Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Bir Oyuncuya Birden Fazla Forma Rengi Ekleme[Tam Çözüm-Analizli]

Bu konu; 12 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : bakgal
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar daha önce paylaştığım dokumandan farklı olarak mevki kodlarını maç kodları vs gibi özellikleri ait kodları detaylı bir şekilde anlattım.Oyuncu açma kodu,maç açma kodu gibi kodları kaldırdım.Daha farklı bir anlatım yaptım.Genel olarak tüm kod parçalarını bir puzzle ın parçası gibi verdim.O puzzle ın paraçalarından örnek bir kod oluşturdum.Siz o puzzle ın parçalarını kullanarak istediğiniz özelliğe ait kodları oluşturabilirsiniz.Ayrıca bu dokumanda D0 ,F0 gibi sistem kodalrına bir giriş yaptım.İhityaç duyacağınız gerekli deiğer tüm kodlarıda  dokumanın sonuna ekledim.Bu dokumandan CT2 Hacke gönül vermiş, yada sempati duyan arkadaşlar bir çok şey öğrenebilirler.İhtiyaç duyacağınız her türlü bilgi dokumanda mevcuttur.

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Yukarı Çık Cevapla
#2
Eline Sağlık Kardeşim.. Güzel
Yukarı Çık Cevapla
#3
Eline sağlık. Şimdi çok daha açıklayıcı ve anlaşılır olmuş. Daha önce hiç değinmediğimiz noktalara değinmişsin.

Açma kapama kodları yerine bu şekilde yer gösterim kodlarını belirtmen daha iyi olmuş. Daha fazla maçta ve oyuncuda bu kafa karışıklığı yaratıyordu. Şimdi daha rahat ve kolay bir şekilde hesap yapabiliriz. Daha önce bu konuda zorlanan arkadaşlar olmuştu ve bana bazen ne yapmaları gerektiğini soruyorlardı, şimdi artık onlarda bu konuyu daha rahat kavrayacaklardır.

Yalnız o tabloda 0C nin yer gösterim kodunun A5 olduğu, bir diğer yerde de C9 olduğunu söylemişsin ama aslında bunlardan önceki kod olan 82' yi gösteriyor. 82 den sonra diğer oyuncunun kodları gelecekse onları aktif etmiş oluyor. Bu birçok özellikte bu şekilde oluyor. Başka oyuncu yoksa 68 4C 39 82 gibi kodları gösteriyor ama yeni bir oyuncunun daha kodları bundan sonra gelecekse bu durumda son kodu yani buradaki gibi 82 yi gösteriyor.

Tekrar eline sağlık. Çok derli toplu bir konu olmuş. Farklı alternatifler her zaman iyidir. Bir oyuncuyu bir bölümde veya maçta istediğimiz bir mevkide oynatacaksak mevki kodunu girmeden kodlarını giriyoruz ama özellikle bir mevkide oynayarak onu diğerlerinden ayırmak istiyorsak bu durumda mevki koduyla bunu yapabiliriz. Özellikle her takımda sıkça bulunan sıradan oyuncuların saç ve ten rengini değiştirmekte bu mevki kodu baya işe yarayacaktır.

Teşekkürler Gülümseme
Yukarı Çık Cevapla
#4
(13-05-2017, Saat: 22:35)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline sağlık. Şimdi çok daha açıklayıcı ve anlaşılır olmuş. Daha önce hiç değinmediğimiz noktalara değinmişsin.

Açma kapama kodları yerine bu şekilde yer gösterim kodlarını belirtmen daha iyi olmuş. Daha fazla maçta ve oyuncuda bu kafa karışıklığı yaratıyordu. Şimdi daha rahat ve kolay bir şekilde hesap yapabiliriz. Daha önce bu konuda zorlanan arkadaşlar olmuştu ve bana bazen ne yapmaları gerektiğini soruyorlardı, şimdi artık onlarda bu konuyu daha rahat kavrayacaklardır.

Yalnız o tabloda 0C nin yer gösterim kodunun A5 olduğu, bir diğer yerde de C9 olduğunu söylemişsin ama aslında bunlardan önceki kod olan 82' yi gösteriyor. 82 den sonra diğer oyuncunun kodları gelecekse onları aktif etmiş oluyor. Bu birçok özellikte bu şekilde oluyor. Başka oyuncu yoksa 68 4C 39 82 gibi kodları gösteriyor ama yeni bir oyuncunun daha kodları bundan sonra gelecekse bu durumda son kodu yani buradaki gibi 82 yi gösteriyor.

Tekrar eline sağlık. Çok derli toplu bir konu olmuş. Farklı alternatifler her zaman iyidir. Bir oyuncuyu bir bölümde veya maçta istediğimiz bir mevkide oynatacaksak mevki kodunu girmeden kodlarını giriyoruz ama özellikle bir mevkide oynayarak onu diğerlerinden ayırmak istiyorsak bu durumda mevki koduyla bunu yapabiliriz. Özellikle her takımda sıkça bulunan sıradan oyuncuların saç ve ten rengini değiştirmekte bu mevki kodu baya işe yarayacaktır.

Teşekkürler Gülümseme
Örneklerin birinde mevki kodu vardı diğerinde yoktu ondan farklı çıktı.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Hım ondan dolayı demek? Ben bu kodları o kadar çok değiştirdim ki neredeyse ezberledim ve bu yüzden hızlı bir şekilde okuyup geçtim, ondan dolayı gözümden kaçmış olabilir. Gülümseme

Bundan sonra oyuncu isimlerini düzenleyeceksin sanırım?
Yukarı Çık Cevapla
#6
(13-05-2017, Saat: 22:53)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hım ondan dolayı demek? Ben bu kodları o kadar çok değiştirdim ki neredeyse ezberledim ve bu yüzden hızlı bir şekilde okuyup geçtim, ondan dolayı gözümden kaçmış olabilir. Gülümseme

Bundan sonra oyuncu isimlerini düzenleyeceksin sanırım?

CT2 Sistem Kodları diye bir konu açacağım.F0 ,D0 gibi kodları anlatacağım.Ondan sonra bakarım.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Kalecilere Wakabayashide olduğu Gibi Sinirlenme Ekleme bakgal 29 1,917 05-11-2020, Saat: 16:26
Son Yorum: mesutalkan
Yakın görünümü olmayan oyuncuya yakın görünüm eklemek ジャイロメ59 19 1,869 05-11-2020, Saat: 05:59
Son Yorum: qtahyali43
Oyunculara Birden Fazla Pas Ekleme Hiena 7 721 05-11-2020, Saat: 05:53
Son Yorum: qtahyali43
Oyunculara Birden Fazla Çalım Ekleme Hiena 19 1,447 05-11-2020, Saat: 05:52
Son Yorum: qtahyali43
İstediğimiz Oyuncumuza Güç [Oyuncu Savurma] Özelliği Ekleme Hiena 25 1,818 05-11-2020, Saat: 05:34
Son Yorum: qtahyali43

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi