Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Matsuyama, Diaz ve Schneider' in Özelliklerini Takımımızda Uygulama

Bu konu; 19 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Crazy Striker
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Merhaba Arkadaşlar Uzun Uğraşlar Sonunda Matsuyama, Diaz ve Schneider’ in Sinirlenme Özelliğini Takımızdaki Oyuncularımıza Eklemeyi Tamamen Çözdüm. Sizlere paylaşma zamanı geldi Yani bire bir aynısını artık takımımıza uygulayabileceğiz.

Biliyorsunuz Daha Önce Hiena Arkadaşımız Schneider - Mağlup Duruma Düştükten Sonra Sinirlenme [Kendi Takımımızda Uygulama] ve Matsuyama - Avalance Strategy [Kendi Takımımızda Uygulama] Diye İki Konu Açmıştı İşte Orada  sadece beraberlik bozulup mağlup duruma düştüğümüzde olurken,benim bulduğumda bu benim paylaşımımdaki kodlarla her golden sonra bu durum olacak yani tamamen çözmüş durumdayım artık rakip takımdaki bu özelliği bire bir takımıza yapmış olacağız..

Bu kodlarla takımımız gol yedikten sonra oyuncumuzun yakın görünümü çıkar ve takımımızdaki istediğimiz bir oyuncunun skilleri yükselerek onun hızlı koşmasını sağlayabiliriz.Her mağlup duruma düştüğümüzde oyuncumuz sinirlenip hızlı koşacaktır. sadece diaz, matsuyama ve schneider'in bu özelliklerini bir arada takımımızda bu oyuncular için ve farklı oyuncular için kullanabileceğiz ve her biri için ayrı level ve hız değerlerini gösterip birbirinden bağımısz olarak 3 ü içinde kulllanabileceğiz.

Gerekli diğer dökümanlar adlı klasördeki level ve enerji kodları ile oyucu davranılşarı adlı klasördeki hızlı koşma kodlarını bu özelliği hangi oyuncuya eklemiş iseniz onun için oradaki kodlardan yaralanarak değerlerini ayarlayabilirsiniz.
Ayrıca mağlup duruma düştüğünüzde bu özelliği uyguladığınız oyuncu veya oyuncularınız, o kodunu girdiğiniz oyuncunun tüm davranış kodlarını da alacaktır. Top takibi, kontra atak ve güç özelliği gibi değerlerini de o klasör içindeki dökümanlardan yararlanarak ona göre ayarlayabilirsiniz.

Not: Hiena'ya Teşekkürler
Crazy Striker EmrE

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
En önemli konulardan biri ve birçoğumuzun yıllardır istediği bir paylaşım bu.

Emre arkadaşımızın da dediği gibi daha önce ben ve birkaç arkadaşımız farklı kodlar ve yollarla buna benzer paylaşımlar yapmıştık ama mesela benim matsuyama ve schneider üzerine verdiğim o paylaşımda sadece bir oyuncu için bunu uygulayabiliyorduk ama ikisinde de ve birde Diaz için matsuyama' nın değerlerini ve hızlı koşma özelliklerini kullanabiliyorduk. O paylaşımdaki kodlarda özellikle matsuyama' nın özellikleri dışında hangi oyuncuya eklemiş isek onun kendi değerleri ve hızlı koşma kodlarını kullanması için gereken kodları araştırdım ama bulamadım. Emre arkadaşımızın verdiği bu kodlarda ise bu duru mevcut.

Bu özelliği takımınıza aldığınız Schneider'e normalde mağlup duruma düştüğü zaman kendi değerlerini aldığı o level, hız ve davranış kodlarını aldığı haliyle ekleyebildiğimiz gibi aynı oyunda yine takımınıza aldığınız Matsuyama ve Diaz içinde bunu kullanabileceksiniz. 3 farklı takımınızda bu 3 oyuncunun olduğunu düşünün, üçü de takımlarında kendi özelliklerini yapabilecekler. Ayrıca bunu bunlar dışında takım takım olmak üzere sıradan oyuncularda dahil herkese ekleyebileksiniz. Bir oyunda mağlup duruma düşen rakibinizin sadece defans oyuncuları veya oyuncularına böyle bir özellik verebileceksiniz.

Matsuyama' nın takım arkadaşlarının da onunla beraber hızlanması ve değerlerinin yükselmesi için takım arkadaşları içinde araya o kodları gireceksiniz.

Bugüne kadar ki diğer paylaşımlardan çok daha basit ve daha az alan işgal eden bu paylaşımın bizlerin baya işine yarayacaktır.

Crayz Striker arkadaşımıza bu güzel paylaşımı bizlere sunduğu tekrar teşekkür ediyorum.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Biraz zor oldu ama sonunda sonunda senin konuya takım kodu eklemeyi başardım.Verdiğim örnekte Tsubasa Almanya maçında Mağlup duruma düştüğümüzde sinirlenir ve Coimbranın skillerini alıyor.Dediğin gibi mağlup durum özelliği geçince tekrar eski haline dönüyor.Diğer tüm maçlarda mağlup duruma düştüğümüzde ,hiçbir şey olmuyor.Sinirlenmede yok ,skill artışıda yok.Örnek kod;

38060 4C 10 FD Yaz.3FD20 Ofsetine gel. Şu kodu yaz.

3FD20 : A0 00 B1 34 C9 01 08 D0 1A 48 AD 28 00 ED 29 00
3FD30 : B0 10 68 28 08 A5 26 C9 1F D0 08 A9 75 E9 23 4C
3FD40 : 64 80 68 28 C9 23 08 4C 53 80 FF FF FF FF FF FF

Tsubasa oyuncu kodu
Almanya maçı
Coimbra skill kodu

Oyuncu Sinirlenmesi içinde;

2010C 4C 10 FE Yaz.3FE20 Ofsetine gel.Şu kodu yaz.

3FE20 : 85 5E 86 5D 08 48 E0 36 D0 25 C9 9C D0 21 A5 2A
3FE30 : F0 02 C9 02 D0 19 A5 26 C9 1F D0 13 A0 00 A5 29
3FE40 : 38 E5 28 90 02 F0 08 A2 40 A9 FD 85 5E 86 5D 68
3FE50 : 28 4C 00 81 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF

Almanya maçı kodu
3FD50 Ofsetini gösterir.Mağlup duruma düştüğümüzde çıkacak sahneyi belirler.

3FD50 : F7 13 6E F0 F0 F0 F3 AD 05 01 F2 8C A2 F3 A2 07
3FD60 : 01 F3 A4 04 02 02 FB F7 1F F9 03 52 A0 30 91 89
3FD60 : FB FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF

Tsubasa Yakın Görünüm Kodu
Bu sahnede çıkan yazıyı belirler
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Eline Sağlık...
Şimdi Yapmamız Bulmamız Gereken Maç Maç Ayarlama Gülümseme
Yani Örneklerle Sorayım
Atıyorum Sao Paulo 6. Maç Flamengoda Furanodaki Matsuyamanın Skillerini Alsın Hızlı Koşsun ve Yakın Görünümü Çıksın Sonra 32. maça Geldiğmizde Almanya Maçında Coimbranın Skillerini Alsın Hızlı Koşsun Ve Yakın Görünüm Çıksın Yani İstediğmiz 2 veya daha fazla Maça Ayarlayabilelim
1. Maçta Varken 2. Maçta Olmasın 3. Maçta Olsun Vb.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
(08-02-2017, Saat: 10:30)Crazy Striker Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline Sağlık...
Şimdi Yapmamız Bulmamız Gereken Maç Maç Ayarlama Gülümseme
Yani Örneklerle Sorayım
Atıyorum Sao Paulo 6. Maç Flamengoda Furanodaki Matsuyamanın Skillerini Alsın Hızlı Koşsun ve Yakın Görünümü Çıksın Sonra 32. maça Geldiğmizde Almanya Maçında Coimbranın Skillerini Alsın Hızlı Koşsun Ve Yakın Görünüm Çıksın Yani İstediğmiz 2 veya daha fazla Maça Ayarlayabilelim
1. Maçta Varken 2. Maçta Olmasın 3. Maçta Olsun Vb.

Sinirlenmeyi iki farklı oyuncuya iki farklı maçta verdim.Bunun 3 ,4 ,5 yapabiliriz.Skill kodları kaldı.Şimdi onunla uğraşıyorum.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
(08-02-2017, Saat: 11:26)bakgal Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-02-2017, Saat: 10:30)Crazy Striker Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline Sağlık...
Şimdi Yapmamız Bulmamız Gereken Maç Maç Ayarlama Gülümseme
Yani Örneklerle Sorayım
Atıyorum Sao Paulo 6. Maç Flamengoda Furanodaki Matsuyamanın Skillerini Alsın Hızlı Koşsun ve Yakın Görünümü Çıksın Sonra 32. maça Geldiğmizde Almanya Maçında Coimbranın Skillerini Alsın Hızlı Koşsun Ve Yakın Görünüm Çıksın Yani İstediğmiz 2 veya daha fazla Maça Ayarlayabilelim
1. Maçta Varken 2. Maçta Olmasın 3. Maçta Olsun Vb.

Sinirlenmeyi iki farklı oyuncuya iki farklı maçta verdim.Bunun 3 ,4 ,5 yapabiliriz.Skill kodları kaldı.Şimdi onunla uğraşıyorum.

Benim Konuma Bak Dediğimde Bunlardan Bahsetmiştim Konuları Birleştirmiş Olduk İşte Çok Güzel OLdu Bu Eline Sağlık Kardeşim Hepsini Düzenleyip Döküman Hazırlasak İyi Olur..Çok Teşekkürler..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama bakgal 15 1,601 24-03-2024, Saat: 02:41
Son Yorum: Mohamad ibrahim
Matsuyama - Avalance Strategy [Kendi Takımımızda Uygulama] Hiena 24 2,267 14-03-2024, Saat: 21:13
Son Yorum: hb1998q
Mach Şutun İlk Vuruşundaki Kaleci Şaşırmasını Diğer Şutlara Uygulama Hiena 19 1,908 21-02-2024, Saat: 21:16
Son Yorum: tobi
Diaz'ın hızlanma özelliği Oozora Tsubasa 46 5,921 09-02-2024, Saat: 13:32
Son Yorum: Lenib180
Schneider - Mağlup Duruma Düştükten Sonra Sinirlenme [Kendi Takımımızda Uygulama] Hiena 32 2,141 22-01-2024, Saat: 16:02
Son Yorum: tobi

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi