Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Animasyon Kodları (Tamamı)

Bu konu; 41 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#7
en son hafif yukarı doğru yükselip ekrana doğru gelen sahneyi soruyorsan onun kodu 36 kodu oluyor ve tiger şutun kaleye gidiş sahnesindeki 2. animasyon oluyor. Biliyorsun o şutun 2. sahnesinde aynı durum oluyor. sadece arka plan farklıdır.

ha eğer topun önce sağ sonra sol doğru ilerlediği ilk iki sahnenin kodlarını soruyorsan onun kodu da 1A kodu oluyor ve Cannon şutla aynı kod oluyor.

Bunları kendinde hex editörde o sahnelerin ofsetine gidip bulabilirsin. Ben ilk tespit ettiğim ve uzamasını istemediğim için diğer sahneleri de oraya yazmadım ama bazı kodlar birçok sahneye ait. Cannon şut, tiger ve hatırladığım kadarıyla razor (kamisori) şutunda kodları aynı. Zira benzer sahneler hex editörde aynı kodla ifade edilir.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#8
(09-05-2014, Saat: 22:34)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: en son hafif yukarı doğru yükselip ekrana doğru gelen sahneyi soruyorsan onun kodu 36 kodu oluyor ve tiger şutun kaleye gidiş sahnesindeki 2. animasyon oluyor. Biliyorsun o şutun 2. sahnesinde aynı durum oluyor. sadece arka plan farklıdır.

ha eğer topun önce sağ sonra sol doğru ilerlediği ilk iki sahnenin kodlarını soruyorsan onun kodu da 1A kodu oluyor ve Cannon şutla aynı kod oluyor.

Bunları kendinde hex editörde o sahnelerin ofsetine gidip bulabilirsin. Ben ilk tespit ettiğim ve uzamasını istemediğim için diğer sahneleri de oraya yazmadım ama bazı kodlar birçok sahneye ait. Cannon şut, tiger ve hatırladığım kadarıyla razor (kamisori) şutunda kodları aynı. Zira benzer sahneler hex editörde aynı kodla ifade edilir.

anladım.o zmn neo tigere top çoğaltma efekti eklersem o şutlarda etkilenecek o zman..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#9
Oyun içerisinde kullanmayacağın bir koda boş ofset gösteripte onu animasyona çevirebilirsin.

Misal CB = Li kardeşlerin üst üste çıktığı kod..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#10
Aynen öyle, diğer oyuncuların şutları da etkilenecektir.

Bunun yerine Schneider arkadaşımızın dediği gibi boş veya önemsiz bir animasyonun kodunu kullanabilirsin.
Zira bende oyunlarımda hep öyle yaparım
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#11
anladım o zaman toho hyuga combosu animasyonuna kullanabilirm.dğerleri hackim uzun olduğu için dolu gibi gözüküyor..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#12
Tabi bu durumda o kombinasyonu Hyuga ve Sawda dan kaldrman gerekir
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Hızlı Koşma Kodları Hiena 55 3,722 Bugün, Saat: 01:15
Son Yorum: Osman
Hızlı Koşma Kodları (Asıl İçeriği Gösteren Bölüm) Hiena 81 5,745 Bugün, Saat: 01:05
Son Yorum: Osman
Enerji ve Skill Kodları (Asıl İçeriği Gösteren Bölüm)) Hiena 78 3,794 Bugün, Saat: 00:56
Son Yorum: Osman
CT 2 - Tüm Şutların ve Diğer Özel Hareketlerin Kodları (Asıl İçerik) Hiena 65 4,069 Bugün, Saat: 00:55
Son Yorum: Osman
Oyuncu Davranış Kodları Hiena 54 7,790 Bugün, Saat: 00:48
Son Yorum: Osman

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
DiegodeArgentina (04-04-2024, 23:20)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi