Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

00 ve CB Arası Ara Sahne Animasyonlarını Düzenleme

Bu konu; 43 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#8
Bu pembe olarak belirttiğim 2 koddan oluşan ve tipi belirleyen o kodlar ye gösterim kodu oluyor ve gösterdiği yerde oyuncunun saç, yüz ve vücuduna ait parçaların her birini bir kod ifade ediyor. Tabi ilkinde olduğu gibi yer gösterme içinde yer gösterim var ve genelde FB den sonra son 2 kod bir başka yeri gösteriyor. Bununla ilgili ilk maç öncesi Carlos' un, Tsubasa' yı takip ettiği sahne üzerinde çalıştığım kodları veriyorum.


15 kodlu Carlos tipinin yer gösterim kodları;

122EA = 0E F1 30 46 91 D0 FF


Yüz Kısmını belirleyen kodlar - 1:

131E0 = 68 69 6A 6B BF 3E 60 A0 3E 61 06 18 0A 1A A1 3E 64 FA A0 B9 FB F4 B9

1. kod yüz üzerinde farklı şekiller ortaya çıkıyor

2. kod yüzün yerini değiştiriyor.

5. kod ağzı farklı yere alıyor

7. kod ağzı kaydırıyor

10.sıradaki 61 kodu alın üzerindeki saç kısmını belirliyor

11.sıradaki kod ağzı kaydırıyor

12. kod olan 18’ i 19 yaparsak ağzı yok oluyor


Yüz Kısmını belirleyen kodlar - 2:

Yukarıdaki son 2 kod olan F4 B9 kodları aşağıdaki ofsette bulunan kodları gösteriyor

13A04 = 3A 6C 3F 03 02 62 03 30 06 68 0A 6A A0 36 58 3A 6F 02 43 A1 36 59 3A 7A 3F 03 02 66 03 31 06 03 0A 6E A2 36 5C 3A 63 3E 65 02 67 06 6D 0A 4F 09 2F A3 3A 5F 3E 70 02 72 0A 33 FB 87 B9

2.kod olan 6C yi, 2C yaparsak saçların aşağıdaki resimde olduğu gibi yukarıda da kıvrımı oluşuyor. 11 kodu ile daha farklı bir saç şekli ortaya çıkıyor

[Resim: 1g2qy1.jpg]


3. kod olan 3F yi 3D yaparsak sol gözünün beyaz kısmında kırmızılık olur.

4.kod olan 03 ü 55 yaparsak gözün o kısımdaki yeşil renkte siyahlık olur

8.kod olan 30 kodu sağ gözün tamamını belirliyor. 35 yaparsak o göz yerine mor bir renk oluşur.

Her bir kod yüzün bir parçasını belirliyor


Omuz ve saç kısmını belirleyen kodlar:

En sondaki 2 kod olan 87 B9 kodları da aşağıdaki ofsetteki kodları gösteriyor

13997 = BD 0D 22 BE 0D 23 BF 0D 20 A0 0C 21 A1 0C 24 A2 0D 25 A3 0D 26 A4 0D 27 FF BE 36 38 3A 3A 3E 52 BF 36 39 FE

139B0 ofsetindeki BE kodu yerine 8E kodunu girersek aşağıdaki şekilde bir saç şekli ortaya çıkıyor. Tabi bunun yerine farklı kodlar denediğimizde de yine Coimbra' nın saçlarını bozuk bir şekilde alıyor.

[Resim: aGym0O.jpg]


139BA ofsetindeki FE kodu yerine 99 girersek Carlos, Coimbra’ nın saçlarını alır.

[Resim: Dd8p6z.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Bu Konudaki Yorumlar
RE: 00 ve CB Arası Ara Sahne Animasyonlarını Düzenleme - Yazar: Hiena - 09-06-2017, Saat: 23:00

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Tam Ekran Ara Sahne Perdesi ジャイロメ59 14 1,217 04-05-2024, Saat: 12:30
Son Yorum: Osman
İlk Şutları Farklı Bir Sahne ile Uygulama Hiena 10 1,133 03-05-2024, Saat: 21:34
Son Yorum: Osman
Ara Sahne Renk Ofsetleri (Videolardaki Renkler) ジャイロメ59 27 2,418 03-05-2024, Saat: 21:31
Son Yorum: Osman
Ara Sahne Editleme (Beklenen Paylaşım - Detaylı) ジャイロメ59 35 3,634 03-05-2024, Saat: 19:26
Son Yorum: Osman
Ara Sahne Animasyonları ! ジャイロメ59 20 3,309 03-05-2024, Saat: 19:24
Son Yorum: Osman

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi