Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

00 ve CB Arası Ara Sahne Animasyonlarını Düzenleme

Bu konu; 37 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Ara sahnede animasyonlarının oyuncuların konuşmaları, yakın görünümler, şut sahneleri, bayraklar, kupalar gibi birçok sahnesi vardır ve bunları 6000 ile B0D0 arasındaki diyaloglardan önce kullanırız… İşte bu sahnelerin tıpkı maç içindeki animasyonların 28978 de olduğu gibi belli ayar kodları, animasyonu farklı bir oyuncu için değiştirme, rengini farklı bir oyuncuya/animasyona verme ve o animasyonun şeklini değiştirmek için 12010 ile 14010 lı bölümlerde kodları vardır…

Şimdi maç içindekiler 28978 den başlar ve 00 ile EF arasındaki tek bir kod ile o animasyonlar ifade edilir ve bunların kullanım sahneleri de 22000 li bölümlerdedir.

Bu ara sahne animasyonlarımızda 00 ile CB arasında 2 farklı bölüm ve yapıda olarak, 12010 ve 14010 lu bölümlerde bulunur ve bunların kullanım sahneleri de 6000 li bölümlerdedir.    

Bu kodları kullanarak bir forma rengini istediğiniz başka bir oyuncuya 2. bir sahnede verebileceksiniz. Mesela 2 farklı takımda karşınıza çıkan veya kendi takımınızda kullandığınız Schneider için kulup ve milli takım olarak 2 farklı forma rengi verebilirsiniz. İlk kodlar tüm animasyonlarda renk kodudur ve kullanmayacağınız bir kod animasyonunu Schneider için kullanarak ona 2. bir forma rengi verebilirsiz. Pierre ve diğer oyuncularda da bunu yapabilirsiz. Bu sayede Tsubasa ve Misaki gibi oyuncularda olduğu gibi 2 farklı forma rengine sahip olurlar.

Bunun dışında animasyonların duracağı yer, kayarak gelen animasyonların hızı ve geliş yönü gibi ayarlamalarını yapabileceksiniz.

Doküman içerisinde 05 kodlu Carlos’ un, animasyon içerik kodlarının kullanım özelliklerine dair bir örnek verdim. Birbiri ile benzer özellikteki diğer animasyonlarda da kodların kullanım özellikleri hemen hemen aynıdır. Farklı animasyonlar içinde o bilgilerden yolsa çıkarak ve kodları deneyerek hangi kodun neyi ifade ettiğini anlayabilirsiniz.  

00 ile 6C arası animasyonlar 12010 lu bölümlerde kullanılır. 6D ile CB arası animasyonlarda 14010 lu bölümlerde kullanılır.

C2, C3 ve C4 gibi pek işimize yaramayacak ve kullanmayacağımız animasyonları farklı bir oyuncu animasyonu için kullanabiliriz. Bu 3 kod bombacı jack olarak bildiğimiz o yerden bitme tuhaf yaratığa xD aittir ve en başta o olmak üzer bu tarzda animasyonları, farklı bir oyuncu veya sahne için renk kodlarını ve ayar kodlarını yaparak kullanabiliriz.

Bu kodları değiştirdikten sonra bunları, 2.belgede bulunan o 6000 li bölümlerde kullanıyoruz. 3.belgede ise renk kodlarını bulacaksınız. Ara sahne animasyonlarında ilk kod her zaman renk kodu oluyordu ya işte bu kodu bir oyuncuya vermişseniz, bu durumda renk ayarlamalarını da o belgedeki ofsetlerden yapacaksınız.

Ben 2.belgedeki sahne kodlarından bazılarını orada verdim. Daha fazlasına ulaşmak için 1.belgedeki tek kod ile ifade edilen animasyon  kodunu aratarak veya yazıları takip ederek FB ve 01 gibi kodlarından sonraki koda giderek  bulabilir ve değiştirebilirsiniz. Bu 6000 li bölümlerdeki sahne kodlarıyla ilgili detaylı bilgilere ise kısa süre yapacağım paylaşım ile ulaşacaksınız. Şimdi burada animasyon kodları konusu üzerinde çalıştığımız için o sahne kodlarının daha sonra tüm ofsetlerini, kodlarını, her bir kodun ne işe yaradığı ile ilgili bilgileri resimli ve videolu olarak sizlere sunacağım.  

Doküman içerisinde daha önce JairoM59 adlı arkadaşımızın bu konuyla ilgili verdiği bazı bilgileri de orada örnek olarak verdim. Kendisine de o bilgilerden ve katkılarından dolayı teşekkür ederim  

O dökümanlarda verdiğim bilgilerden yararlanarak ara sahneleri istediğiniz şekilde düzenleyebilirsiniz.

İyi eğlenceler dilerim.

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Yukarı Çık Cevapla
#2
Harika bir paylaşım daha!

Teşekkürler Tolga abi!. Kalp - Sevgi
Yukarı Çık Cevapla
#3
Eyvallah Barış. Kaç gündür bununla uğraşıyorum, tek tek yer gösterim kodlarını, içeriklerini, kodların ne işe yaradıklarını dene falan baya uğraştırdı ama maç içindeki gibi önemli bir konuydu ve bu sayede artık ara sahneleri de istediğimiz gibi düzenleyebileceğiz.

Senin daha önceki paylaşımlardan 2 örnek de aldım. Gülümseme Katkıların için sana da çok teşekkür ederim. Kalp - Sevgi

Ayrıca

schneiderin fire shotu için bir kod vereyim

00 F1 22 0E F7 06 09 09 E2 87 C1 01 87 B7 01 87 AD 01 87 9E 01 87 8F 01 87 80 01 87 71 01 87 5D 01 87 49 01 87 18 01 86 F3 01 86 C2 01 86 81 F1 22 6E F7 08 09 09 E2 87 C1 01 87 B7 01 87 AD 01 87 9E 01 87 8F 01 87 80 01 87 71 01 87 5D 01 87 49 01 87 18 01 86 F3 01 86 C2 01 86 81 01 F0 FF

bu kodun oyun içindeki karşılığı şu animasyon oluyor:

F5 09 F4 04 05 00 00 F1 CC 23 65 BB 01 20 F5 09 F4 04 05 00 00 F1 CD 23 8F BB 30 F0

06 = CC
08 = CD

23 65 BB 01 = 22 0E
23 8F BB 30 = 22 6E

ayıracak olursak şayet

23 = 22
65 BB 01 = 0E
23 = 22
8F BB 30 = 6E


ara sahne şut editlemedeki 06 animasyonu oyun içerisinde CC koduna denk geliyor. aynı şekilde 08 kodu CD koduna denk geliyor.

konum ve şekil ayarlarında ise şöyle:

ara sahne 22 = oyun içi 23
ara sahne 0E = oyun içi 65 BB 01(ekstra)
ara sahne 6E = oyun içi 8F BB 30(ekstra)

F1 CC 23 65 BB 01

buradaki 23 kodlu top şekli ara sahnede 22ye eşit
CC kodlu aksiyon ara sahnede 06ya eşit
65 BB yukarı/aşağı sağ/sol ayar kodları ara sahnede 0Eye eşit
Yukarı Çık Cevapla
#4
En çok beklediğim nokta "Konum" meselesi idi, sanırım oda artık çözüme kavuştu. Güzel
Yukarı Çık Cevapla
#5
Animasyonun duracağı yeri soruyorsan onları ayarlayabiliyoruz ama sol tarafa bakan bir oyuncuyu sağ tarafa bakacak şekilde ayarlayamıyoruz. Bilmiyorum belki onlarda o pembe ile gösterdiğim 2 koddan oluşan oyuncu tipine ait yeri gösteren bölümde olabilir. Oraları pek kurcalamadım çünkü çok vakti mi aldı ve artık tamamlayıp paylaşmak istedim. Onların gösterdiği yerdeki içerik kodlarına bir bakalım, belki orada yön kodu vardır. Yada belki 22000 li bölümlerdeki gibi F5, F6 gibi kodların orada bunu sağladığı gibi belki 6000 li bölümlerde de buna benzer yön kodu vardır. Biri solda, diğeri sağda olmak üzere 2 oyuncunun kodlarını karşılaştırarak, her iki bölümde de inceleme yapabiliriz.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Yarın bir göz atarım abi ben bunlara
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Şut ve Diğer Özel Hareketlerde Perde Renklerini Düzenleme Hiena 21 1,738 27-10-2020, Saat: 21:53
Son Yorum: mesutalkan
CT 2 - Sahne Ekleme SvChatos 6 1,034 29-09-2020, Saat: 10:44
Son Yorum: Brian Cruyfford
Ara Sahne Editleme (Beklenen Paylaşım - Detaylı) ジャイロメ59 23 2,331 29-09-2020, Saat: 10:37
Son Yorum: Brian Cruyfford
Takım Sistemlerini Düzenleme Hiena 29 2,204 08-09-2020, Saat: 21:33
Son Yorum: Yasin2138
İlk Şutları Farklı Bir Sahne ile Uygulama Hiena 4 639 08-09-2020, Saat: 00:44
Son Yorum: Harun12

Konuyu Okuyanlar ?
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Genzo21 (18-11-2020, 13:32)

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi