Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

F3 40 - Yakın Görünüm Tablosu

Bu konu; 26 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar burada size şut, pas, çalım ve dün paylaştığım gol sonrası sevinme sahneleri sonrasında her oyuncunun kendi yakın görünümünün çıkması konularında, o özellik sırasında her oyuncu için kendi yakın görünümünün çıkmasını sağladığımız F3 40 kodları yöntemi ile ilgili bilgiler vereceğim.

Bugüne kadar gerek şut ekleme ve çalım eklem olsun ve gerekse dünkü gol sonrası konusuyla ilgili olsun birçok arkadaşımızın bu F3 40 yöntemi ile ilgili zorlandığını gördüm. Bu yüzden hex editör üzerinde o oyuncuların yer gösterme kodlarının F3 40 dan sonra hangi sırada olduğunu belirten bir tablo hazırladım. Artık o tablo sayesinde daha kolay bir şekilde bu şut, pas ve çalım işlemlerini yapacaksınız ve bu işin mantığını da kavramış olacaksınız.

Link içerisindeki klasörde ayrıca bu özellikle ilgili olan diğer dökümanları da paylaştım.

Yani o şut eklediğiniz oyuncuda bu sıralama ile bulunan kodları hangi oyuncuya nasıl daha farklı bir şekilde eklemenizi sağlayacak bilgileri verdim.

F9 02 30 45 66 8E A3 FB

Bu şekilde bulunan zaman, arka plan, animasyon ve diyalog kodları için gerekli dökümanların hepsini link içerisindeki klasörde paylaştım.

Bu arada şut veya pas eklemeyi düşünmediğiniz oyuncular için herhangi bir kod veya 00 kodunu girmenize gerek yok. Yani onların bölümü FF olarak kalabilir ve bu aradaki kodları başka bir özellik için kullanabilirsiniz.

Yani drive şut için bu şekilde yer gösterip bu kodları girdik ya Tsubasa, Diaz, Yakın görünümü olmayan oyuncular ve ekstra eklediğiniz bir oyuncu dışında kalanlar için o 00 olan alanları FF olarak bırakabilirsiniz.  Devamı

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Abi Jumping volede çıkan Misakinin yakın görünümü nasıl kaldıracağız? Yani yakın görünümü tamamıyla kaldırmak için nasıl bir işlem yapıyoruz?
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Diğer başlıkta açıklamıştım ya, 232B6 ofsetine F2 AD B2 kodlarını gireceksin ve yakın görünümü kaldırmış olacaksın.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
(03-02-2017, Saat: 22:07)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Diğer başlıkta açıklamıştım ya, 232B6 ofsetine F2 AD B2 kodlarını gireceksin ve yakın görünümü kaldırmış olacaksın.

Abi yaptım ama olmadı

http://www70.zippyshare.com/v/rk57GFAM/file.html
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Tamam olmuş işte, yakın görünüm çıkmıyor.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
(03-02-2017, Saat: 22:48)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tamam olmuş işte, yakın görünüm çıkmıyor.

http://www70.zippyshare.com/v/rk57GFAM/file.html
Ovvv Abi az önce kontrol ettim.Satiliste ile jumping vole çektim Kazunun yakın görünümü çıkıyor
Oyunu en baştan başlatıp tekrar kontrol ettim
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Yakın Görünüm Renk Ofsetleri AlphaT®.NET 43 4,326 11-07-2021, Saat: 14:36
Son Yorum: Ulutan
Yakın Görünüm Değiştirme (Sorunsuz) Hiena 11 1,430 11-07-2021, Saat: 14:32
Son Yorum: Ulutan
Yakın görünümü olmayan oyuncuya yakın görünüm eklemek ジャイロメ59 23 2,432 29-06-2021, Saat: 10:45
Son Yorum: duetermuller
İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Bloğu Kendi Yakın Görünümleriyle Ekleme Hiena 6 730 03-04-2021, Saat: 20:06
Son Yorum: ctasok
CT 2 - Tüm Özel Hareketler Sırasında ki Yakın Görünümler Jun Misugi 23 8,997 30-03-2021, Saat: 20:25
Son Yorum: ctasok

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi