Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Baştan Sona Tüm Boş Bölümleri Kullanma

Bu konu; 12 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar başlıktan dolayı aklına tüm bölümleri sınırsız bir şekilde kullanabilme durumu aklınıza gelmesin. Elbette tüm boş bölümleri kullanabiliyoruz çünkü bu boş ofsetlerin hepsinin mantığını çözdüm ama tabi yer gösterme kodlarımız olan 00 50 ve F0 7F arasındaki kodlarla bunu yapabiliyoruz. Yani baştan son tüm boş bölümlerden istediğimiz yerleri kullanabiliriz ama 00 50 ve F0 7F arasındaki o yer gösterme kodları ile bunu yapabiliyoruz.

Şimdi biliyorsunuz 3C591 ofsetine girdiğimiz bu kodlarla;

48 A9 06 8D 00 80 A9 09 8D 01 80 20 10 9F 68 4C 4E C6

13F20 ofsetini göstermiş oluyorduk ve oraya girdiğimiz bazı kodlarla 4CC0 - C600 - F010 ve 119C0 gibi boş bölümleri 00 50 ve F0 7F arasındaki yer gösterme kodlarını kullanarak bu boş bölümleri kullanabiliyorduk. İşte linkteki döküman içerisinde verdiğim kodlar ve bilgiler sayesinde artık bu boş bölümler yerine 00 50 gibi yer gösterme kodları ile 15CC0, 17F10, 278A0, 379A0 ve 3BD00 gibi boş bölümleri gösterip oraları da kullanabilirsiniz.

Döküman içerisinde tüm o boş bölümlerin yer gösterme kodları nerede başlıyor ve nerede bitiyor, bununla ilgili tüm bilgiler mevcut.

Özellikle bunun size faydası her maçta takım kadrolarımızı değiştirme konusunda size alan tasarrufu sağlayacak olması. 48C4 ofsetine direk 4C B0 AC kodlarını girerek 4CC0 lı bölümler için 00 50 ve F0 7F yer gösterme kodlarını kullanmadan o bölümü çok yer kaplayan takım kadroları için kullanabilirsiniz. 00 50 ve F0 7F yer gösterme kodlarını da farklı boş ofsetleri gösterecek şekilde ayarlayarak daha fazla boş bölüm kullanmış olursunuz. Bununla ilgili gerekli bilgiler döküman içerisinde mevcut.        

Şimdi sadece 00 50 ile başlayan ve F0 7F ile biten yer gösterme kodları dışında 00 30 ve 00 40 gibi yer gösterme kodları için doğru kodları bulup onları da kullanabilmek kalıyor. Bunlar için 13F20 deki kodları çok araştırdım ama oradaki kodlar içerisinde 00 50 den başlamayı sağlayan kodları bulamadım. Bunu da bulabilirsek artık baştan sonra tüm boş bölümlerin hepsini 00 20, 00 30 ve 00 40 gibi yer gösterme kodlarını da kullanarak hepsini birlikte kullanabiliriz.  




Bununla ilgili aşağıdaki konuya da bakabilirsiniz.

Tüm Boş Kod Bölümleri

LINKLER:

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Yukarı Çık Cevapla
#2
@bakgal

Buradaki tüm kodların mantığını çözdüm, yer gösterme kodlarından önceki 2 kod boş bölümlerden nereyi gösteriyor ve sonraki 2 kodda nerede bitiyor bunları da anladım. 7. sıradaki kodunda 40000 lere kadar sonraki bölümler için yer gösterimlere etki ettiğini de anladım ama orada bir tek 00 50 ile başlayan o kodların 50 ile başlamasını sağlayan şey ne bunu anlayamadım. Oradaki kodlardan bunu sağlayan bir kod gözükmüyor.

Şimdi düşündüm de bunu yazan kişiler seninde kullandığın o yama programlarıyla bunları ayarlamışlar ya şimdi sende bir süre önce bir programla o yamaya kodları entegre ediyorum demiştin. Şimdi bunu o yama programında 00 50 ile değil de 00 40 ile veya 00 30 ile başlatabilir misin? Eğer bu olursa bunları da F0 7F lere kadar kullanabiliriz. Şimdi biliyorsun baştan sona bütün boş bölümleri gösterip kullanabiliyoruz ve bende düşündüm de o yama ile eğer oluyorsa 00 30 ve 00 40 yer göstermeler yapabilirsek 00 50, 00 60, 00 70 ve 00 80 lere kadar hepsini birlikte kullanabilirsek bu sayede artık hiç boş bölüm sıkıntısı yaşamayız.

Olu mu bilmiyorum ama senden ricam bunu o yama programı üzerinde deneyebilir misin?
Yukarı Çık Cevapla
#3
(09-03-2017, Saat: 17:51)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @bakgal

Buradaki tüm kodların mantığını çözdüm, yer gösterme kodlarından önceki 2 kod boş bölümlerden nereyi gösteriyor ve sonraki 2 kodda nerede bitiyor bunları da anladım. 7. sıradaki kodunda 40000 lere kadar sonraki bölümler için yer gösterimlere etki ettiğini de anladım ama orada bir tek 00 50 ile başlayan o kodların 50 ile başlamasını sağlayan şey ne bunu anlayamadım. Oradaki kodlardan bunu sağlayan bir kod gözükmüyor.

Şimdi düşündüm de bunu yazan kişiler seninde kullandığın o yama programlarıyla bunları ayarlamışlar ya şimdi sende bir süre önce bir programla o yamaya kodları entegre ediyorum demiştin. Şimdi bunu o yama programında 00 50 ile değil de 00 40 ile veya 00 30 ile başlatabilir misin? Eğer bu olursa bunları da F0 7F lere kadar kullanabiliriz. Şimdi biliyorsun baştan sona bütün boş bölümleri gösterip kullanabiliyoruz ve bende düşündüm de o yama ile eğer oluyorsa 00 30 ve 00 40 yer göstermeler yapabilirsek 00 50, 00 60, 00 70 ve 00 80 lere kadar hepsini birlikte kullanabilirsek bu sayede artık hiç boş bölüm sıkıntısı yaşamayız.

Olu mu bilmiyorum ama senden ricam bunu o yama programı üzerinde deneyebilir misin?
Tam olur mu bilmiyorum.Ama deneyeceğim.Cayosa hackte bu konuyla ilgili bir kod buldum.Orada mesela 00 50,00 60 gibi yer gösterme yapmadan tüm bölümleri kullanabileceğimizde dair bir fikir geldi bana.Örnek kod;

48 A0 70 A2 8E A9 02 20 E7 C5 68

02 4000 Lİ ofsetler
E kodu 4E00 LI OFSETLER
70 kodu bir artırım kuralından 80 oluyor.4E80 ofsetini yer göstermiş oluyoruz.


20 E7 C5 kodu 3C5F7 Ofsetini gösteriyor.Buraya kodlar yazıyor.Tam çözemedim.Ama bu yazdığı kodlarla istediği yere yer gösterme yaparak kod yazıyor.4CC0 LI ofsetlere bu şekilde yazıyor.
Yukarı Çık Cevapla
#4
48 A9 06 8D 00 80 A9 09 8D 01 80 20 10 9F 68 4C 4E C6

İşte bu zaten benim burada verdiğim kodlarla aynı durum. O dökümanda verdiğim bir tablo var, orada 4000 lü bölümlerin kodu 02 oluyor. Senin verdiğin kodlarda da A9 dan sonra 02 var. 6000 li bölümlere girecek olsaydık bu kod 03 olacaktı. 37000 li bölümler için bu kod 1B oluyor. Buradaki kodlar biraz daha farklı ama sanırım 3. ve 5. sıradaki kodlar dediğin ofseti belirliyor. Normalde o ofsetin kodu 70 AE olması gerekirdi. Bu tür kodlar her özellikte değişiyor.

Mesela o oyunda 4CC0 dan itibaren bazı kodlar var ve 4D10 da da o yeni yakın görünümlerin hangi oyuncuda olacağını belirleyen kodlar var. 4D10 kadar ki o kodlar 4D10 daki o oyuncu ve yakın görünüm kodlarını belirliyor.

Mesela o 3 tane patch ile yakın görünüm ekleme konusunda da 17EF5 ofsetindeki kodlar içerisindeki BD 08 9F kodları 17F18 ofsetini gösteriyor.

16019 = 4C E5 9E

17EF5 = AD 24 05 C9 74 90 16 C9 F0 B0 12 38 E9 74 0A AA BD 08 9F 85 52 BD 09 9F 85 53 4C 6B 81 4C 4C 81

17F18 = 74 74 75 75 76 76..........


Yine bir diğer örnekte de D8 BE kodları 2BEE8 ofsetini gösteriyor.

2802B = 4C A0 BE

2BEB0 = A5 A2 C9 74 90 22 C9 F0 B0 1E 38 E9 74 A2 D8 86 4C A2 BE 86 4D 0A 90 02 E6 4D A8 B1 4C AA C8 B1 4C 86 4C 85 4D 4C 36 80 AD 3C 05 4C 1E 80

2BEE8 = 74 74 75 75 76 76 77 77.....................



Yine gösterim kodlarını bulamasam da o yeni oyuncuların yakın görünüm forma renklerinin 15D20 ye girilmesini sağlayan kodlar var.



