Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Oozora Tsubasa

Bu konu; 15 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Oozora Tsubasa
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
ct2 by bunyass hack. Oozora Tsubasa
umarım beğenirsiniz kısa bir şut videosu

https://youtu.be/I7uEYZ69GEY
https://www.youtube.com/watch?v=I7uEYZ69GEY
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Çalım ilginç olmuş! Rakip oyuncu peşinde koşuyor ve hızına yetişemeyip takılıp düşüyor havası verilmek istenmiş sanırım.
-----
İmza:
Dile kolay sitemiz 17 yıllık bir süreç geçirdi. İlk kurulduğu 2007 yılında, kasım ayı gibi siteyle tanışıp belli dönemlerde bazı uzun aralar versem de başlangıcından bugüne kadar burada bulunup bu tarihi anlara şahitlik etmeye devam ettim.  Gülümseme   
2007 - 2017 @Hiena
2022 - 2024 @Blade
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
@"Blade"
aynen öyle hocam..
hala şu C00000 ları çözmeye çalışıyorum yani çözmeye çalışıyorum derken kod ve ofset yerlerini bulmaya çalışıyorum. :S
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Oyunda o boş bölümlere yeni özellikler eklemek için mi çalışıyorsun yoksa C0000 a kadar uzatılan hack oyunlarında o 40000 - 70000 gibi boş bölümlere eklenen yeni özelliklerin kodlarını mı bulmaya çalışıyorsun?
-----
İmza:
Dile kolay sitemiz 17 yıllık bir süreç geçirdi. İlk kurulduğu 2007 yılında, kasım ayı gibi siteyle tanışıp belli dönemlerde bazı uzun aralar versem de başlangıcından bugüne kadar burada bulunup bu tarihi anlara şahitlik etmeye devam ettim.  Gülümseme   
2007 - 2017 @Hiena
2022 - 2024 @Blade
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
@"Blade"
hem kendim kullanmak istiyorum farklı şeyler yapmak istiyorum hemde bulmak istiyorum adamların tüm çizimlerini yeni karakterleri bulmak istiyorum.
örnek 21d0c 27-67 yapmış bu hangi ofseti gösteriyor ne yaptıysam bulamadım C00000 lara kadar uzatmış bu hangi ofsetleri kullanıyor yani bunları bulmak istiyorum anlatabildim mi? yoksa senin verdiğin linki indirdim ve inceledimde mesele kod ve ofsetleri bulmak.
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Eğer Zhangjianihao hacklerinde o kodlara bakıyorsan onlar 00 60 - FF 7F yer gösterim kodları ile 6000 - 800F arası bölümleri bazı özellikler için kullanıyorlar ve 27 67 yer gösterim kodları da 6737 ofsetini gösterir. 60 7F yer gösterim kodları 7F 70 ofsetini gösterir. Yani ters çevirip bir alt kod bloğunu gösterecek şekilde o ofsete gidip o özelliğin kodlarını bulabilirsin.

Onun dışında 3C010 - 7C010 arası boş bölümlerdeki kodları da benim o konuda paylaştığım dökümanda bir kod grubu vardı 

7FD20 : 48 A9 07 8D 00 80 A9 23 8D 01 80 68 20 00 B0 48 A9 15 8D 01 80 68 60

bu şekildeki bir kod grubunda veya buna benzer bazı kod grupları ile gösterimler olur, işte hangi özelliğik için 20 10 60, veya 4C 70 7B gibi kodlar varsa bunların gösterdiği yerdeki kodlara gittiğinde kırmızı ile belirttiğim 23 kodu yerinde hangi kod varsa o dökümanda verdiğim tablo içerisinde kodunu bulup hangi boş bölümün tek kodluk yer gösterim kodu olduğunu tespit edip sonra 20 00 B0 kodları yerine hangi kodlar varsa o kodların nereyi gösterdiğini tespit ederek o özelliğin kodlarının nereye girildiğini bulabilirsin.     

48 A9 07 8D 00 80 A9 32 8D 01 80 68 20 00 A0 48 A9 15 8D 01 80 68 60

Mesela bu yukarıdaki şekilde kod grubu varsa 32 kodu o tabloda belirtilen şekilde 64000 ve 65000 li boş bölümlerin tek kodluk yer gösterim kodunu ifade eder ve 00 A0 kodları da 64010 ofsetindeki kodları ifade etmiş olur. 00 B0 olursa 65010 ofsetini gösterir. 

Çizim, yani yeni eklenen yakın görünümlere gelecek olursak; yerlerini bulsan bile onlar oyuna aktarman çok zor. Öncelikle o yakın görünümler A0010 ile C000F arasında yer alır ve yüzlerce koddan oluşur. Bununla da bitmez 2AC00 lı bölümlerde yine yakın görünümler ile ilgili birçok kod grubu olur ve 29000 li bölümlerde 

F5 84 1A F4 35 00 00 00 F1 00 A9 00 D3 01 F0

bu şekilde yakın görünüm animasyon kodları yer alır ve ayrıca 4CC0 lı bölümlerde veya 5000 li bölümlerde 

C9 55 D0 0A A9 9F 8D 28 05 A9 9F 8D 24 05 60

bu şekilde oyuncu koduna entegre yakın görünüm animasyon kodları yer alır. Bu yüzden bunların hepsini oyuna aktarmak ve birbiriyle ilişkilendirmek imkansız gibi bir şeydir. Onlar özel programlar ile bu yakın görünümleri ekleyince hex editörde o oyunları açtığımızda bu şekilde farklı boş bölümlere ilgili yakın görünüm kodlarını belli bir mantık ve düzene göre yerleştirmiş olur. 

Sen bunun için bakgal'ın paylaşımını bekle istersen. Uygun bir zamanda yama programları ile bu yakın görünümleri aktarmayı sağlayacak bilgilerle beraber kodlarının mantığını ve hangi kodunu ne işe yaradığına dair bilgileri paylaşacağını söylemişti. O paylaşımını yaptıktan sonra sende oyunlarına o yakın görünümleri o şekilde aktarmış olursun.
-----
İmza:
Dile kolay sitemiz 17 yıllık bir süreç geçirdi. İlk kurulduğu 2007 yılında, kasım ayı gibi siteyle tanışıp belli dönemlerde bazı uzun aralar versem de başlangıcından bugüne kadar burada bulunup bu tarihi anlara şahitlik etmeye devam ettim.  Gülümseme   
2007 - 2017 @Hiena
2022 - 2024 @Blade
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Japonya All Star Rövanş Captain Tsubasa 2 Shin Super Striker Jun Misugi 7 106 29-04-2024, Saat: 08:21
Son Yorum: Oozora Tsubasa
Japonya Uruguay Captain Tsubasa War Of The Giants V2 Jun Misugi 8 124 27-04-2024, Saat: 23:29
Son Yorum: Hiena 2
Brezilya Kamerun Captain Tsubasa War Of The Giants V2 Jun Misugi 12 108 23-04-2024, Saat: 00:18
Son Yorum: Tsumax
Almanya İsveç Captain Tsubasa War Of The Giants V2 Jun Misugi 12 141 18-04-2024, Saat: 20:56
Son Yorum: Hiena 2
Almanya ABD Captain Tsubasa War Of The Giants V2 Jun Misugi 4 88 09-04-2024, Saat: 01:51
Son Yorum: Makoto Soda

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Aoisingo (15-04-2024, 02:09)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi