Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Tsubasa’ nın 30. Maç Sonrası Cyclone Sahnesindeki Hareketi

Bu konu; 10 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Burada sizlerle aşağıda verdiğim resimde gördüğünüz ve normalde Tsubasa’ nın 30. maç sonrası Cyclone şut çektikten sonra durduğu bu pozisyonunun maç içine aktarabileceğimiz kodlarını paylaşacağım.

[Resim: bG6DLZ.jpg]

Şimdi bu hareket oyuna bir programla eklenmiş ve bende bir arkadaşımızın isteği üzerine o oyunu inceleyerek bunu kodlarla oyuna uyarlayabileceğimiz gerekli kodlara ulaştım.

Link içerisindeki dökümanda gerekli kodlar mevcut. Ben bunu Kaltz’ ın yakın görünüm kodu üzerinden verdim. Dolayısıyla 22000 li bölümlerdeki maç içi sahnesi için onun B9 yakın görünüm kodunu kullanacaksınız. Bu hareketin ekranda gösterim süresini ve arka plan renk kodlarını da istediğiniz şekilde düzenleyebilirsiniz. Ayrıca bu hareketi istediğiniz sahne sırasında istediğiniz yerde kullanabilirsiniz.

Tesekkurler ! Icerik Acilmistir:



.doc   Tsubasa’ nın Cyclone Sahnesindeki Hareketi.doc (Dosya Boyutu: 37 KB / İndirme Sayısı: 6)


Yukarı Çık Cevapla
#2
Teşekkürler Hiena Abi Gülümseme
Hazır Ol
[Resim: avatar_759.jpg?dateline=1390913547]
DangerS.!

Jairo Twin S.!
[Resim: xYkaVl.jpg]

MEHMET And Jairo Forever!!
Yukarı Çık Cevapla
#3
kodlarla uğraşmak yerine aslında direkt olarak kaltzın veya herhangi bir kullanılmayacak kişinin yakın görünümüne, animasyonuna çizilebilir.

çizilebilecek en uygun bölge yakın görünüm gerçi veya en basitinden ishizakinin gammen block hareketi üzerine.

kodlar için teşekkürler, ben bunu ilk yaptığımda gammen block hareketi yerine çizmiştim doğru aynı şekilde o hareketin kodlarıda değişiyordu çizim yapıldığında.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Nanobasa@

Bende bu sahneyi oyuna -uygulanmış romu bulup getirerek ve beni bunu bulmaya teşvik ederek- aktarabilmemize olanak sağladığın için sana teşekkür ederim. Gülümseme

İyi sahnelerde kullanabilmen dileğiyle...


Guney S@

Farklı bir animasyon sahnesinin kodlarına sığıyorsa eğer onu da kullanabilirsiniz elbet. Yakın görünümler genel olarak çok fazla kod barındırdığı için bunlarda kullanmak daha mantıklı oluyor elbette.
Yukarı Çık Cevapla
#5
(14-07-2017, Saat: 23:02)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Nanobasa@

Bende bu sahneyi oyuna -uygulanmış romu bulup getirerek ve beni bunu bulmaya teşvik ederek- aktarabilmemize olanak sağladığın için sana teşekkür ederim. Gülümseme

İyi sahnelerde kullanabilmen dileğiyle...

Asıl ben teşekkür ederim abi. Ben sadece elim boş gelmek istememiştim. 4 yıldır peşindeyim bunun Açık Ağızlı Gülümseme sonunda bulduk. Tekrardan Teşekkür ederim. Rica Ederim. Bir Katkım olduysa ne mutlu Gülümseme
Hazır Ol
[Resim: avatar_759.jpg?dateline=1390913547]
DangerS.!

Jairo Twin S.!
[Resim: xYkaVl.jpg]

MEHMET And Jairo Forever!!
Yukarı Çık Cevapla
#6
Aslında istediğimiz yere bunu uygulayabiliriz.

Çizim yapıldıktan sonra oluşan kodları kopyalarız, atarız bir not defterine. Çizdiğimiz alanı eski haline getiririz, kodlar fazla uzunsa ve oyunda kullanmayacağımız kısım kısa kalıyorsa bu kodların yanında, onun ofsetine boş yer gösterip oraya girebiliriz biçim kodlarını.

En azından ben bu şekilde yapabileceğimizi düşünüyorum. Güzel

Güzel paylaşım Tolga abi, eline sağlık.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Özel Hareketi Olmayan Oyunculara Özel Hareket Eklemek ジャイロメ59 35 3,080 06-11-2020, Saat: 22:08
Son Yorum: mesutalkan
Captain Tsubasa 2 Hack İçin Aldıgım Notlar KepoOpetOzan 5 621 31-10-2020, Saat: 11:12
Son Yorum: mesutalkan
Captain Tsubasa 2 hex editör dosyalarım serrgn 14 1,378 31-10-2020, Saat: 11:07
Son Yorum: mesutalkan
Gol Sonrası Sevinme Sahnesini Değiştirme ジャイロメ59 28 2,446 27-10-2020, Saat: 12:25
Son Yorum: mesutalkan
Gol Sonrası İlginç Sevinme Sahneleri Ekleme ジャイロメ59 31 2,766 15-10-2020, Saat: 17:58
Son Yorum: tobi

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi