Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Skill ve Enerji Ofsetleri

Bu konu; 105 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : ジャイロメ59
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Oyuncuların skill ve enerjilerini değiştirme ;

Enerji ve skill kodları toplam 23 adet koddan oluşur.

Bunlar sırası ile normal, yerden ve havadan olmak üzere toplam 3 gruba ayrılır.

Örnek olarak Tsubasa`dan başlayalım. Tsubasa`nın ofseti 39FF6`dır. Bu ofsete geldiğimizde şu kodları görürüz ;

2E 0F 15 18 0C 0F 0F 12 15 0C 17 0E 0C 10 0E 12 15 0C 17 0E 0C 10 0E

Buradaki 2E enerji kodudur. 2E > 748 enerjiyi gösterir. Kırmızı renkli kodlar oyuncunun saha içerisindeki NORMAL skilleridir. Örneğin şut 12, pas 14 vs. Mavi renkli kodlar ceza sahası içerisindeki alçaktan yapılacak olan hareketlerin kodlarıdır. Yeşil kodlar ise ceza sahası içerisindeki havadan yapılacak olan hareketleri değer kodlarıdır.

Rakip takımların oyuncularının enerji ofsetinde 00 yazar çünkü onların enerjisi yoktur. Kendi takımımıza aldığımızdada zaten farkedersiniz ki, enerjileri inişli çıkışlı oluyor. İsimsiz yani No 1, No 2, No 3 diye tabir ettiğimiz oyuncular ofsetlerini ortak paylaşırlar.

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Yukarı Çık Cevapla
#2
Bu konuyu çok seviyorum be Açık Ağızlı Gülümseme Hack yaparken beni en çok uğraştıran oyuncuları dengelemek Gülümseme
İlk hack çalışmam Gülümseme

[Resim: v807e0.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Öncelikle teşekkürler Tsubasa'yı editliyorum fakat şut değişmiyor onu nasıl değiştiricem ?
[Resim: Elle_sid_pierre.jpg]
-Mafrozen

[Resim: rjgp3.png]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
sıtede paylasımlarımız var oraya bakarak degısebılırsın ama sana ornek olarak bı sut degıstıreyım 21f0e ofsetıne gıt orda fb b4 kodunu goreceksın onların yerıne 10 fd kodlarını gır ve daha sonra 3fd20 ofsetıne gıt ve oraya su kodları yaz F7 23 F9 02 0B 40 64 1A 00 F6 F7 23 F9 02 0B 40 64 1A 00 F6 F7 23 F9 02 0B 2A 4D 84 00 F6 F7 23 F9 02 0B 2A 4D 84 00 F7 42 F9 02 08 3A 5B 36 00 FB ve tsubasayla bı sut cek sutun gıdısıne bak butun sutlarıda bu sekılde degısebılırsın
[Resim: eicm.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
(17-08-2013, Saat: 17:47)Excellency Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sıtede paylasımlarımız var oraya bakarak degısebılırsın ama sana ornek olarak bı sut degıstıreyım 21f0e ofsetıne gıt orda fb b4 kodunu goreceksın onların yerıne 10 fd kodlarını gır ve daha sonra 3fd20 ofsetıne gıt ve oraya su kodları yaz F7 23 F9 02 0B 40 64 1A 00 F6 F7 23 F9 02 0B 40 64 1A 00 F6 F7 23 F9 02 0B 2A 4D 84 00 F6 F7 23 F9 02 0B 2A 4D 84 00 F7 42 F9 02 08 3A 5B 36 00 FB ve tsubasayla bı sut cek sutun gıdısıne bak butun sutlarıda bu sekılde degısebılırsın

boş ofsetlere tsubasanın ofsetini koyuyoruz o zaman sonra değiştiriyoruz ?
Edit :
Öncelikle teşekkürler ama şuttan kastım tsubasanın şut leveli idi Gülümseme
[Resim: Elle_sid_pierre.jpg]
-Mafrozen

[Resim: rjgp3.png]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Barış, bu konuyla ilgili kodlarda güncelleme yaptım. Schneider, Diaz, Matsuyama gibi oyuncuların sinirlendikleri zaman skill ve enerjilerinin bulunduğu bölümdeki ofsetlerini de buldum ve belge içerisine ekledim.

Burada verdiğim geniş açıklamayla beraber güncellediğim linki de paylaşım mesajına ekle istersen.

Güncellenmiş Döküman:
http://www.tsubasatr.net/attachment.php?aid=381

Açıklama:
Enerji ve Skill Kodları:

Bu kodlarla takımınıza aldığınız rakip oyuncular veya takım sırasını değiştirdiğiniz oyuncuların tüm tekniklerinin değerlerini ayarlayabilirsiniz.

Başlığa, Level dedim de, aslında skill kodları... Oyuncuların tek tek tüm teknikleri...
Yani; şut, pas, çalım, topa çıkma, top uzaklaştırma, markaj kısacası tüm teknikler...

Şimdi ilk olarak; Lima -Batista -Nankayama üçlüsü ile başlıyor... Bu 3 oyuncunun ofsetleri bir... Bizim oyunculardan bazılarının ortak ofseti var...

Enerji: 39FDE,
Skill: 39FDF,
Yerden Özellikler: 39FE5,
Havadan Özellikler: 39FED

diye ayırdım.

Tsubasa'nın Ofseti ise: 39FF6 Enerji ofseti.. İlki enerji oluyor.. ilk kodu 2E, bu başlangıç için 748 Enerjiye tekabül ediyor..

Hemen ardından 39FF7 ofseti geliyor. Bu ofsette 6 kod var bunlar sırasıyla:
0F 15 18 0C 0F 0F kodları.
Yani; Şut, Pas, Çalım, Block, Kayma, Pas Kesme diye sıranıyor.

Ardından 39FFD Ofseti ile yerden yapılan hareketlerin kodları:
12 15 0C 17 0E 0C 10 bu kodlar geliyor.

1.kod: Şut
3.kod: Ktrl
4.kod: Brk
6.kd: Uzak
7.kod: Çık

Burda 2. ve 5. kod kullanılmıyor ya da pas kesme olabilir. bilgi ekranında pas kesme ve combinasyon kodu görünmüyor, bunlar olabilir. Yukarıdaki sıraya göre gidiyor...

1. şut
2. ktrl ( kontrol) ceza sahasından topu önüne alma,
3. Brk (Bırakma) topa vurmayıp başka bir oyuncuya bırakma (kaleciyi yanıltma hareketi).
4. Uzak (topu uzuklaştırma)
5. çık (topa çıkma)

ardından bir kod boşluktan sonra ( tabii bu boşluk dediğimiz pas kesme kodu olabilir) sonra 3A005 ofseti ile havadan yapılan hareketler...

Kodları da şunlar: 12 15 0C 17 0E 0C 10 0E

Bu da aynen yukarıdaki yerden yapılan hareketler ile aynı hareketler. sadece yerden yapılıyor ve genelde her oyuncuda yerden ve havadan yapılan hareketlerin değeri aynıdır. Nadir olarak birkaç oyuncunun farklıdır.

Bunlar Tsubasa'nın tüm kodları... Her oyuncuda bu kadar sayıda kod var...

2E 0F 15 18 0C 0F 0F 12 15 0C 17 0E 0C 10 0E 12 15 0C 17 0E 0C 10 0E

2E kodu: enerji demiştik, ve 748 enerjiye tekabül ediyor...
2. sıradaki şut kodu: 0F oyunda 12 enerji ile başlayacağını gösteriyor.
3. sıradaki pas kodu: 15 o da maçta 14 enerji ile başlayacağını gösteriyor,
3. sıradaki 18 kodu da: Çalım. O da 16 enerjiyi belirliyor.
09 kodundan sonra 0A gelir, sonra 0B, 0C, 0D, 0E, 0F sonra 10 gelir, 11, 12, 13.......19, 1A, 1B...... vs. bu şekilde...
0A, 1A, 2A gibi kodlar vadır... Mantığı, sıralanış şekli bu... 29 kodundan sonra 30 değil 2A gelir. 2F den sonra 30 gelir.

işte bu şekilde tüm ofsetler, aşağıdaki link içersinde, takımların karşımıza çıkış sırasına göre sıralı...

Oyuncu tekniklerinin kod sıralaması şu şekilde:

1. kod: enerji
2. kod: şut
3. pas
4. çalım
5. blok
6. kayma
7. pas kesme

Oyunda, maç öncesi kadro bölümünden baktığımız, o bilgi ekranındaki sıralamaya göre ayırdığım ofsetler:

Yerden yapılan hareketler:

1.kod: Şut, 3.kod: Ktrl, 4.kod: Brk, 6.kod: Uzak, 7.kod: Çık

Havadan yapılan hareketlerin sıralaması da aynı şekilde…

Oyundaki tüm özel oyuncuların level ve enerji kodu olduğu gibi, sıradan oyuncularında aynı şekilde var.. Bunları da bulup ekledim... Bunları değiştirmeye gerek yok... Çünkü sıradan oyuncuları hiçbir yere, başka bir takıma taşıyamayız, sadece özel oyuncuları başka takımlara taşırız, ve taşıdığımız takım orjinal deki takımından yukarıda bir yerdeyse, skillerini yükseltmeliyiz, aşağıda bir yerdeyse, düşürmeliyiz.

Bunu yapmak için de mesela; 11. takımdaki Matsuyama'yi 14. takıma verdik... Bunun için hackleyeceğimiz oyunu editörden açtığımız gibi bir de orjinal bir rom açıp, o romda, 14. takımdaki R.Victorino ile karşılaştırıp, değerlerini ona göre yükseltebiliriz. Tabii bu iki oyuncunun değerleri uyuşmayabilir.

Mesela baktığınızda Matsuyama'nın şut kodu 11. takımda 15, Victorino'nun ise 20'dir. İşte o takıma verdiyseniz 20 yapmalasınız.. Ama mesela, 11. takımda olmasına rağmen, Matsuyama'nın pası 31 değer iken, 14. takımdaki Victorino'nun takım sırası olarak üstte olmasına rağmen kodu 30'dur. Bu da Matsuyama'nın daha iyi bir pasa sahip olduğunu gösterir. Siz, tamamen tüm tekniklerini Victorno'ya göre ayarlarsanız bazı değerler gerçek oranı vermez ve düşük değer olur. Bu yüzden 11. takımda 31 ya da 14. takımda pas kodunu 37 yapın çünkü genel olarak, bir üstteki takımın özel oyuncusunun değeri, bir alttakine göre 2 değer fazladır. İşte 11 ile 14. takım arasında da 3 takım olduğu için, değerini 31 yerien 37 yapın. Tabii bu teknikten tekniğe ve oyuncudan oyuncuya değişir. Victorino ve Matsuyama teknik olarak biraz birbirine yakın olduğu için bunlardan örnek verdim.

Dikkat edersiniz, 31. takım Arjantin'deki Galvan'nın, 30. takımdaki benzer özelliklere, tekniğe sahip Libuta ile arasındaki tüm değerleri yaklaşık olarak 2 kodtur.
Diaz ile Schnedir'in de aynı şekilde 2 - 3 kod...

İşte bu şekilde, bir takıma transfer ettiğiniz bir oyuncunun, o takımdaki özel oyuncusu ile karşılaştırmalar yaparak, uygun değerlerini ayarlayabilrsiniz...

Diyelim ki 19. takıma özel oyuncu vereceksiniz ama orjinalde burda özel oyuncu yok. Bunu ayarlamak için sıradan oyuncuların skilleri ile karşılaştırıp, onların 2, 3 ve 4. kodunu; şut, pas, çalım gibi, bunların değerlerini sıradan oyunculardan 3, 4 değer fazla yapın. Hatta orjinalde Kim ve Sha'nın skillerini, kendi takımlarındaki sıradan oyuncular ile karşılaştırın, birkaç değer yüksek oldukarını görecesiniz. Aynı şekilde 18.Takımdaki Lee hanne ve Lee Bankun kardeşler ile, o takımın sıradan oyuncularını da karşılaştırın... Özel oyuncuların birkaç değer fazla olur... Defansif yönü yüksek olan oyuncuların, daha çok defansif özelliklerinin değeri yüksek olur... Bunu niçin söylüyorum? Mesela, 9. takıma Carlos'u verdiğiniz Souda ile karşılaştırıp onun değerlerini göre girerseniz, Carsos'un defansif özellikleri çok iyi ama forvet özelliği düşük olacaktır... Bu da şutunu, pasını, çalımını, etkisiz kılacaktır.

Ha bir de özel harekti olan oyuncuların mesela çalım, kayma veya Bloğu olan bir oyuncunun, bu değerleri, diğer tekniklere göre düşük olur. Mesela Jitou'nun kayışı, çalımı, bloğu, aynı şekilde Hyüga'nın da öyle...

Mesela, 12. takımdaki Hyüga ile 11. takımdaki Matsuyama'yı karşılaştırın... Matsuyamanın özelliklerinin daha iyi olduğunu göreceksiniz. Çünkü Hyüga'nın çalımı, kayması combinasyonu var ve bu şekilde özel hareketi olan oyuncuların değerleri düşük olar. Aksi taktirde bu olmazsa, bu oyuncuyu durdurmak imkanzsız olur. Yani ona göre; mesela bir Jitou'yu, 11.Takıma verirseniz, Matsuyama'nın değerlerine göre ayarlamayın... Kayması, bloğu, çalımı düşük olması lazım... Değerleri de dediğim gibi her bir takım sonrası, 2 kod olacak şekilde arttırabilirsiniz. Tabii o vereceğiniz takımdaki özel oyuncu ile de karşılaştırın...

Kaleci tekniklerinin kod sıralaması da şöyle:

Skiller:

1.kod: Pas
2.kod: Tutma
3.kod: Yumruk
4.kod: Şut Bekle
5.kod: Çalıma Çık
7.kod: Topa Çık (yüksek)
8.kod: Topa Çık (alçak)

Bu sıralamaya göre; bir özel kaleciyi hangi takıma vereceksiniz, aynı oyuncularda olduğu gibi, orjinalde bu takımda hangi kaleci varsa, onun değerleri ile karşılaştırıp ayarlayın. Tabii her kalecinin tekniği farklı olabilir. Örneğin; bir Nakanishi'yi 14. takıma verdiğinizde;

14. takım kalecisinin kodları bu: 00 19 2C 2C 1E 1E 22 22

El ve yumruk değeri ikisi de 2C yani aynı oranlar...

Ama mesela Nakanishi'nin kodları: 00 14 1D 20 17 17 18 18 bunlar...

Gördüğünüz gibi el 1D, yumruk 20

Yani arada 3 değer fark var. O zaman el değerini, 14. takım kalecisine göre 2B yapalım, yumruk değerini de 3 kod fazla olarak 2E yapalım. Çokta önemli değil ama hani bu şekilde orjinalindeki teknikleri ile oynarlar.



Not: Bu arada altta verdiğim başlıkta da bu bölümü gösteren kodlar mevcut. O konuyu da incelemenizde yarar var.

http://www.tsubasatr.net/konu-Enerji-ve-...Bolum.html
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Enerji Dalgalanması Kesin Çözüm bakgal 89 6,393 25-03-2024, Saat: 20:30
Son Yorum: hanihh88
Enerji ve Skill Kodları (Asıl İçeriği Gösteren Bölüm)) Hiena 74 3,638 17-03-2024, Saat: 17:47
Son Yorum: Erdem75
Özel Hareketlerin Enerji Değeri Hiena 73 3,736 17-03-2024, Saat: 17:14
Son Yorum: Erdem75
Enerji Dalgalanması Sorununu Ortadan Kaldırma Hiena 31 4,244 29-02-2024, Saat: 09:18
Son Yorum: NADER
Tek Bir Kod Değişikliğiyle Rakiplerin Enerji Dalgalanmasını Sabitleme Hiena 29 2,065 28-02-2024, Saat: 12:03
Son Yorum: NADER

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
2 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
DiegodeArgentina (21-03-2024, 06:54), oguzhanatari (26-03-2024, 12:27)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi