Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

80000 lere Kadar Tüm Boş Bölümleri Kullanma

Bu konu; 16 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena 2
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar günaydın,

Bugün paylaşacağım konu ile 80000 lere kadar sınırsız boş alanı her türlü özellik için kullanabilmeyi öğreneceğiz. Link içerisindeki word belgesinde bir tablo paylaştım. O tablo ile klasör içerisinde romunu da verdiğim nes dosyasındaki C0000’ a kadar uzanan rom üzerinden kullanabileceğiniz tüm boş bölümlerin ofset ve yer gösterim kodları yer alıyor. Bu bilgilerle yapacağınız hack çalışmalarında sınırsız boş ofset alanına sahip olacaksınız ve istediğiniz tüm özellikleri, mevcut boş alanlar yeterli olacak mı kaygısı olmadan her türlü özelliği oyuna aktarabileceksiniz.
 
Her maçta takım kadrosu değiştirme, her maçta forma rengi değiştirme, her maçta oyuncu tipi değiştirme, başka oyunlardan müzik ekleme, her maçta oyuncu ismi değiştirme gibi birçok özellik çok fazla kod harcayabiliyor ve bu tablodaki alanları ve bu yöntemleri kullanarak istediğiniz özelliği çoğaltabileceksiniz. Özellikle 40000 – 70000 arasında baya boş alan olacak ve bunları link içerisinde verdiğim bir kod grubunu oyununuza girerek tablodaki istediğiniz boş alana o özelliğin içeriğiniz girebileceksiniz.

Hemen hemen birçok boş bölümün yer gösterimleri 00 A0 ve 00 B0 ile ifade edilir. Sadece normalde oyunda dolu olan, yani belli özelliklerin kodlarını barındıran 38000 - 39000 yine 18000 - 19000 gibi bazı bölümler 00 80 - 00 90 ile yer gösterime sahip olur. 3E010 - 3F010 gibi bölümlerde bildiğiniz üzere 00 E0 - 00 F0 gibi yer gösterim kodları ile ifade edilir. Tabloda zaten hangi bölümün hangi kodlarla yer gösterimi sağlanır bunların bilgisi mevcut. Ama bizim için önemli olan 40000 - 70000 gibi boş bölümler hep 00 A0 ve 00 B0 gibi yer gösterim kodları ile ifade edilir. 

Link içerisindeki word belgesindeki tablonun altında bu bölümleri nasıl kullanabileceğinize dair bilgilere tablonun altındaki açıklamalarımdan ulaşabilirsiniz.

Kolay gelsin


Ek Dosyalar
.rar   80000 lere kadar tüm boş bölümleri kullanma.rar (Dosya Boyutu: 226.13 KB / İndirme Sayısı: 20)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Arkadaşlar merhaba,

Bu konu ile ilgili olan yeni paylaştığım konuya aşağıdaki linke tıklayarak bakabilirsiniz. Normalde burada paylaştığım kodlarla 80000 lere kadar tüm boş bölümleri kullanabiliyoruz ama oyuncu isimleri, takım isimleri, teknik isimleri ve bazı konulardaki sadece 2 kod ile yer gösterim kodu olan özellikleri  bu konudaki gibi 40000 - 50000 - 60000 - 70000 gibi istediğimiz boş alana giremiyoruz. İşte bu gibi konular için bu aşağıda yönlendirme linkini verdiğim 
5000 – 8000 arası yama kodları ile bu tür özellikle için o bölümleri kullanabileceğiz.

Konuya gitmek için tıklayınız;  5000 ile 8000 Arası Boş Bölümleri Kullanma Yaması (tsubasatr.net)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
hocam emeğine sağlık şunu sormak istiyorum.
5000-8000 arası
ve bu paylaştığın 80000 li bölümlerde
örnek veriyorum 21d0c ofsetine 00-60 yaptık 5000-8000 arası olan bölüme 6010 ofsetyine gideceğiz.
peki ya 21d0c 00-a0 yaptık 80000 li bölümlerde dosyadaki tabloda 6010 diyo
bu nasıl oluyor biraz kafam karıştı.? :S
umarım anlatabilmişimdir.
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Sen 21D0C ye 00 60 kodlarını girdiysen eğer bu durumda 6010 ofsetine gidip o sahnenin kodlarını oraya girebilirsin. 

Mesela uzun bir şut sahnesi tasarlamak istedin ve orijinal 22000 veya 23000 li bölümüne sığmadı diyelim, bu durumda 00 60 ile 6010 u veya 00 50 yer gösterim kodu ile 5010 ofsetini gösterip oraya kodlarını girebilirsin. Orijinal bölüme kodları girmek için ise; mesela drive şutta olduğu gibi 4C AB kodları 22B5C ofsetini gösterir ve sahne kodları da orada yer alır; işte eğer sen bir şut, pas, çalım, kayma gibi bir sahneyi oyunda kullanmayacaksan ve boşa çıkmışsa bu durumda o sahnenin kodlarının bulunduğu ofseti gösterirsin ve kodları oraya girersin. 
Mesela 00 A0 yer gösterim kodu ile 22010 ofsetini gösterirsin ve o özelliğin kodlarını o ofsete girebilirsin. 

Bu 5000 - 8000 arası boş bölümler daha ziyade orijinal 22000 - 24000 arası sahne kodlarının bulunduğu bölümlerde boş alanımız yoksa ve oraya kodlarımız sığmıyorsa yani bir sonraki sahnenin kodları üzerine taşıp onu bozacaksa bu durumda 5000 - 800F arası boş bölümleri gösterip kodlarımızı oraya girebiliriz. 

Yani biz bu 5000 - 800F arası bölümleri yama kodları ile aktifleştirdik ve onlara 3FD20 li boş bölümlerde olduğu gibi her türlü özellik için her yerde kullanılabilecek bir özellik kazandırmış olduk.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
@"Blade" Bende şimdi bu konuyu inceliyordum ama benim üstüne çalıştığım hackte olmadı bişe anlamadım..
Bende 7exxx 7fxxx bölümlerde aktif ve full dolu .Senin örnek romda da kullanılmış gibi yani başka böş bölüm yamalarıyla vb beraber sorun yaşanıyormu bilemedim.
Çünkü benim üstünde çalıştığım hackte ise bu bölüm 5000=00B0 a denk geliyor ama sadece 48c4 deki her maç takım kadrolarımızı değiştirme aktif olarak çalışıyor çoğu başka şey denedim olmadı o bölümde. .Senin dediklerini uyguladım bişe değişmedi.
Ayrıca bende 80000 li bölümlere kadar uzatılmış hack sendeki CXXXX olan yere kadar uzamış 7c513=4c 81 c5 demişsin Kod girme original oyunda olmayan bölüm nasıl etkiliyor oyunu oralar onuda tam anlamadım
Eğer 5000-8000 bölümünü aktif olarak kullanabilseydim gerçekten çok işime yarardı..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
@Tsumax

Eğer sen en eski yama programı olan 48C7 ofsetine gidip 4C 38 A1 yazıp ve sonrasında 4148 ofsetine gidip girdiğimiz bir takım kodlarla 4CC0 - 600F arası boş bölümleri aktif etme yamasını kullanmışsan bu durumda buradaki 5000 - 800F arası yama ile birlikte çalışmayacaktır. Sadece biri aktif olabilir ve o yüzden ikisinden birini eklemek gerekiyor. 

Yada 4CC0 - C600 - F010 - 119C0 yamasını veya 512 yamasını veya 7E010 yaması gibi bunlardan birini kullanmışsan yine buradaki 5000 - 800F arası boş bölüm yaması ile birlikte çalışmayacaktır. 

Üstünde çalıştığın hackte 5000 - 00B0 arasını aktif eden bir yama demişsin ama 00B0 diye bir boş bölüm yok. Sanırım o kısmı yanlış yazdın. 

C0000' a kadar uzatılmış romu Zhangjianihao hack gibi C0000' a kadar kod grubuna sahip olan oyunlardan kodlarını bulup oluşturdum. Uzatma işlem basit zaten. 

Öncelikle 4 ofsetine 20 20 kodlarını giriyoruz, sonra 14ED ofsetindeki 80 kodunu 00 yapıyoruz ve bu sayede orijinalde 3C010 la başlayan 6000F ye kadar olan kodlar 7C010 ile A000F ofseti arasına taşınmış oluyor. İşte o C0000 ' a kadar uzatılmış hack romlarından birini açıp 3C010 ile C000F arası kodları blok seç diyerek kopyalayıp 4 ve 14ED ofsetlerindeki kodlarını düzenlediğim kendi orijinal romuma veya hack oyunuma ekliyorum ve daha sonra 3C010 ve 7C010 arasını yine FF FF FF... ler boş hale getiriyorum. Ardından önceden yedeğini aldığım hack oyunumu veya orijinal romu açıp 3C010 ile 6000F arasındaki kodları kopyalayıp bu C0000' a kadar uzattığım yeni romdaki 7C010 giderek oraya ekliyorum ve o kodlar 7C010 ile A000F arasına eklenmiş oluyor ve bu sayede C0000' a kadar uzatılmış kod grubu ile orijinal haline geliyor. Hack oyunlarında da bunu yapıyorum. Güncellediğim Final Evolution ve Shin super striker oyunlarında da sonradan bu şekilde C0000' a kadar uzatma işlemini bahsettiğim şekilde gerçekleştirdim ve bu şekilde 2 oyuna da bu C0000' a kadar uzatma işlemini ekledim.

7C513 deki 4C 81 C5 kodları da boşta olan ve 00 00 ... larla dolu 3C591 deki boş bölümlere 5000 - 800F arası boş bölümlerin yamasını aktifleştirmek için girilmesi gereken kod grubunu gösteriyor. Biliyorsun, 4CC0 - C600 - F010 - 119C0 lı bölümleri kullanmamızı sağlayan bir yama vardı ya işte o yama kodlarında da 3C513 girilen 4C 81 C5 kodları vardı ve oradaki kodlarda 13F20 ye girilen bazı kod grupları vardı ve o kodlar ile 4CC0 - 119C0 arasını kullanabilmemizi sağlayacak bir takım kodları belirliyordu. Yani 3C513 veya 7C513 deki 4C 81 C5 kodları bu şekilde yönlendirmelerle oyuna boş bölüm yama kodlarını eklemiş oluyor. Ama sonuç olarak dediğim gibi sadece bir yama programını oyunda kullanabilirsin. Zira hemen hepsinin yer gösterimleri 00 50 - 00 60 - 00 70 şeklinde olduğu için 2 farklı yama ile benzer yer gösterim kodları olursa bu durumda hangisi, hangi boş ofset bölümlerini algılayıp kodlarını o bölüme entegre edecek ki? Böyle bir çakışma durumu olduğu için 2 farklı yamayı aynı oyunda kullanamıyoruz maalesef.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Tüm Boş Kod Bölümleri Hiena 16 1,386 20-02-2024, Saat: 00:45
Son Yorum: hb1998q
4CC0 ve Diğer Boş Bölümleri Birlikte Kullanma Hiena 14 1,266 20-02-2024, Saat: 00:32
Son Yorum: hb1998q
Oyuncuların Özel Hareketlerini Bilgi Ekranında Gösterme [İstediğiniz Kadar Oyuncunun] Hiena 20 1,452 01-01-2024, Saat: 20:56
Son Yorum: coderturk55
Bir Oyuncuya İstediğiniz Kadar Maçta İstediğiniz Yakın Görünüm Forma Rengini Verme Hiena 83 7,232 25-11-2023, Saat: 23:41
Son Yorum: hb1998q
Bir Oyuncuya İstediğiniz Kadar Maçta Forma Rengi Verme bakgal 42 3,921 25-11-2023, Saat: 23:40
Son Yorum: hb1998q

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
tsubasa_can (27-03-2024, 17:09)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi