Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Rakip Takımların Sıradan Oyuncularının Enerji kodları 3.yol

Bu konu; 15 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Sinan1984
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Bu konuya dair açıklamalar Hienanın daha önce paylaştığı çeşitli belgelerdeki açıklamalarda mevcuttur ama ben ayrıca paylaşmak istedim belki bir gün benim gibi kafası karışık bir kardeşimizin sorununu çözerGülümseme
Arkadaşlar biliyorsunuz rakip takımların sıradan oyuncularının enerji ve level değerlerini düzenlemek için 2 belgeyi kullanıyorduk
1-Level ve Enerji ofsetleri
2-Sıradan Oyuncular enerji ve skill kodları asıl içerik

Bir de 3.yolu var ve bazen tam da 3.yol gerekli olabiliyor.Özellikle rakip takımın kadro ve taktik sistemini düzenlerken. http://www.tsubasatr.net/konu-CT-2-Rakip...%B1m+kadro Yani kadro ve taktiğini düzenlemek için seçtiğiniz rakip takıma bir başka rakip takımın kadro ve taktik kadrolarını girmişseniz
Diyelimki aynı taktik sistemini 2 rakip takıma girdiniz ama bu sefer de enerji sorunu oldu çünkü ikisinin de level değeri aynı;değiştirmek istiyorsunuz ve enerji kodları asıl içeriği gösteren belge de sorununuzu çözmüyorDil Çıkarma (Ben denedim)

Bu sorun bana dert oldu ve çözmenin yolu çok kolaymış..
Rakip Takım Kadro Kodları(Uyumluluk Modu) adlı belgeyi açıyorsunuz

ÖRNEK;
3BB66-(Akita) 21 00 8A 8B 8C 8C A0 1F 1E

Buradaki 3. 4. 5. ve 6.cı kodlar yani 8A 8B 8C 8C rakip takımın sıradan oyuncularının enerji kodlarıdır.
Bu kodlar yerine 76 C7 C7 C7 kodlarını girerseniz Almanya takımının sıradan oyuncularının enerji değerini alır
Yanlız buradaki 76 kodu sadece 1.takımın özel olmayan kalecisinin kodudur.Almanya takımının kalecisi Muller olduğu için özel bir değeri yok.Yani 8A kodu Akita takımının kaleci değeri diğer kodlar sıradan oyuncuların seviye değerleridir


İyi oyunlar arkadaşlar
NOT:Son 3 kod olan A0 1F 1E rakip takımın korner taktiğidir. A0 ile kornerden 10 numaralı oyuncu topa vurur 1F 1E ile topu sadece 11 numaralı oyuncuya paslar nadiren şut çeker
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Aşağıdaki konu içerisinde bundan bahsetmiştim. Gerçi sen daha çok özellikle o sıradan oyuncuların güç (skill) değerlerine vurgu yapmışsın sanırım? Gülümseme


Takımını Değiştirdiğimiz Oyuncuları İstediğimiz Şekilde Oynatma
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
(15-02-2017, Saat: 17:32)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aşağıdaki konu içerisinde bundan bahsetmiştim. Gerçi sen daha çok özellikle o sıradan oyuncuların güç (skill) değerlerine vurgu yapmışsın sanırım? Gülümseme


Takımını Değiştirdiğimiz Oyuncuları İstediğimiz Şekilde Oynatma

Evet şimdi indirip okudum. Gülümseme Sen paylaşmışsın daha önce

Yanlız 3.kodun sıradan oyuncuların enerji değerlerinden biri olduğunu sanmıyorum.1 ve 3.cü kodlar takımın diziliş ve taktik sistemi olması lazım.Çünkü mesela 3.kod Rusya 76 kodu 1.takım Fluminensede de var.Emin değilim ama 1.kod diziliş 3.kod taktik olması lazım.O son 3 kodlar korner taktiği.Onu da belgeye eklersen süper olur.Rakip takımların mantıklı ve etkili oynaması için mükemmel bir bilgi
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
3. kod kalecinin skill değeri oluyor. Rusya' da, Polonya' da, Almanya' da, Brezilya' da, 16, Japonya' da, Hamburg' da, Toho' da, Tatsunami' de ve Gremio' da bu kod vardır. Bunun nednei o takımların hepsinde özel kaleci olduğu için orada 1. takım kalecinin 76 kodu oluşuyor. Dikkat edersen 16.Japonya ve 33. Brezilya'da da 76 77 77 78 kodları vardır. Çünkü bu takımlar hiç özel oyuncu yok ve bu yüzden 1. takımın sıradan oyuncularının skill değerleri orada oluşuyor ve bunların özel oyunculara bir etkisi olmuyor.

Ayrıca mesela 1. takımdaki o 76 kodu yerine Arjantin kalecisinin 3. sıradaki kodu olan C5 kodunu girip deneyebilirsin. Bu kodu 1. takımın 3. sıradaki 76 kodu yerine gir ve Tsubasa ile şut çek. Rahata bir şekilde kurtaracaktır.

Bu alttaki belgeyi indirirsen tek tek o kodların hangi oyunculara ait olduğunu belirttim.



.doc   Oyuncuların Skill, Hız ve Davranış Kodları.doc (Dosya Boyutu: 141.5 KB / İndirme Sayısı: 2)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Doğru söylüyorsun.Yani bu durumda sadece 1.kod diziliş ve taktiği belirlemiş oluyor.Şimdi düzeltiyorum Tolga abi
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Evet sadece 1. kod bunu belirliyor. Son 3 kod konusunda hala net bir sonuca varamadım. Belki bunlardan ilki korner, penaltı ve serbest vuruşu kullanan oyuncuyu belirliyor olabilir ama diğer 2 kod kime pas atılacağıyla ilgili olması lazım. Çünkü mesela diyelim İran' da 11 numaraya özel oyuncu aldım ve İran takımının davranış kodlarından bunu Polonya takımındaki oyuncuların kodlarını girsek bile yine ona pas atılmıyor ve atıldığı zamanda Maher özellikli bir oyuncu yapsak bile yine top sürmek yerine oda diğerlerine pas veriyor. Tek tek bunları denemek lazım. Tek bir kod ile 3B140 lı bölümlerdeki birden fazla koddan oluşan oyun sistemlerini, oyuncuların davranışlarını belirliyor ama o oradaki o kodların kime ve hangi özelliğe ait olduğunu henüz çözemedik.



Mesela Brezilya sisteminde bu 61 kodu 6 numaralı Santamaria nın kornerleri kullanmasını sağlıyor. Flamengo' da da 60 kodu var yine Santamaria korneleri kullanıyor.

03 00 76 77 78 79 61 1E 28


Corinthians'ta da orada A0 kodu var ve bu kod 10 numaralı Riberio' nun korneri kullanmasını sağlıyor.

03 00 79 7A 7A 7B A0 1E 1E


Tatsunami'de de kornerleri 4 numaralı Souda kullanır ve burada 40 kodu var.

01 00 76 8D 8D 8E 40 1E 1E

Yani son 3 koddan ilki korneri kimin kullanacağını belirliyor.

Yani kadrolarda da bu oyuncu numaralarını belirleyen kodlar aşağıdaki gibidir.

02 - 2 numara
03 - 3 numara
04 - 4 numara
05 - 5 numara
06 - 6 numara
07 - 7 numara
08 - 8 numara
09 - 9 numara
0A - 10 numara
0B - 11 numara


İşte buradaki 40 lar, A0 lar, 61 ler, 91 lerde bu yukarıdaki tabloya göre hangi oyuncunun kornerleri, penaltı ve serbest vuruşları kullanacağını belirtiyor. Yani 61 de olsa 6 numaralı oyuncu korneri kullanır.

Dolayısıyla bu tek kod korneri kimin kullanacağını belirliyorsa diğer 2 kod farklı bir özelliğe ait oluyor.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Maç İçinde Rakip Oyuncuların Tekniklerini Bizdeki Gibi Çerçeve Ekranında Gösterme Hiena 2 28 314 Bugün, Saat: 01:08
Son Yorum: Hiena 2
Enerji Dalgalanması Kesin Çözüm bakgal 89 6,398 25-03-2024, Saat: 20:30
Son Yorum: hanihh88
CT 2 - Tüm Şutların ve Diğer Özel Hareketlerin Kodları (Asıl İçerik) Hiena 63 3,830 18-03-2024, Saat: 13:21
Son Yorum: Erdem75
Enerji ve Skill Kodları (Asıl İçeriği Gösteren Bölüm)) Hiena 74 3,640 17-03-2024, Saat: 17:47
Son Yorum: Erdem75
Özel Hareketlerin Enerji Değeri Hiena 73 3,738 17-03-2024, Saat: 17:14
Son Yorum: Erdem75

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi