Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Takım Sistemlerini Düzenleme

Bu konu; 38 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#7
Evet görebileceksiniz.

Oyun stilleri her ne kadar birbirine yakında olsa da Urabe biraz daha aktif. Yeri geldiğinde atağı da organize ediyor. Tabi kendisi nadir şut çekiyor.
Genelde Nitta' yı besliyorlar.

Nitta' nın da hızı da gerektiği ayarda olacak.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#8
(05-01-2014, Saat: 17:43)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Evet görebileceksiniz.

Oyun stilleri her ne kadar birbirine yakında olsa da Urabe biraz daha aktif. Yeri geldiğinde atağı da organize ediyor. Tabi kendisi nadir şut çekiyor.
Genelde Nitta' yı besliyorlar.

Nitta' nın da hızı da gerektiği ayarda olacak.

Öyleyse bu baştan sona bitireceğim ilk hack oyunu olacak diyebilirim. (kısmetse) Mükemmel olacağından eminim. Şimdiden sabırsızlanmaya başladım Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#9
ilk bulmaaya çalıştığın olayıda umarımı bulursun.
o da çok güzel olurdu.scheinederin kızması..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#10
Onu buldum zaten. Schneider yerine istediğimiz oyuncuya bu özelliği ekleyebiliyoruz. Ayrıca takımını da değiştirebiliyoruz. hangi oyuncuya uygulamışsak onun yakın görünümü çıkıyor, o sinirlenip, hızlı koşuyor ve pres yapıyor.

Aynı zamanda Matsuyama ve Diaz' ın sinirlenip hızlı koşma kodlarını da buldum.

Ayrıca 10. takım Musashi de fark ettiniz mi bilmiyorum ama Misugi 2. yarı oyuna girdiğinde takım arkadaşları o yorulmasın diye ilk yarıdan daha atak oynuyor ve pres yapıyor. İşte onun kodlarını da buldum ve bunu istediğimiz takıma uygulayabiliyoruz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#11
(06-01-2014, Saat: 02:20)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Onu buldum zaten. Schneider yerine istediğimiz oyuncuya bu özelliği ekleyebiliyoruz. Ayrıca takımını da değiştirebiliyoruz. hangi oyuncuya uygulamışsak onun yakın görünümü çıkıyor, o sinirlenip, hızlı koşuyor ve pres yapıyor.

Aynı zamanda Matsuyama ve Diaz' ın sinirlenip hızlı koşma kodlarını da buldum.

Ayrıca 10. takım Musashi de fark ettiniz mi bilmiyorum ama Misugi 2. yarı oyuna girdiğinde takım arakadaşları o yorulmasın diye ilk yarıdan daha atak oynuyor ve pres yapıyor. İşte onun kodlarını da buldum ve bunu istediğimiz takıma uygulayabiliyoruz.

sanırım daha paylaşmadınız bekliyoruz o haldeGülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#12
(06-01-2014, Saat: 02:20)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Onu buldum zaten. Schneider yerine istediğimiz oyuncuya bu özelliği ekleyebiliyoruz. Ayrıca takımını da değiştirebiliyoruz. hangi oyuncuya uygulamışsak onun yakın görünümü çıkıyor, o sinirlenip, hızlı koşuyor ve pres yapıyor.

Aynı zamanda Matsuyama ve Diaz' ın sinirlenip hızlı koşma kodlarını da buldum.

Ayrıca 10. takım Musashi de fark ettiniz mi bilmiyorum ama Misugi 2. yarı oyuna girdiğinde takım arakadaşları o yorulmasın diye ilk yarıdan daha atak oynuyor ve pres yapıyor. İşte onun kodlarını da buldum ve bunu istediğimiz takıma uygulayabiliyoruz.

Abi bunları bugün paylaşma imkânın var mı?? Gülümseme Gülümseme Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Yenilgi ve Beraberlik Durumunda Takım Atlama Hiena 19 1,928 04-05-2024, Saat: 12:45
Son Yorum: Osman
10.Takım Sıradan Oyuncuların 2.Yarıda Farklı Bir Sistemle Oynamaları: Hiena 10 944 04-05-2024, Saat: 12:29
Son Yorum: Osman
Maç İçi ve Maça Başlamadan Önceki Takım İsimleri ジャイロメ59 14 1,660 03-05-2024, Saat: 21:44
Son Yorum: Osman
Koç takım bilgileri ofsetleri Tsumax 17 1,779 03-05-2024, Saat: 21:37
Son Yorum: Osman
Şut ve Diğer Özel Hareketlerde Perde Renklerini Düzenleme Hiena 43 3,167 03-05-2024, Saat: 17:53
Son Yorum: Osman

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
3 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Hiena 2 (02-05-2024, 11:40), Martin_Diaz (14-04-2024, 14:42), Osman (03-05-2024, 13:55)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi