şutunu nasıl sektiriyor?

Evet, Maher kısmını atlamışım. Hep öyle bilinir ama Maher daha hızlıdır. Bunun nedeni birazda Coimbra' nın sonrasındaki o şutu oluyor sanırım. O hız ve o şutun şaşkınlığıyla en hızlının olduğunu düşünüyoruz. Rüzgar gibi geçti hesabı... Ağlama

Hatta ben bu hızlı koşma kodlarını bulmadan önce Diaz' ın da Maher ve Isurasu' dan hızlı olduğunu düşünüyordum.

Bizim oyunculardan hangisi 0 ile top kesiyordu? Ben bunu hiç farketmedim. Ama Misugi' de bu durum var. Enerjisi 0 iken top kesebiliyordu. Sanırım bu enerji olayının bu skill değerlerine pek etkisi olmuyor.

Hyuga' nın tiger tackle ile Toho formasıyla göründüğünü hiç görmedim. Böyle bir hata olacağını sanmıyorum. Sen bir hack oyununda bunu görmüş olabilirsin ve bu aklında kalmış olabilir. Özellikle yabancıların yaptığı bazı oyunlarda bu tür hatalar var, yada hata değilde buna önem verilmiyor olabilir.

Meao' nun ara sahnede rahat yakalayıp oyun içerisinde birde zorlanarak yumruklaması da daha başından kendine olan güvenini biraz yitirdiğini gösteriyor. Ayrıca duran topu takip etmek hareketli maçta gelen şutu takip etmekten daha kolaydır. Sanırım bunu göz önünde bulundurmuşlar.

Evet, bu şekilde elle kurtarışlarını görmek daha iyi olurdu. Hatta Müller' in özel kurtarışı olsa daha iyi olurdu. Zira seride onun kurtarışları sırasında şutlardaki gibi baya ışınlar çıkıyor ve top adeta elinde eriyordu.

Bunun yerine Hernandez, Müller ve Wakabayashi' nin bu şekilde olması, bu maçların zorluğunu bir nebze olsun düşürmek adına olduğunu düşünüyorum. Düşünsene birde her şutumuzun elinde kaldığını; bunun sonrasında takım arkadaşlarına yollayıp ardı ardına gol bulmuş olurlar. Bu şekilde ise top tekrar bize gelebiliyor ve tekrar tekrar şut çekip kaleciyi zorlayabiliyoruz.

Biliyorsun üst üste şut çektikçe kaleci yorgun düşüyor ve bir süreçten sonra normal şutla bile gol atabiliyoruz. Bu şekilde Müller gibi çok kaleciye normal şut ile gol atmışımdır.

Misugi' nin o saçları benimde çok tuhafıma giderdi. Hatta milli maçlarda kadromuzda görüp anlayana kadar Musashi' de onu, Sao Paolo oyuncuları gibi seride olmayan bir oyuncu sanmıştım.

Renginin kırmızı yerine mavi olması da milli takım forma renginin kırmızı olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum.

Misaki' nin verkaçta kahverengi iken normalde turuncu olması baya tuhaf. Hata diyeceğim ama sanırım bunu paslaşırken saçları gölgede kalıyor düşüncesiyle yapmışlar sanırım.

Matsuyama ve Jitou, Souda ve Nitta' nın saçlarında da problem var.

Hadi oyun senaryoyusunu farklı bir şey ortaya koymak adına değiştirebilirsin ama bilinen ve kabul edilen bu gibi durumları niye farklılıştırıyorsun ki Kararsız Özelliklede Misugi olayı

Ara sahnedeki şutların ise hemen hemen hepsi aynı. Mesela buda ilginç bir durum
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Abi genel olarak söylüyorum bunlar Atari kasediyle oynadığımda aklımda kalanlar sadece defterim böyle şifreyle hangi takımla maç yapıyorsam
takım isimlerini o zaman bilmediğim için forma renkleriyle adlandırıyordum
gertisenin değerlerini biliyorum zamanında eski sitede sen paylaşmıştın yine böyle resimliydi her özel oyuncunun level değerlerini
İşte işin garip tarafı bu Misaki'nin normal şutunu sektirmesi şok olmuştum o anda
Misaki ile Hernandezin degajını kesmiştim enerjisi 0'dı
Bu Hyuga'nın olayını bende arapça oyunu vardı kırtasiyeden japoncasını arıyordum bir gün bir oyun geldi tecmo boy soccer 2 diye acaba o mu?
diyerek aldım sonra haklı çıktığımda sevinmiştim hemen 14 k şifresini yazdım ve hyuga ile kaydım toho yakın görünümü geldi şok olduydum
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Misaki' nin şutunu sektirmesi olayını hala anlayamadım Kararsız Sektirme derken nasıl bir şey oluyor?

Kalecilerin pas oranları değerlerini incelersen genelde düşüktür ve bazen oyuncularımız bu pası kesebiliyorlar.
0 ile kesmesi ise ilginç tabi. Ama Misugi örneğinde dediğim gibi enerji, oyuncuların skill değerini pek etkilemiyor. Normalde etkilemesi gerekirken ilginçtir ki böyle bu durum var.

Hyuga nın o durumunun nedeni o şifreyi oluşturan kişinin dediğim gibi kendi hack oyununda Hyuga nın yakın görünüm forma rengini değiştirmemesinden kaynaklanıyor.

Önceden orijinal bir oyundan veya bir hack oyunundan alınmış bir şifre varsa bu şifre ile farklı bir oyunu açtığınızda veya o oyun üzerinde değişiklik yapmış iseniz o şifreyi aldığınız oyundaki durumlar geçerli olur.

Mesela ben Shin oyununda Wakabayashi'yi, Shimuzu' dan sonra Meiwa maçına kadar olan o birkaç maçlık bölümde sakatlığını belirterek o maçlardaki kadroya almadım ama Shimuzu dan sonraki ilk Meiwa maçını şifreyle açtığım zaman Wakabayashi' nin kadroda olduğunu görünce şaşırdım. Zira defalarca 0026-01-xx ile o maçı açtığımda hep kalede Morisaki vardı. Neden böyle olduğunu düşünürken bunun kadrosunu değiştirmediğimiz maçlarda 4A57 ofsetindeki kadrolar geçerli oluyor ya bende 7. Meiwa ile 11 Musashi arasında kadro kodları girmedim ve 4A57 ofsetindeki normal yerini gösterdim. Bu durumu yaşayınca da şifre ve 0026 ile açılan maçlarda farklılık olduğunu ve hatalı olanın 0026 olayı olduğunu düşündüm. Bu yüzden araya yer gösterme ile 7. Meiwa maçı için kadro kodları girdim ve sonrasında bu maçta Wakabayashi yerine Morisaki' yi görebildim. Sonradan anladım ki bunu boşuna yapmışım. Meğerse nedeni kaç yıl önce bu oyunu editlerken aldığım şifreden kaynaklıymış.

Bu şifrelerin ve savelerin böyle bir durumu var. O yüzden oyunlarınızı editlerken eski ve başka oyunlara ait şifreler yerine kendi oyununuzun şifrelerini oluşturup onları kullanın. yoksa bu şekilde boşuna uğraşmış olursunuz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
1) Brezilya maçı normal süresi berabere biterse uzatmalara gider orada da eşitlik bozulmazsa otomatikman yenik sayılırız. Böyle değil mi ya ben başıma geldiği için de bizzat biliyorum. İkinci bir maç olayı...? Kararsız

Vasco da Gama'daki bu olayı ise ilk defa senden duydum, ve dediğin gibi şoke olmuş durumdayım. Dil Çıkarma Daha da merak ettiğim şey ise senin bunu nasıl keşfetmiş olduğun. Güzel

Okunacak çok şey yazmışsın, hepsini tek tek okuyacağım.
Çok güzel bir konu olmuş eline sağlık.
| 12 | Eagle Shot | Eagle Shot Pass | Teppoumizu Tackle | Ball Keep Ability | Furano FC |
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
tsubasa 2 oyunu tüm oyuncular 63 lvl dir sonx1 21 4,092 19-02-2024, Saat: 19:45
Son Yorum: Goktug
Captain Tsubasa 2 Şifreler HasanCeylan05 1 4,450 19-02-2024, Saat: 03:48
Son Yorum: Lenib180
Captain Tsubasa - Hile kodları - Oyun Hilesi SacMisaki 6 6,243 29-01-2024, Saat: 05:35
Son Yorum: Lenib180
Captain Tsubasa 1 - Şifreler [Ekstra Seviyesiz - Japonca] Karl Heinz Schneider 7 920 09-01-2024, Saat: 17:03
Son Yorum: abalci801
Captain Tsubasa [NES] Bilgi Ekranı çevirileri Hikaru Matsuyama 41 5,420 10-12-2023, Saat: 09:59
Son Yorum: Kikipirmansah

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi