Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun


*

İlk Şutları Farklı Bir Sahne ile Uygulama

Bu konu; 1 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar Cyclonenin ilk şutta oyuncu ve kaleciler çıkmadan gol olması özelliğini biliyorsunuz. Bununla ilgilide daha önce bir paylaşım yapmıştım ve oradaki bilgilerle beraber bu özelliği Cyclone dışında istediğimiz şuta uygulayabiliyorduk. Şimdi bu özelliğe ait o kodlar içerisinde daha önce fark etmediğim şuta vuruş ve kaleye gidiş sahneleri ile ilgili bilgileri sizlerle paylaşacağım.

AD 41 04 20 0C C5 A0 00 B1 34 C9 01 D0 0C AD 3C
04 C9 03 D0 05 AD 04 03 F0 03 4C 92 D7 EE 04 03
A9 1D 20 4E C5 A9 08 8D 12 06 A9 0C 20 4E C5 4C
B5 D7

Şimdi buradaki oyuncu ve şut kodu dışında 1D kodu şutun vuruş anına ait sahne kodu oluyor. 0C kodu da kaleye gidiş sahnesi. Normalde bu 2 kod o şutun orijinal haliyle vuruş ve kaleye gidiş sahnesinin olmasını sağlıyor. İşte bunlar yerine dökümanda verdiğim kodlarla ilk seferde o şutun farklı bir vuruş sahnesi ve farklı bir kaleye gidiş sahnesi ile gol olmasını sağlayabilirsiniz.  

Mesela oyununuzda kullanmayacağınız bir yakın görünüm veya bir sevinme sahnesi gibi bir sahneye ait kodu 1D kodu yerine girebilirsiniz ve ilk şutta o sahnenin gözükmesini sağlayabilirsiniz. O oyuncu sonrasındaki her şutta yine kendi orijinal sahnesi ile bu şutu kullanır. Yani burada hani hep düşünürdük ya bir şutu animedeki bir sahne gibi tasarlayalım isterdik ama maç boyunca her seferinde her şutta bu sahne çıkacağı için bu özelliğini bozmuş oluyordu. İşte artık buradaki bilgilerle beraber o şutun ilk seferde animedeki bir sahne gibi veya kendi tasarladığınız bir sahne olarak kullanılmasını sağlayabilirsiniz.  

Bu arada kaleye gidiş sahnesini de bir sahnenin kodunu girerek ilk seferde değiştirmek isterseniz eğer, bu durumda o sahnenin bulunduğu yerdeki kodların tamamını ayarladıktan sonra, en son topun fileye girme sahnesinin kodlarını da girmeniz gerekiyor ki gol sayılmadan önce top fileye girsin.

Bunun için girmeniz gereken kodlar şunlar;  

F7 03 F9 02 61 78 07 44 28 FB

44 Kodu topun filelerde dönme animasyonu  oluyor. Filelerin yırtılma sahnesi içinde 45 kodunu girmeniz gerekiyor.  

Top kaleciyi geçtikten sonrası içinde gerekli sahne kodlarını doküman içerisinde verdim.

Ayrıca alt kısımda maç kodu girerek sadece bir maçta bu şekilde ilk şutun farklı olmasını sağlayacak kodları verdim ve kodlar sayesinde bir seferlik maça özel bir durum yapabilirsiniz.    

Bu şekilde istediğiniz bir şutun, ilk kullanımda gireceğiniz sahneyi almasını ve kaleci ile oyuncular çıkmadan kesin bir şekilde gol olmasını sağlayabilirsiniz.    

Not: Bu 1D kodunu fark eden bakgal ve NBA01 olmuş ve onların bana verdiği bu bilgiden sonra o kodu ve diğer kodları inceleyerek ilk şutu özel bir hale getirebileceğimiz kodlara ulaştım. Her ikisine de bu bilgiyi bana ulaştırıp, bu özelliği çözmemi sağladıkları için teşekkür ediyorum.

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler
Yukarı Çık Cevapla
#2
tamam
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Hex Editörde Karşılaştırma Yöntemi ile Kod Bulma Hiena 14 916 21-05-2020, Saat: 15:55
Son Yorum: xr3bel34
Matsuyama - Avalance Strategy [Kendi Takımımızda Uygulama] Hiena 11 669 18-05-2020, Saat: 18:54
Son Yorum: fovernq
Matsuyama - Avalanche Strategy [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama] Crazy Striker 15 606 18-05-2020, Saat: 17:31
Son Yorum: fovernq
İlk Maçtan İstediğiniz Level Değerleriyle Başlama Hiena 8 609 17-05-2020, Saat: 15:23
Son Yorum: Yasin2138
Tek Bir Kod Değişikliğiyle Rakiplerin Enerji Dalgalanmasını Sabitleme Hiena 6 431 19-04-2020, Saat: 16:00
Son Yorum: Aarow

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi