Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

F3 XX Tablosu

Bu konu; 6 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : bakgal
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 4/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar elimde Çince bir doküman vardı.Dokümanı tamamen Türkçeye çevirdim.Bu dokümanda CT2 oyunundaki tüm F3 XX şeklinde oluşturulmuş kodların genel çalışma mantığını anlatıyor.Daha önceleri F3 40 Tablosunu görmüştük.Aynı şutu daha fazla oyuncuya vermemize yarıyordu ve kodların bir oyuncu sırası vardı.Bu kodlarda bunun gibi o sıraları ,kodun genel çalışma mantığını tablo olarak anlatıyor..Bu tabloda yararlanarak CT2 oyunundaki tüm F3 XX şeklindeki kodların genel çalışma mantığını anlayabilirsiniz.

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Yukarı Çık Cevapla
#2
Bu Bendede Vardı Gülümseme Çözdün Demek Eline Sağlık...
Benim Yolladığım Dökümana Bakabildinmi? Zira Onu Çözersen Çok Güzel Olucak
Yukarı Çık Cevapla
#3
(19-02-2017, Saat: 14:39)Crazy Striker Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu Bendede Vardı Gülümseme Çözdün Demek Eline Sağlık...
Benim Yolladığım Dökümana Bakabildinmi? Zira Onu Çözersen Çok Güzel Olucak

Senin dokümanda bazı kodlar çözdüm.Mesela Zagaloya Tohodaki Hyuganın yskın görünümünü verdim.Hatta forma rengini beyaz yaptım.Hyugayla aynı anda oynatınca sıkıntı olmuyor.Babinton ve Zagoya ekstra eklenmiş oldu.Cayosa Hackte Zagoya yakın görünüm eklemiş saç sarı aynı Zagola gibi.Ben Tohodaki Hyugayı editleyip yapmış gibi düşündüm öyle değilmiş.Oyuna ekstra yakın görünüm eklemiş.Cayosa yalnız bu programı kullanmıyor.Elinde başka programda var .O program sayesinde çizdiği oyuncuyu oyuna eklemiş.

Senin programa benzer bir program budum.Programda bir sıkıntı var.Oyundaki hiçbir kodu değiştirmiyor.

Adıda F7 45-F7 51color diye geçiyor.Dediiğim gibi şimdilik bu iki oyuncuda (Babington ve Zagalo) oldu.Diğer kodlarıda çözmeye çalışıyorum.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Dediğin Gibi Farklı Bir Program Kullnamış Eklemek İÇin Farklı Yakın Görünümler O 74 74 75 75 Kodlar Oluşuyorya Pacthlerde Her Şey Oraya Girdiğimiz Ofsetten Başlıyor Sonra Docda Verdğim Kodları Sırasıyla Yapınca Eklemiş Oluyoruz Yakın Görünüm.Cayosa Hacktede Bu Benim Dökümanda Verdiğim ilk Ofset Varya 74 74 75 75 Kodların Olduğu Yer Oradan Boş Ofset Girilerek Eklenmiş

Tabi Ama Çizimlerde Var Bizim Elimizde Olan Sadece Aynı Adamların Renglerrini Değiştirip Aynı Anda Oynamasını Sağlamak Tabi Buda Çok İyi Bir Gelişme Herkese Nasıl Yapıcağımzı Çözersek En Azından Mevcut Yakın Görünümlerle Herkese Ekliyebiliriz ;)

Kolay Gelsin...
Yukarı Çık Cevapla
#5
Bu bende vardı, bende ne zamandır düzenleyip paylaşacaktım. Sağol, önemli bir paylaşım bu.

Kavrayabilirseniz, hemen her şuta F3 40 yöntemini uygulamak yerine bu yöntemi de kullanabilirsiniz. Bununla ilgili olarak daha iyi anlamınız için bu aşağıdaki 2 konuyu da incelemenizde fayda var.


Aynı Şuta Sahip Oyuncuların Ofset Yerini Belirleyen Kodlar

Drive Şutu 6 Farklı Oyuncuya Farklı Sahnelerle Ekleme

Wakashimazu'da Olduğu Gibi Kalecilere Özel Yumruk Sahnesi Verme
Yukarı Çık Cevapla
#6
tamam
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
F3 40 - Yakın Görünüm Tablosu Hiena 26 2,546 09-12-2020, Saat: 04:51
Son Yorum: Ishızaki Ryu 83

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi