Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

00 ve CB Arası Ara Sahne Animasyonlarını Düzenleme

Bu konu; 43 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#17
Ben bunları paylaşınca her kodu tek tek inceleyemedim çünkü normalde de çok zamanımı aldı bunları düzenlemek, bu yüzden önemli bazı kodları keşfedip orada belirttim. Çok önemli bir şey keşfetmişsin Kaan. Ben sizlerinde bu konuda bir şeyleri çözeceğini biliyordum. Bende bazen sizin paylaşımlarınız üzerinde araştırmalar yapıp bir şeyler buluyorum ve aynı şekilde sizde benim konularımdan bir şeyler çıkarabiliyorsunuz. Zaten bunları birbirimize sunarak bu şekilde ekip halinde hareket ediyoruz. Bu önemli sorunda sayende halledilmiş oldu.

Bende bazı bilgiler ve eklemeler yapayım;

Şimdi bu F5 kodunu her oyuncunun orijinal yerinde ekleyemediğimiz için bu şekilde yönünü değiştirdiğimiz oyuncular için yer gösterim yapacağız ve boş yerde önce renk kodunu, sonra F1 kodunu, ondan sonra 30 kodunu giriyoruz [Bu 30 kodunun bilinen bir etkisi olduğunu tespit edemedim] ve bundan sonraki kodda o animasyonun nerede duracağını yani hangi noktada gözükeceğini belirliyor. Yani orijinalde ortada bulunan bir animasyonun kodu 46 gibi bir kod oluyor ve bu kodu arttırdığımızda animasyon sağa kayarken, düşürdüğümüz zaman sola kayıyor. İşte bu koddan sonrada F5 kodunu giriyoruz ve bu kodda sol taraftaki yönü belirliyor. Bundan sonrada zaten geriye kalan kodlarını giriyoruz.

Orijinal yerinde araya F5 kodunu araya giremediğimiz için boş bir yer gösterip oraya bu kodları gireceğiz;

120C8 ofsetine 10 BB kodlarını giriyoruz ve sonra aşağıdaki ofsete bu kodları giriyoruz.

13B20 = 34 F1 30 1E F5 92 92

F5 araya girdikte ve o oyuncunun yönünü direk tarafa çevirdikten sonra ondan bir önceki kodu da buna uygun olarak 1E gibi bir kod girerek o oyuncuyu sola kaydırıyoruz.

Bu arada F6 kodu da sağ taraftan görünümü belirliyor. Sadece sol taraftan görünümü olanları da bu şekilde F6 kodunu girerek diğer yöne çevirebiliriz. Mesela teknik direktörler veya sadece sol taraftan görünümü olan oyuncuları da bu kod ile diğer yöne bakacak şekilde çevirebiliriz.

İşte bu durmdan dolayı boş yerler burada çok işimize yarayacak. Bol bölümlerin hesaplaması için gerekli bilgileri de döküman içerisinde vermiştim zaten.

Barış, seninde verdiğin kodlar için teşekkürler. Denedim bunları ve not aldım. Farklı şut gidişleri ve sahneleri için bu bilgiler çok işe yarayacak.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Bu Konudaki Yorumlar
RE: 00 ve CB Arası Ara Sahne Animasyonlarını Düzenleme - Yazar: Hiena - 10-06-2017, Saat: 23:01

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Tam Ekran Ara Sahne Perdesi ジャイロメ59 14 1,217 04-05-2024, Saat: 12:30
Son Yorum: Osman
İlk Şutları Farklı Bir Sahne ile Uygulama Hiena 10 1,135 03-05-2024, Saat: 21:34
Son Yorum: Osman
Ara Sahne Renk Ofsetleri (Videolardaki Renkler) ジャイロメ59 27 2,418 03-05-2024, Saat: 21:31
Son Yorum: Osman
Ara Sahne Editleme (Beklenen Paylaşım - Detaylı) ジャイロメ59 35 3,635 03-05-2024, Saat: 19:26
Son Yorum: Osman
Ara Sahne Animasyonları ! ジャイロメ59 20 3,309 03-05-2024, Saat: 19:24
Son Yorum: Osman

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 3 Ziyaretçi