Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Wakabayashi Surato Sahnesi Yerine Sankutobi Ekleme

Bu konu; 5 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : bakgal
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar daha önceleri kalecilere Yakala ile özel kurtarış eklerken Ekleyemediğimiz iki özel kurtarış vardı.Birisi Morisakinin Sinirlenmesi . İkincisi ise Sankoutobi dir.Suratoda olduğu gibi Sankutobiyi hem el ile hemde yumruk ile istediğimiz bir kaleciye ekleyebiliriz.Yalnız bunu yapınca Wakabayashi Surato sahnesi gider.Suratoyu ise Yakala ile eklenen özel kurtarışlardan ekleyebilirsiniz.

Şimdi anlatıma geçiyorum.

3455B ofsetindeki 00 kodunu 80 yapın.
2052D ofsetindeki 21 ve 20531 ofsetindeki 40 özelliği hangi iki kaleciye ekleyeceğinizi belirler.(21 Bizim Wakabayashi 40 Rakip Wakabayashi ) oyuncu kodudur.Hangi kaleciye ekleyecekseniz onun kodunu girin.


345AA Ofsetindeki 09 kodu Surato sahnesinin kodudur.6F yaparsanız Surato sahnesi yerine Wakashimazu Sankoutobi olur.Ayrıca Buradaki 09 kodu Morisakinin sinirlenmesininde kodudur.Yani Morisakinin sinirlenmesi yerini de Wakashimazu Sankoutobi alır.

Eklenen kaleci Sankutobiyi hem el ile hemde yumrukla yapar.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Teşekkür ederim yararlı bir bilgi bu.

Yalnız bu şekilde kaleci topu yakalıyor ama gol olarak sayılıyor. Gülümseme Oyuncunun yüksekse gol saylıyor, düşükse kaleci kurtardıktan sonra top herhangi bir oyuncunun ayağında kalıyor.

Cyclone şutta olduğu gibi en son koddan sonra F0 eklediğimizde de aynı şey oluyor. Kaleci çıkmadan gol olması için en son filelerin yırtılma sahnesinin sonuna F0 eklediğimiz zaman oyuncunun enerjisi yüksekse gol oluyor, düşükse bu şekilde top bir oyuncunun ayağında kalıyor
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
(05-01-2017, Saat: 16:45)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Teşekkür ederim yararlı bir bilgi bu.

Yalnız bu şekilde kaleci topu yakalıyor ama gol olarak sayılıyor. Gülümseme Oyuncunun yüksekse gol saylıyor, düşükse kaleci kurtardıktan sonra top herhangi bir oyuncunun ayağında kalıyor.

Cyclone şutta olduğu gibi en son koddan sonra F0 eklediğimizde de aynı şey oluyor. Kaleci çıkmadan gol olması için en son filelerin yırtılma sahnesinin sonuna F0 eklediğimiz zaman oyuncunun enerjisi yüksekse gol oluyor, düşükse bu şekilde top bir oyuncunun ayağında kalıyor

Kalecenin tutabilceği topları tututor.Yiyeceği topları yiyor ama sürekli tutma animasyonu gözüküyor.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Evet bununla ilgili bu bölümde ve farklı yerlerde birçok kod vardır. Bende bunun gibi bazı şeyler buldum ama tam olarak kullanılabilecek hale getirmek veya civarlarında kullanılabilecek olan varsa onları bulmaya çalışıyorum.

Mesela 20B51 ofsetindeki CF A3 kodları 223DF ofsetini gösteriyor ve buradaki

F3 B3 67 0F 17 83 79 1A 35 21 20 1F 1E 1D 3B 51 59 58

ile başlayan bu kodlar, özel kayması olan oyuncuların tek kod ile o sahnelerinin bulunduğu ofsetleri gösteriyor. Tıpkı şuta vuruş anları gibi ama boş bir yer gösterip F3 40 gibi her bir oyuncu için ayrı yer gösterim kodu girdim ama maalesef oyun hata veriyor. Yani şut, pas ve çalımlardaki gibi olmuyor.

Kombinasyonda dahil hepsi için yer gösterim ve F3 XX şeklinde o sahnelerinden önce tek kod olarak yer gösterim kodu vardır ama diğer bu özelliklerde şut, pas ve çalım gibi F3 40 durumuyla olmuyor.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
bbeyler ofset ne oluyor nası eklıcem bılmıyorum yardımcı olun
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Ofset, hex editör adlı bir kod programıyle açtığımız oyunumuzdaki tüm özellikleri belli bir düzene göre sıralayan özel bir oyun düzenleme programıdır.

-Bu programla istediğin oyuncuların, takımların forma renklerini değiştirebilirsin

-Kendi takım kadrolarını ve rakip takım kadrolarını ve oyun sistemlerini değiştirebilirsin

-Oyunculara farklı şutlar, paslar, çalımlar, kaymalar ve kaleci kurtarışları ekleyebilirsin

-Zaman süresini istediğin maçta farklı şekilde düzenleyebilirsin

-Hava renklerini istediğin maçlarda farklı farklı düzenleyebilirsin

-Oyunculara yakın görünüm ekleyebilir, aynı şekilde istediğin oyuncudan bunu kaldırabilirsin

-Oyuncuların istedin şekilde hareket etmesini sağlayabilirsin; yani istediğin noktada şut çekmesi veya sürekli paslı oynamasını falan sağlayabilirsin.

-Oyuncuların güçlerini arttırabilir, düşürebilirsin

-Oyuncu, takım ve şut isimlerini değiştirebilirsin

-Oyunculara hız ekleyebilirsin

-Gol sonrası sevinme sahnelerini değiştirebilirsin

-Takım müziklerini değiştirebilirsin

-Ara sahnelerdeki o videoları düzenleyebilirsin.

Bunlar gibi daha onlarca özelliği oyun üzerinde bu program sayesinde yapabilirsin.

Bu tür özelliklere ait bölümlere/yerlere de ofset adresi deniyor. Orada bulunanlarda o özelliğin kodları oluyor. Altta verdiğim iki başlığı incelersen orada gerekli tüm kodlarla beraber resimli ve videolu anlatımlar mevcut.


http://www.tsubasatr.net/konu-Hex-Editor...cinde.html

http://www.tsubasatr.net/konu-Bugune-Kad...lasin.html
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Enter Tuşu ile Kalecilere Her Maç Farklı Kurtarış Ekleme bakgal 11 990 16-04-2024, Saat: 10:58
Son Yorum: Kian
kalecilerimize alt tuş seçeneği ile özel kurtarış ekleme Askerullah 59 2,290 14-04-2024, Saat: 17:54
Son Yorum: Martin_Diaz
Wakabayashi SGGK Kurtarışı Yapma (CT2 By Crazy Striker) Crazy Striker 68 6,428 14-04-2024, Saat: 17:35
Son Yorum: Martin_Diaz
Kalecilere Wakabayashide olduğu Gibi Sinirlenme Ekleme bakgal 55 3,541 14-04-2024, Saat: 17:18
Son Yorum: Martin_Diaz
Wakashimazuda Olduğu Gibi Kalecilere Özel Yumruk Sahnesi Verme bakgal 35 2,241 14-04-2024, Saat: 16:44
Son Yorum: Martin_Diaz

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
DiegodeArgentina (04-04-2024, 23:18)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi