Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun
Tsubasa Türkiye Platformu
Tsubasa’ nın 30. Maç Sonrası Cyclone Sahnesindeki Hareketi - Baskı Önizleme

+- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net)
+-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html)
+--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html)
+--- Konu Başlığı: Tsubasa’ nın 30. Maç Sonrası Cyclone Sahnesindeki Hareketi (/konu-tsubasa%E2%80%99-nin-30-mac-sonrasi-cyclone-sahnesindeki-hareketi.html)

Sayfalar: 1 2 3


Tsubasa’ nın 30. Maç Sonrası Cyclone Sahnesindeki Hareketi - Hiena - 14-07-2017

Burada sizlerle aşağıda verdiğim resimde gördüğünüz ve normalde Tsubasa’ nın 30. maç sonrası Cyclone şut çektikten sonra durduğu bu pozisyonunun maç içine aktarabileceğimiz kodlarını paylaşacağım.

[Resim: bG6DLZ.jpg]

Şimdi bu hareket oyuna bir programla eklenmiş ve bende bir arkadaşımızın isteği üzerine o oyunu inceleyerek bunu kodlarla oyuna uyarlayabileceğimiz gerekli kodlara ulaştım.

Link içerisindeki dökümanda gerekli kodlar mevcut. Ben bunu Kaltz’ ın yakın görünüm kodu üzerinden verdim. Dolayısıyla 22000 li bölümlerdeki maç içi sahnesi için onun B9 yakın görünüm kodunu kullanacaksınız. Bu hareketin ekranda gösterim süresini ve arka plan renk kodlarını da istediğiniz şekilde düzenleyebilirsiniz. Ayrıca bu hareketi istediğiniz sahne sırasında istediğiniz yerde kullanabilirsiniz.

Tesekkurler ! Icerik Acilmistir:



.doc   Tsubasa’ nın Cyclone Sahnesindeki Hareketi.doc (Dosya Boyutu: 37 KB / İndirme Sayısı: 13)




RE: Tsubasa’ nın 30. Maç Sonrası Cyclone Sahnesindeki Hareketi - NanoBasa - 14-07-2017

Teşekkürler Hiena Abi Gülümseme


RE: Tsubasa’ nın 30. Maç Sonrası Cyclone Sahnesindeki Hareketi - Guney S - 14-07-2017

kodlarla uğraşmak yerine aslında direkt olarak kaltzın veya herhangi bir kullanılmayacak kişinin yakın görünümüne, animasyonuna çizilebilir.

çizilebilecek en uygun bölge yakın görünüm gerçi veya en basitinden ishizakinin gammen block hareketi üzerine.

kodlar için teşekkürler, ben bunu ilk yaptığımda gammen block hareketi yerine çizmiştim doğru aynı şekilde o hareketin kodlarıda değişiyordu çizim yapıldığında.


RE: Tsubasa’ nın 30. Maç Sonrası Cyclone Sahnesindeki Hareketi - Hiena - 14-07-2017

Nanobasa@

Bende bu sahneyi oyuna -uygulanmış romu bulup getirerek ve beni bunu bulmaya teşvik ederek- aktarabilmemize olanak sağladığın için sana teşekkür ederim. Gülümseme

İyi sahnelerde kullanabilmen dileğiyle...


Guney S@

Farklı bir animasyon sahnesinin kodlarına sığıyorsa eğer onu da kullanabilirsiniz elbet. Yakın görünümler genel olarak çok fazla kod barındırdığı için bunlarda kullanmak daha mantıklı oluyor elbette.


Cvp: RE: Tsubasa’ nın 30. Maç Sonrası Cyclone Sahnesindeki Hareketi - NanoBasa - 14-07-2017

(14-07-2017, Saat: 23:02)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Nanobasa@

Bende bu sahneyi oyuna -uygulanmış romu bulup getirerek ve beni bunu bulmaya teşvik ederek- aktarabilmemize olanak sağladığın için sana teşekkür ederim. Gülümseme

İyi sahnelerde kullanabilmen dileğiyle...

Asıl ben teşekkür ederim abi. Ben sadece elim boş gelmek istememiştim. 4 yıldır peşindeyim bunun Açık Ağızlı Gülümseme sonunda bulduk. Tekrardan Teşekkür ederim. Rica Ederim. Bir Katkım olduysa ne mutlu Gülümseme


RE: Tsubasa’ nın 30. Maç Sonrası Cyclone Sahnesindeki Hareketi - ジャイロメ59 - 14-07-2017

Aslında istediğimiz yere bunu uygulayabiliriz.

Çizim yapıldıktan sonra oluşan kodları kopyalarız, atarız bir not defterine. Çizdiğimiz alanı eski haline getiririz, kodlar fazla uzunsa ve oyunda kullanmayacağımız kısım kısa kalıyorsa bu kodların yanında, onun ofsetine boş yer gösterip oraya girebiliriz biçim kodlarını.

En azından ben bu şekilde yapabileceğimizi düşünüyorum. Güzel

Güzel paylaşım Tolga abi, eline sağlık.