Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

CT2 Quad(4lü) Volley!

Bu konu; 23 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : ジャイロメ59
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Şutları ve Diğer Animasyonları Tersine Döndürme


Yukarıdaki konuya göz attığımda, böyle fantastik bir şey ortaya çıkarttım.







Videoda, 4. adam çıkmamış fakat oyunu açtığınızda 4 kişinin çektiğini göreceksiniz.



NES dosyasını ekte vereceğim, eğer sizde uygulamak isterseniz incelemeniz gereken yerler ;



3C591

29E99

3FD20

3FD30

3FD40

3FD50

3FD60



Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Yukarı Çık Cevapla
#2
Fantastik Bombastik Bir Tasarım Olmuş.Top Gişatıda İÇinde Fikir Vereyim Drive-Tigerdeki Top Gidişatı Animasyon Kodlarıyla Topları Dahada Çoğaltılarak Uygulanabilir.Eline Sağlık Sağol...
Yukarı Çık Cevapla
#3
Eğer buna sıfırdan animasyon yazarsak kaleye gidişi için, efsanevi şeyler ortaya çıkabilir!

Aynı durumu, 1 normal vole ve 1 ters vole içinde yapabiliyoruz.

Yani çapraz Twin Shot çekilebiliyor.

Eğer ayar kodları üzerinde yeteri kadar oynama yapılırsa, harika şeyler ortaya çıkarabiliriz.

Aklımda pek çok düşünce var bu ters animasyon olayı ile ilgili. Güzel
Yukarı Çık Cevapla
#4
Bana Fransa Maçındaki Misaki-Tsubasa vs Pierre pozisyonundaki şutunu anımsattı
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Yukarı Çık Cevapla
#5
Çok güzel bir sahne olmuş. Diğer konuda bahsetmiştin, başta anlayamadım ama kodları inceleyince anladım. Gülümseme

İlk olarak Tsubasa' nın yakın görünüm animasyonundaki kodları twin şuta göre tasarlıyoruz ve ters çeviriyoruz; sonra 2. animasyon olarak twin şuttaki animasyonu tek kod ile kaydırıyoruz. Drive şutun vuruş anı için 3FD60 ofsetine girdiğimiz o uzun kodlarda önce Tsubasa' nın yakın görünüm kodu olan 91 ve sonra da twin şuttaki D6 kdoları da arka arka sıralanınca bu şekilde dönüşümlü 4 vuruş sahnesi ortaya çıkıyor. Aslında buna benzer bir kod düzenini bir oyunda görüp bu şekilde incelemiştim ama diğer konuda bahsettiğin bu twin şutu 4 lü olarak vurabilme olayını başta anlayamadım. Çok iyi bir sahne çıkmış ortaya. Tebrik ederim. ;)

Aslında bir twin şut ve bir vole ile 3' lü olarak da vurulabilir bu.


Bununla beraber aklıma geldi ve bir ekranda çift yakın görünümü denedim ama tabi arka plan olayı sıkıntı olduğu için sadece kafaları kayıdırıp bir ekranda görüntüleyebiliyoruz. Hızlı bir şekilde Tsubasa ve Misaki kafaları twin şuttaki gibi ekranda çıkıp kayboluyordu ama dediğim gibi animasyondan bağımsız olan bu arka plan olarak bulunan vücut yüzünden bunu uygulayamıyoruz maalesef. Sadece twin şutlarda sağda ve solda sırayla çıkan yakın görünümleri bu yolla hızlı bir geçişle neredeyse aynı anda olacak şekilde birlikte bir ekranda gösterebiliriz.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Bir tane daha abi, düz Twin Shot'un kod başlarına F4 koymamız gerekiyor. Eğer F4 koymazsak, düz Twin Shot gözükmüyor.

Bu şekilde şeyler yaparak çok fantastik çalışmalar ortaya çıkartabiliriz diye düşünüyorum.

Bir şey daha, ters çevirdiğimiz Twin Shot animasyonu yukarıda kalıyor, orjinal Twin Shot animasyonunda ise top aşağıda kalıyor.

Bunuda şu şekilde düzenliyoruz ;

1) Ters çevirdiğimiz Twin Shot animasyonu ;

F5 0F F4 16 17 2D 00 F1 00 69 00 C3 01 F0
F5 0F F4 16 17 2D 00 F1 00 69 00 8C 01 F0

2) Düz kalan Twin Shot animasyonu(Yer gösterip başka koda uyarladığımız) ;

F5 0F F4 16 17 2D 00 F1 00 69 00 C3 01 F0
F5 0F F4 16 17 2D 00 F1 00 69 00 D7 01 F0
Yukarı Çık Cevapla


Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi