*

Oyunculara Özel Hareket Ekleme

Bu konu; 21 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar biliyorsunuz uzun zaman önce oyunculara şut, pas, çalım, kayma gibi özel hareketleri eklemeyle ilgili bir paylaşım yapmıştım. Tabi bu özellik için önce oyuncuların 2 koddan oluşan bir yer gösterme kodları oluyordu ve sonrasında o yerde 7 özellik olan Şut, Pas, Çalım, Kombinasyon, Blok, Kayma ve Pas Kesme gibi özelliklere ait bir daha bir yer gösterim kodları oluyordu. Burada da mesela o oyuncunun şutlarının bir arada olduğu bölümü gösteren yer gösterme kodları ve aynı şekilde pas ve diğer özelliklerin içeriğinin bulunduğu bu şekilde 2 koddan oluşan yer gösterme kodları oluyordu. İşte şimdi size bunların hepsini tek bir döküman içerisinde sunacağım.    

Döküman içerisinde bu iki yer gösterim kodlarını ve tüm şutlarla diğer özelliklerin içerik kodlarını başında oyuncu kodlarıyla beraber bir arada bulacaksınız.

Şimdi öncelikle bu işe yeni yeni başlayanlar için bunların ne şekilde kullanacağını anlatayım.

Mesela ilk sıradaki Tsubasa' nın kodları üzerinden gidelim. 38E2D ofsetindeki 17 8F kodları 38F27 ofsetini gösterir. Bu ofsete gittiğimizde de orada aşağıdaki şu kodları görürüz.

4D 93   0A 94   10 94   25 94   00 00   00 00    00 00

4D 93 = Şut
0A 94 = Pas
10 94 = Çalım
25 94 = Kombi
00 00 = Blok
00 00 = Kayma
00 00 = Pas Kesme

Burada şut yer gösterim kodları 3935D ofsetini gösterir.

Bu arada yer gösterme kodlarının yerini bulmak için bu kodları ters çeviriyoruz. Yani 93 'ü başa alıyoruz, sonra 4D kodları da her zaman bir alt bloktaki 16 kod sonrasını gösterir. Yani 5D olmuş oluyor. Son olarak da bu bölüm 38000 li bölümlerde olduğu için başına 3 kodu getiriyoruz.

Yani 3+93+4D [+16] = 3935D olacak şekilde ofsetimize ulaşmış oluyoruz. Diğer özelliklerde de bu durum böyledir.  

Şimdi 3935D ofsetine gittiğimizde orada şu şut kodlarını görüyoruz;

0C 3A 12 25 11 48 4A 49 44 1A 03

Bu kodlardan ilki Drive şutun kodudur. Yanında 3A Rovaşata, 12 Drive Rovaşata, 25 Twin şut kodu oluyor. 25' in yanındaki 11 kodu Misaki' nin oyuncu kodu oluyor. Misaki ile bu şutu vurduğu twin şut tarzı ikili, üçlü kombinasyon şutlarında bu kodların yanında birde bu şekilde oyuncu kodu olur. Misaki' nin şutlarının olduğu yerde de 25 den sonra Tsubasa' nın 01 kodu vardır. Başka bir oyuncu ile bu şutu çekmesini isterseniz onun oyuncu kodunu gireceksiniz.

Mesela sondan 3. kod olan 44 kodu da Drive-tiger şutun kodudur ve bunun yanında da Hyuga' nın 1A oyuncu kod bulunur. Bu kod sayesinde Hyuga oyunda olmadığı zaman bu şutu vurmaz.

En sondaki 03 kodu da kapama kodudur ve tüm oyuncuların şutlarının sonunda bulunur. O şut kodlarının orada bittiğini belirtir.

Eğer Tsubasa' ya veya farklı bir oyuncuya normalden daha fazla şut eklemek isterseniz orijinal yerine sığmayacağı için boş bir bölümü gösterip o şut kodlarını oraya girebilirsiniz. Yapmanız gereken 38F27 ofsetindeki 4D 93 kodları yerine 00 BD kodlarını yazmak ve sonra 3BD10 ofsetine gidip oraya o şut kodlarını girmek.

Şutlardan sonra Pas, çalım, kayma gibi özelliklerin genelde tek kodu olur. Onlar için yer gösterme yapmaya gerek kalmadan direk o yer gösterme kodları yerine hangi oyuncunun pasını, çalımını veya kaymasını ekleyecekseniz onun yer gösterme kodlarını oraya girmeniz yeterli.

Bu arada hiç özel hareketi olmayan Izawa, Babington gibi oyuncuların hepsinde 07 8F kodları bulunur ve hepsi için 38F17 ofsetinde orta kodlar bulunur. Buradan birine herhangi bir özel hareket eklediğinizde hepsi için geçerli olacağı için bunun yerine o oyuncunun ofsetine gidip boş bir yerin ofsetini göstereceksiniz ve sonra 7 özellik için ikili  yer gösterme kodlarını gireceksiniz. Sonrasında artık o oyuncuya şut, pas veya kayma ne ekleyecekseniz oradan yer gösterme yöntemi ile o özel hareketin kodlarını gireceksiniz.    

Bu şekilde daha önce 3-4 ayrı döküman olarak sizlerle paylaştığım bu kodların hepsini bir arada bulacak ve vakit kaybı ile kafa karışıklığı yaşamayacaksınız.

Alt kısımlarda da tek tek o şutları ve diğer özel hareket kodlarını yanında isimleri ile beraber bulacaksınız.


Download:  

Hide Post
Yukarı Çık Cevapla
#2
Ben Tsubasa'nın H.Lift çalımını FastDrib'e çevirdim,ancak tsubasa bunu yapınca enerjisi düşmez oldu yani 90 enerji gitmiyo ?animasyon kısmı felan hazır,yardımcı olabilir misiniz?
Yukarı Çık Cevapla
#3
Ct2`de bazı şutlar yada özellikler enerji götürmezler atıyorum takımına schneideri yada coimbra`yı al fire yada mach şut çeksen onlardan şut enerjisi gitmez çünkü o şutların belli bir enerjisi yoktur.sende H.lift çalımını fast drib`e çevirdiğin için muhakkak olmadı fast drib normalde enerji yemiyor galiba isurazu`yu takıma alıp denemek lazım.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Bu altta verdiğim konu içerisinde rakip oyuncuların teknikleri de dahil tüm özel ve normal tekniklerin enerji değeri için kodlar mevcut.

Rakip oyuncuların özel hareketleri sırasında enerji gitmediği için bunların ofsetlerinin karşısındaki değerler 00 olarak gözükür. Fast Drib için 39536 ofsetine 5A 00 kodlarını gir. Bu kodları girersen bu çalım sırasında 90 enerji gider.

Özel Hareketlerin Enerji Değeri
Yukarı Çık Cevapla
#5
Anladım,çok teşekkürlerAçık Ağızlı Gülümseme
Yukarı Çık Cevapla
#6
(11-01-2017, Saat: 20:00)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar biliyorsunuz uzun zaman önce oyunculara şut, pas, çalım, kayma gibi özel hareketleri eklemeyle ilgili bir paylaşım yapmıştım. Tabi bu özellik için önce oyuncuların 2 koddan oluşan bir yer gösterme kodları oluyordu ve sonrasında o yerde 7 özellik olan Şut, Pas, Çalım, Kombinasyon, Blok, Kayma ve Pas Kesme gibi özelliklere ait bir daha bir yer gösterim kodları oluyordu. Burada da mesela o oyuncunun şutlarının bir arada olduğu bölümü gösteren yer gösterme kodları ve aynı şekilde pas ve diğer özelliklerin içeriğinin bulunduğu bu şekilde 2 koddan oluşan yer gösterme kodları oluyordu. İşte şimdi size bunların hepsini tek bir döküman içerisinde sunacağım.

Döküman içerisinde bu iki yer gösterim kodlarını ve tüm şutlarla diğer özelliklerin içerik kodlarını başında oyuncu kodlarıyla beraber bir arada bulacaksınız.

Şimdi öncelikle bu işe yeni yeni başlayanlar için bunların ne şekilde kullanacağını anlatayım.

Mesela ilk sıradaki Tsubasa' nın kodları üzerinden gidelim. 38E2D ofsetindeki 17 8F kodları 38F27 ofsetini gösterir. Bu ofsete gittiğimizde de orada aşağıdaki şu kodları görürüz.

4D 93 0A 94 10 94 25 94 00 00 00 00 00 00

4D 93 = Şut
0A 94 = Pas
10 94 = Çalım
25 94 = Kombi
00 00 = Blok
00 00 = Kayma
00 00 = Pas Kesme

Burada şut yer gösterim kodları 3935D ofsetini gösterir.

Bu arada yer gösterme kodlarının yerini bulmak için bu kodları ters çeviriyoruz. Yani 93 'ü başa alıyoruz, sonra 4D kodları da her zaman bir alt bloktaki 16 kod sonrasını gösterir. Yani 5D olmuş oluyor. Son olarak da bu bölüm 38000 li bölümlerde olduğu için başına 3 kodu getiriyoruz.

Yani 3+93+4D [+16] = 3935D olacak şekilde ofsetimize ulaşmış oluyoruz. Diğer özelliklerde de bu durum böyledir.

Şimdi 3935D ofsetine gittiğimizde orada şu şut kodlarını görüyoruz;

0C 3A 12 25 11 48 4A 49 44 1A 03

Bu kodlardan ilki Drive şutun kodudur. Yanında 3A Rovaşata, 12 Drive Rovaşata, 25 Twin şut kodu oluyor. 25' in yanındaki 11 kodu Misaki' nin oyuncu kodu oluyor. Misaki ile bu şutu vurduğu twin şut tarzı ikili, üçlü kombinasyon şutlarında bu kodların yanında birde bu şekilde oyuncu kodu olur. Misaki' nin şutlarının olduğu yerde de 25 den sonra Tsubasa' nın 01 kodu vardır. Başka bir oyuncu ile bu şutu çekmesini isterseniz onun oyuncu kodunu gireceksiniz.

Mesela sondan 3. kod olan 44 kodu da Drive-tiger şutun kodudur ve bunun yanında da Hyuga' nın 1A oyuncu kod bulunur. Bu kod sayesinde Hyuga oyunda olmadığı zaman bu şutu vurmaz.

En sondaki 03 kodu da kapama kodudur ve tüm oyuncuların şutlarının sonunda bulunur. O şut kodlarının orada bittiğini belirtir.

Eğer Tsubasa' ya veya farklı bir oyuncuya normalden daha fazla şut eklemek isterseniz orijinal yerine sığmayacağı için boş bir bölümü gösterip o şut kodlarını oraya girebilirsiniz. Yapmanız gereken 38F27 ofsetindeki 4D 93 kodları yerine 00 BD kodlarını yazmak ve sonra 3BD10 ofsetine gidip oraya o şut kodlarını girmek.

Şutlardan sonra Pas, çalım, kayma gibi özelliklerin genelde tek kodu olur. Onlar için yer gösterme yapmaya gerek kalmadan direk o yer gösterme kodları yerine hangi oyuncunun pasını, çalımını veya kaymasını ekleyecekseniz onun yer gösterme kodlarını oraya girmeniz yeterli.

Bu arada hiç özel hareketi olmayan Izawa, Babington gibi oyuncuların hepsinde 07 8F kodları bulunur ve hepsi için 38F17 ofsetinde orta kodlar bulunur. Buradan birine herhangi bir özel hareket eklediğinizde hepsi için geçerli olacağı için bunun yerine o oyuncunun ofsetine gidip boş bir yerin ofsetini göstereceksiniz ve sonra 7 özellik için ikili yer gösterme kodlarını gireceksiniz. Sonrasında artık o oyuncuya şut, pas veya kayma ne ekleyecekseniz oradan yer gösterme yöntemi ile o özel hareketin kodlarını gireceksiniz.

Bu şekilde daha önce 3-4 ayrı döküman olarak sizlerle paylaştığım bu kodların hepsini bir arada bulacak ve vakit kaybı ile kafa karışıklığı yaşamayacaksınız.

Alt kısımlarda da tek tek o şutları ve diğer özel hareket kodlarını yanında isimleri ile beraber bulacaksınız.


Download:

http://s8.dosya.tc/server3/lsxp0h/Oyuncu...e.doc.html
Hiena abi mesela babingtona özel şut eklerken ne yapmalıyız
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Kornerde Özel Olarak Kime Pas Verileceğini Ayarlama [İçerik Kodları] Hiena 1 179 25-03-2020, Saat: 18:21
Son Yorum: Snake10
Özel Hareketlerin Enerji Değeri Hiena 18 560 22-03-2020, Saat: 23:42
Son Yorum: Genzo Wakabayashi S.G.G.K.
Gol Sonrası İlginç Sevinme Sahneleri Ekleme ジャイロメ59 27 1,313 21-03-2020, Saat: 15:44
Son Yorum: Genzo Wakabayashi
Şut ve Diğer Özel Hareketlerde Perde Renklerini Düzenleme Hiena 17 729 05-03-2020, Saat: 02:01
Son Yorum: alperen48muğla
İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Kayma Ekleme Hiena 4 348 01-03-2020, Saat: 00:34
Son Yorum: alperen48muğla

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi