Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Romu C0000' a kadar uzatma / Sınırsız boş kod bölümlerine sahip olma

Bu konu; 28 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena 2
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#25
Evet, öyle... Daha ziyade çoğaltacağımız özellikler için kullanılabilir. Müzikler, her maçta oyuncu tipi değiştirme, her maçta takım kadrolarımızı değiştirme, her maçta forma rengi değiştirme gibi çok fazla kod alanı harcayan özelliklerin kodlarını kullanacağımız alanlar olarak kullanılabilir. 5000 - 8000 ve 3FD20 gibi boş bölümlere de şut sahneleri, ara sahne ve oyuncu ismi gibi özelliklerin kodlarını da bu bölümlere girebiliriz. 
Yani kapsamlı oyunlarda çok fazla özellik kullandığımızda bunlar 5000 - 8000 arası yama bölümüne sığmayacağı için bu 40000 - 50000 - 60000 - 70000 gibi bölümleri diğer çoklu özellikler için kullanıp, alan tasarrufu sağlayabiliyoruz. Bu açıdan faydalı oluyor.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#26
eyvallah hocam saolasın. emeğine sağlık...
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Yukarı Çık Cevapla
#27
@"Blade"
hocam öyle oyunları ve ofsetleri kurcalarken not aldıklarımı sormak istiyorum.,
şimdi bu adamlar inanılmaz çizimler animasyonlar yeni karaterler yapıyolar ve bu ofsetlerin yetmeyeceğini düşünüyorum karakterler formalar müzikler bunlar için bişey diyememde.,
bu şut bölümleri ve animasyonlar nasıl yetiyo acaba ofset ve kodları nereyle bağlıyolardı?
yani demek istediğim şuki 21DOC 00-60 6010 bu bölümlerin yetmeyeceğini düşünüyorum 5000-8000 arası acaba şut için animasyonlar için başka nereleri kullanıyolardır.?
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#28
@Oozora Tsubasa

Çizimler, yani portrelerin kodları A0010 ile C000F arasında yer alıyor ve oradaki kodlar tıpkı orijinal oyundaki 40010 ile 6000F arası portreler ve oyundaki diğer tüm sahnelerin genişçe kod gruplarına benzer kodlar oluyor. O yüzden 3C010 ve 7C010 arası boş bölümler ile diğer 5000 - 8000 yama bölümleri için bunlar kullanılmıyor. Sadece 5000 li bölümlerde her portresi olan oyuncu için 

C9 3C D0 0B A9 79 8D 28 05 A9 79 8D 24 05 60 20 00 B0

bu şekilde oyuncu koduna entegre portre kodları yer alır ve bunlarda çok fazla alan harcamaz. 


Onun dışında yeni şut ve özel tekniklerde orijinal yeri olan 22000 - 2400F arasında yer alıyor ve oraya sığmayan bazı şut sahneleri de o 6000 - 8000 gibi bölümlerde yer alıyor. Ama onlarda çok fazla alan harcamıyorlar. 

Müziklerde 40000 - 48000 arasında yer alıyor ama bunların kapladığı genişçe kod alanı dışında yine çok fazla boş alan mevcut. Daha 50000 ler, 60000 ler 70000 ler boşta ve oralarda başka özellikler için kullanılabilir. 

Bazı özelliklerde farklı boş bölümlere taşınıyor ama bu taşıma ile orijinal yerindeki kod alanları da boş alanlar haline geliyor ve onlarda başka özellikler için kullanılıyor. Örneğin bazı oyunlarda 38000 li bölümlerdeki şut ve diğer teknikleri ekleme kodları 50000 lere taşınmış oluyor ama bu 38000 li bölümlerde tamamen FF FF ... ler ile boş alan haline geliyor ve onlarda farklı özellikler için kullanılıyor. Özellikle de bu tür oyunlarda konuda verdiğim kod grubu ile 40000 - 50000 - 60000 - 70000 gibi boş bölümlere birçok özellik girilmiş oluyor ve 5000 - 8000 gibi yama kodları da bazı şut ve bazı özellikle için kullanılıyor ve rahatça tüm özellikler için bu boş bölümler yeterli oluyor.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#29
@"Blade"
eyvallah saolasın blade.
biraz zaman alıcak ama inşaallah bunu tamamen kavrıyıcam.Gülümseme
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Oyuncuların Özel Hareketlerini Bilgi Ekranında Gösterme [İstediğiniz Kadar Oyuncunun] Hiena 20 1,452 01-01-2024, Saat: 20:56
Son Yorum: coderturk55
Bir Oyuncuya İstediğiniz Kadar Maçta İstediğiniz Yakın Görünüm Forma Rengini Verme Hiena 83 7,232 25-11-2023, Saat: 23:41
Son Yorum: hb1998q
Bir Oyuncuya İstediğiniz Kadar Maçta Forma Rengi Verme bakgal 42 3,921 25-11-2023, Saat: 23:40
Son Yorum: hb1998q
Yeni Müzik Romu. ジャイロメ59 18 1,493 26-10-2023, Saat: 20:17
Son Yorum: Tsubasagülü
80000 lere Kadar Tüm Boş Bölümleri Kullanma Hiena 2 16 302 06-10-2023, Saat: 21:47
Son Yorum: Hiena 2

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi