Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Arka Plan Animasyonları

Bu konu; 25 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 3 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar biliyorsunuz daha önce animasyon kodlarını paylaşmıştım. Şimdi ise 22000 ve 24000 arası o bölümlerde yer alan o sahnelerdeki animasyonlardan bir kod öncesinde yer alan arka plan kodlarını paylaşacağım.

Bu arka planlar birçok sahnede animasyonu tamamlayıcı özelliklerdir. Gol sonrası sevinme sahneleri gibi. Mesela animasyon kodlarında sadece Misaki' nin yüzü yer alırken geriye kalan tüm oyuncuların sahnesi arka plan olarak yer alır. Birçok sahnede de bunun gibi bir durum vardır.

Şimdi bu kodlarla neler yapılabileceğini anlatayım.

Örneğin 08 kodu Sao Paolo’ nun gol sonrası sevinme sahnesine ait ve hemen altındaki de Nankatsu’ya ait. Normalde bu iki takımın forma rengi de beyaz olduğu için birinin forma rengini değiştirirseniz diğeri de o rengi alır… İşte 02  89 kodları 16912 ofsetini gösterir ve oradaki 07 00 70 arka plan içerik kodlarımız oluyor…
Bu kodlardan ilki forma rengini belirliyor. Sondaki 70 kodu da oyuncuları. Bu 07 yerine Japonya’ nın 08 kodunu girerseniz Sao paolo oyuncularının forma renkleri Japonya forma rengini alır ve artık Nankatsu ile bağı kalmaz.  

Yine 66 kodlu tam ekran perdesinin kodları E6  8A ile 16AF6 ofsetini gösterir ve buradaki 02 01 00 80 00 5F 5F bu kodlardan ilki yerine 07 kodunu girerseniz 66 perdesi kahverengi çizgilerle farklı bir hal alır.

Bu şekilde kendiniz farklı kodlar deneyerek bu sahneleri daha farklı hale getirebilirsiniz. Kodların her birinin farklı bir işlevi var. Deneyerek bunlardan işinize yarayanları kullanabilirsiniz.

Ayrıca bulutları gösteren aynı arka plan sahnelerinden istediğinizi perde haline getirip kullanabilirsiniz. Gireceğiniz ayar kodları ile daha farklı çizgilere sahip perdeler yapabilirsiniz.  

Arka planların resimlerini link içerisindeki klasörde verdim. Oradan karşılaştırma yapabilirsin.

Bunlardan sonra gelen animasyon kodlarına da buradan ulaşabilirsiniz

Animasyon Kodları [Resimli]

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Şu son 2 gündür deli gibi USB'lerimde aradığım şeydi bu!

Görünce çocuk gibi zıpladım sevinçten, sağol Tolga abi. Güzel
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
EyvAllah Barış. Senin bu yeni konun içinde gerekli olan kodlar bunlar. Dün sana farklı kodlar için kullanabilir miyiz diye sormuştum ya sonradan bunu hatırlayınca o kodun bir arka plan kodu olduğunu ve bu içerik kodlarından yapıldığını anladım. Bu sayede istediğimiz sayıda oyuncuya o bayrak şeklini istediğimiz bayrak renkleriyle ekleyebiliriz. Bu arada dökümandaki bilgiler arasına içerik ofsetlerinin ofset adresini ekledim Barış. Yeniden indir istersen. Tek tek hesap yapmaya gerek kalmadan direk o ofsetlere gidebiliriz.

Arkadaşlar bu verdiğim konudaki arka planlar için dökümanda bunları ne amaçla kullanacağınıza dair birkaç örnek vermiştim. Onlar dışında altta verdiğim konudaki JairoM59 arkadaşımızın verdiği bayrak şekillerini de arka plan olarak kullanabilirsiniz.

4D Kodunu Şeritli Bayrağa Çevirin!
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Konuya bir ekleme yapayım, editlemek isteyenler bilgi sahibi olurlar.

4A perdesinden başlayalım. Bildiğiniz gibi 4A perdesi yukarıdan aşağıya doğru akan şut perdesidir.

16A51(1689A + 41 8A) ofsetine geliyoruz ve karşımıza şu kodlar çıkıyor ;

02 01 00* F5 00* 60 60


02 > Şimdi bununla ilgili size bir güzel örnek vereyim. Bu 02 kodunu 2A yaptığımız anda şut çekerken skor tablosu ortadan kalkıyor. Ara sahnede bir şut tasarladığınız zaman o şutun bire bir aynısını oyunda kullanmak isterseniz işe yarar bir kod olabilir, ara sahne havası katabilir.

Yani şu şekilde ;

[Resim: qW3D6B.png]

01 > Perdenizin şeklini/arka planını belirleyen kod oluyor.


F5 > Bu kodu 08 yaptığımız zaman 4A perdesi tıpkı 44 kodlu perde gibi aşağıdan yukarı doğru kaymaya başlar.

60 60 > Yine aynı şekilde 01 kodu gibi perdenizin şeklini belirliyor. Diğer şut perdelerinin kodları ile değiştirebilirsiniz fakat bu sefer 01 kodu ile de oynamanız gerekiyor.

Bazı kodlara yıldız koymamın sebebi henüz tam olarak ne işe yaradıklarını çözememem.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Animasyonlar İçin Bütün Siteyi Gezdim Aradığıma Ulaştım Çok Sevindim Tolga Abi Bu Arada Adım Ziya
[Resim: BA656V.gif]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
@JairoM59
Ben 02 yerine 2A girdim ama bende siyah bir ekran oldu. Kararsız


@T.Misaki
Önemli değil, sağol Ziya. Bu arada memnun oldum. Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları Hiena 51 3,571 01-03-2024, Saat: 00:15
Son Yorum: hb1998q
Çalım Animasyonları Tasarlama ジャイロメ59 19 2,056 17-02-2024, Saat: 19:22
Son Yorum: Furkanbro01
arka plan renk kodları Askerullah 19 1,202 13-02-2024, Saat: 23:26
Son Yorum: hb1998q
Şutları ve Diğer Animasyonları Tersine Döndürme Hiena 19 2,305 11-01-2024, Saat: 22:26
Son Yorum: FATİH4848
Arka Plana Bayrak Yapmak ジャイロメ59 9 2,095 09-01-2024, Saat: 20:58
Son Yorum: coderturk55

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi