Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

00 ve CB Arası Ara Sahne Animasyonlarını Düzenleme

Bu konu; 43 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#19
Bilmiyorum, bunu hiç denemedim. Ama maç içindekilerde denemiştim ama olmamıştı. Sadece senin 4' lü volede verdiğin ayrıca şu sahnesine ait o uzun kod sahneleriyle bu durum oluyordu. Bu yüzden animasyon kodlarıyla bu durum olmaz ama onunla beraber 6000 li bölümlerdeki sahnelerde boş bir yer gösterip benzer şekilde 2 animasyonun kodlarını sırasıyla girersek belki hızlı bir geçiş ile dönüşümlü olarak aynı ekranda gözükebilir. Gülümseme

Bu arada sana daha önce bahsetmiştim ya bir Çin oyununda açılışta Ishizaki koşuyor diye, işte onun kodlarını çözdüm. Tabi ben 12000 li bölümlerde maç içindeki animasyonlarda olduğu gibi F8 07 gibi kodlarla istediğimiz oyuncuya ekleyebilme bölümü olur diye düşünmüştüm ama o şekilde değilmiş. Öyle bir bölüm olacağını artık düşünmüyorum çünkü maç içinde o şekilde animasyonlar zaten var. Yani Hyuga' nın drive-tiger sırasındaki koşma sahnesi için farklı bir tipin kodunu girdik mi oluyor zira oyunda herkes için bir koşma sahnesi var zaten. Yada özel verkaç yapan oyuncu tiplerini de değiştirebiliyoruz ve oda her oyuncu için normal verkaç da bu zaten olduğu için o tür bir bölüm oluşmuş ve tek kod ile o animasyon sahnesindeki oyuncu tipini değiştirebiliyoruz. Ara sahnelerde ise böyle bir durum yok. Yani Ishizaki koşma sahnesi yok mesela. İşte bu adam da bunu yy chr tarzı programlarla Tsubasa' nın koşma sahnesindeki tipini Ishizaki için düzenlemiş anlaşılan.

Aşağıda bununla ilgili bulduğum bölümleri ve kodlarını vereyim.

Ishizaki nin koşma animasyonu için:

42290:
18 20 20 40 40 50 7B 3F 07 1F 1F 3F 3F 2F 14 1B 18 04 04 02 02 82 D2 FA E0 F8 F8 FC FC 7C AC D4 3F 1F 3F 3F 1F 0F 07 01 0E 04 1B 1F 09 07 00 00 FC FC F8 F8 F8 F0 E0 C0 10 50 60 E0 E0 40 80 00 00 00 00 00 00 00 00 0F 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 E0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00


Sadece alttaki kodları girerek de şöyle bir saç şekli ortaya çıkıyor:

42990 = 18 20 20 40 40 50 7B 3F 07 1F 1F 3F 3F 2F 14 1B 18 04 04 02 02 82 D2 FA E0 F8 F8 FC FC 7C AC D4 3F 1F 3F 3F 1F 0F 07 01 0E 04 1B 1F 09 07 00 00



Videoda gördüğünüz gibi sadece yukarıdaki kodları girerek bu şekilde bir saç şekli elde ettim. Kodlarla oynayarak farklı şeyler ortaya çıkarabiliyoruz. Gülümseme


Birde o oyunda Tsubasa' nın finalde kupayı kaldırdığı sahnede Tsubasa yerine Ishizaki tipini çizmişti ve kodları da buldum.

Ishizaki tipinin kupayı kaldırması:

58564 = 00 00 01 03 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 3F FF FF FF FF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 E0 F8 FE FE FF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 01 03 06 07 0D 0F 00 00 00 01 03 03 07 07 6F DF BF 5F BF 7E FE FC 3F 7F FF FE FE FC FC F8 C0 80 80 00 00 00 00 00 80 00 00 00 00 00 00 00 07 07 05 05 09 0F 1B 37 03 03 03 03 07 07 0F 1F FF FE FE FC F8 F0 E0 C0 84 90 BC F8 F0 C0 C0 80 00 00 01 02 05 05 07 07 00 00 00 01 03 03 02 03 60 B0 F8 6C FC FA FF FD 00 60 60 98 D8 D4 6C 2A 15 0A 05 02 01 00 00 00 0F 07 03 01 00 00 00 00 AC D6 EB FD FE FF 7F 7F F8 FC FE FE FF 7F 3F 3E 03 03 03 81 E1 F1 F8 BC 00 00 00 00 00 00 20 50 FF FF FF FF FF DF FF FF 00 00 80 F1 9F EC DE FF FF FF FF FF FF 7F FF FF 00 00 F0 98 71 B3 FB FB 00 80 80 80 80 03 07 0D 00 00 00 00 00 00 02 06 1B 1B 37 6F D7 AF 5F BF 0F 0F 1F 3F 7F FF FF FF FC F8 F8 F0 E0 C0 80 80 F8 F0 F0 E0 C0 80 00 00 3F 3E 1C 18 30 20 20 10 1E 1D 0B 07 0F 1F 1F 0F 3F 1F 1F 0F 0F 07 07 03 E8 F4 F2 F9 FC FC FE FE FF FF FF F9 FF FF FF FF F7 7F 79 36

[Resim: ERbrVB.jpg]


Tabi bunda da kod gruplarını tek tek değiştirip farklı bir tip ortaya çıkardım. O videoda Hyuga' nın kayma sahnesindeki kupayı kaldıran oyuncu tipi için aşağıdaki kodları o ofsete girmeniz gerekiyor. Sağ


Yeni tip:

58650 ofsetine aşağıdaki kodları girerek böyle ir tip elde edebiliyoruz

58650 = 00 80 80 80 80 03 07 0D

Sadece o ofsete bu kadarcık kod girerek böyle bir tip elde ettim. Carlos ve Diaz' a benziyor biraz. Bu yüzden isterseniz onlar üzerine yapacağınız oyunlarda bu kodları girerek, bunu onların finalde kupa sahnesi olarak kullanabilirsiniz.

Bu şekilde kodlarla oynayarak çok farklı tipler elde edebiliriz. Özellikle benim gibi yy chr tarzı programlarda rahat bir şekilde istediğiniz çizemeyenler, bu şekilde kodlarla oynayarak farklı şekiller elde edebilir.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: 00 ve CB Arası Ara Sahne Animasyonlarını Düzenleme - Yazar: Hiena - 10-06-2017, Saat: 23:36

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Tam Ekran Ara Sahne Perdesi ジャイロメ59 14 1,217 04-05-2024, Saat: 12:30
Son Yorum: Osman
İlk Şutları Farklı Bir Sahne ile Uygulama Hiena 10 1,145 03-05-2024, Saat: 21:34
Son Yorum: Osman
Ara Sahne Renk Ofsetleri (Videolardaki Renkler) ジャイロメ59 27 2,418 03-05-2024, Saat: 21:31
Son Yorum: Osman
Ara Sahne Editleme (Beklenen Paylaşım - Detaylı) ジャイロメ59 35 3,663 03-05-2024, Saat: 19:26
Son Yorum: Osman
Ara Sahne Animasyonları ! ジャイロメ59 20 3,314 03-05-2024, Saat: 19:24
Son Yorum: Osman

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 2 Ziyaretçi