48 A0 70 A2 8E A9 02 20 E7 C5 68

Yani bu yukarıdaki örnekti gibi özellikle her maçta takım kadrolarında olduğu gibi çok uzun kod sayısına sahip özellikler için bu tür kodlar girip yer gösterme yapıp istediğimiz yere o özelliğin kodlarını girebilmemiz lazım. Ama işte her özellikte olmuyor, yada bu kadar kod değilde daha fazla ilgili kodları bulup bir araya getirirsek her türlü özellik için istediğimiz boş yeri gösteririz ve o özellik kodlarını da oraya gireriz.
Yukarı Çık Cevapla
#5
(09-03-2017, Saat: 19:24)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 48 A9 06 8D 00 80 A9 09 8D 01 80 20 10 9F 68 4C 4E C6

İşte bu zaten benim burada verdiğim kodlarla aynı durum. O dökümanda verdiğim bir tablo var, orada 4000 lü bölümlerin kodu 02 oluyor. Senin verdiğin kodlarda da A9 dan sonra 02 var. 6000 li bölümlere girecek olsaydık bu kod 03 olacaktı. 37000 li bölümler için bu kod 1B oluyor. Buradaki kodlar biraz daha farklı ama sanırım 3. ve 5. sıradaki kodlar dediğin ofseti belirliyor. Normalde o ofsetin kodu 70 AE olması gerekirdi. Bu tür kodlar her özellikte değişiyor.

Mesela o oyunda 4CC0 dan itibaren bazı kodlar var ve 4D10 da da o yeni yakın görünümlerin hangi oyuncuda olacağını belirleyen kodlar var. 4D10 kadar ki o kodlar 4D10 daki o oyuncu ve yakın görünüm kodlarını belirliyor.

Mesela o 3 tane patch ile yakın görünüm ekleme konusunda da 17EF5 ofsetindeki kodlar içerisindeki BD 08 9F kodları 17F18 ofsetini gösteriyor.

16019 = 4C E5 9E

17EF5 = AD 24 05 C9 74 90 16 C9 F0 B0 12 38 E9 74 0A AA BD 08 9F 85 52 BD 09 9F 85 53 4C 6B 81 4C 4C 81

17F18 = 74 74 75 75 76 76..........


Yine bir diğer örnekte de D8 BE kodları 2BEE8 ofsetini gösteriyor.

2802B = 4C A0 BE

2BEB0 = A5 A2 C9 74 90 22 C9 F0 B0 1E 38 E9 74 A2 D8 86 4C A2 BE 86 4D 0A 90 02 E6 4D A8 B1 4C AA C8 B1 4C 86 4C 85 4D 4C 36 80 AD 3C 05 4C 1E 80

2BEE8 = 74 74 75 75 76 76 77 77.....................



Yine gösterim kodlarını bulamasam da o yeni oyuncuların yakın görünüm forma renklerinin 15D20 ye girilmesini sağlayan kodlar var.



48 A0 70 A2 8E A9 02 20 E7 C5 68

Yani bu yukarıdaki örnekti gibi özellikle her maçta takım kadrolarında olduğu gibi çok uzun kod sayısına sahip özellikler için bu tür kodlar girip yer gösterme yapıp istediğimiz yere o özelliğin kodlarını girebilmemiz lazım. Ama işte her özellikte olmuyor, yada bu kadar kod değilde daha fazla ilgili kodları bulup bir araya getirirsek her türlü özellik için istediğimiz boş yeri gösteririz ve o özellik kodlarını da oraya gireriz.

Bu 00 50 de olduğu gibi 30,40 vs. denedim.Ama olmadı.Yapacak bir şey yok.Artık Bu Cayosa hackteki mantığı çözmeye çalışacağız.
Yukarı Çık Cevapla
#6
O yama programıyla denedin değil mi? Ben o yamadan umutluydum.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Tüm Boş Kod Bölümleri Hiena 6 971 13-10-2020, Saat: 21:42
Son Yorum: MisugiJun
7E010-80000 arasını ve Oyundaki Tüm Boş Bölümleri Kullanma[Efsane Paylaşım] bakgal 12 1,269 04-09-2020, Saat: 14:08
Son Yorum: Yasin2138
C600 - F010 - 119C0 lı Boş Bölümleri Yamasız Aktifleştirme Hiena 12 1,293 04-09-2020, Saat: 14:04
Son Yorum: Yasin2138
4CC0 ve Diğer Boş Bölümleri Birlikte Kullanma Hiena 5 906 02-09-2020, Saat: 21:48
Son Yorum: imparator_03

Konuyu Okuyanlar ?
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
digimax (30-03-2021, 19:52)

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi