Tsubasa Türkiye Platformu

Tam Versiyon: CT2 Quad(4lü) Volley!
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4 5
Topun ayaktan çıktığı sahne olarak sanırım volenin son sahnesini kullanabiliriz, yine aynı sistemle.

Fakat bu şekilde de 1 şuta çok fazla alan gidecek ama F2 xx xx FB kullanarak(Veya buna benzer bir şeydi tam hatırlamıyorum) kodlardan tasarruf ettirip tekrar ettirebiliyorduk.

Sanırım şu şekildeydi(Örnek) ;

3FD20 : F7 44 F9 02 6B EF 44 9D 00 F2 12 FD FB F2 12 FD FB F2 12 FD FB F9 02 25 55 5D 9C 00 FB
Evet bu şekilde uzun özellikler için bir veya 2 sıra yazıktan sonra FA XX XX FA XX XX FA XXX ... şeklinde yer göstermeleri tekrar tekrar yaparak alan tasarrufu sağlayabiliriz. Gülümseme
F2 diye aklımda kalmıştı FA imiş, en azından bu tarz kodlar var da işime yarayacaklar, nerden aklıma geldi buda benim acilen ihtiyacım vardı çünkü kendi oyunum için şutlarda. Güzel
Evet iyi düşünmüşsün. Bunlar bildiğimiz şeyler ama bazen aklımıza gelmiyor. Bende bunu hiç düşünmedim nedense. Gülümseme

Bu tür devam eden sahnelerde FA XX XX olması lazım. F2 yi genelde son sahnede son kodlar olarak kullanıyoruz.
Keşke aynı olayı animasyonlar içinde yapabilsek. Şöyle bir animasyon kullanacağım oyunda, başa sardırmak için gerekli kodları animasyonda da kullanabilir miyiz acaba. Kod şu ;

PHP Kod:
F5 80 F4 08 09 0A 0B F1 3E 6D 50 C3 05 
F1 3E 6C 50 C3 01 
F1 3E 6F 50 C3 
09 1A 
F1 3F BE B5 C3 04 
F1 3F BB B5 C3 00 
F1 3F C1 B5 C3 
08 0A 
F1 E1 BE 90 C3 04 
F1 E1 BB 90 C3 00 
F1 E1 C1 90 C3 
08 10 
F1 3E 6D 50 C3 05 
F1 3E 6C 50 C3 01 
F1 3E 6F 50 C3 
09 1A 
F1 3F BE B5 C3 04 
F1 3F BB B5 C3 00 
F1 3F C1 B5 C3 
08 0A 
F1 E1 BE 90 C3 04 
F1 E1 BB 90 C3 00 
F1 E1 C1 90 C3 
08 10 
F1 3E 6D 50 C3 05 
F1 3E 6C 50 C3 01 
F1 3E 6F 50 C3 
09 1A 
F1 3F BE B5 C3 04 
F1 3F BB B5 C3 00 
F1 3F C1 B5 C3 
08 0A 
F1 E1 BE 90 C3 04 
F1 E1 BB 90 C3 00 
F1 E1 C1 90 C3 
08 05 
F5 80 F4 
08 09 0A 0B 
F1 3E 6D 50 C3 05 
F1 3E 6C 50 C3 01 
F1 3E 6F 50 C3 
09 1A 
F1 3F BE B5 C3 04 
F1 3F BB B5 C3 00 
F1 3F C1 B5 C3 
08 0A 
F1 E1 BE 90 C3 04 
F1 E1 BB 90 C3 00 
F1 E1 C1 90 C3 
08 10 
F1 3E 6D 50 C3 05 
F1 3E 6C 50 C3 01 
F1 3E 6F 50 C3 
09 1A 
F1 3F BE B5 C3 04 
F1 3F BB B5 C3 00 
F1 3F C1 B5 C3 
08 0A 
F1 E1 BE 90 C3 04 
F1 E1 BB 90 C3 00 
F1 E1 C1 90 C3 
08 10 
F1 3E 6D 50 C3 05 
F1 3E 6C 50 C3 01 
F1 3E 6F 50 C3 
09 1A 
F1 3F BE B5 C3 04 
F1 3F BB B5 C3 00 
F1 3F C1 B5 C3 
08 0A 
F1 E1 BE 90 C3 04 
F1 E1 BB 90 C3 00 
F1 E1 C1 90 C3 
08 F0 
Animasyonlarda da oluyor bu durum Barış. İlk F5 ile başlayan o 4, 5 kodu geçiyorsun ve sonra F1 ile başlayan yeri gösterebiliyorsun. Animasyonlarda yer gösterim kodu F8 dir. F8 XX XX şeklinde yer gösterim yapabiliyoruz. Hatta ben oyunumda bu şekilde Diaz' a 4 kez takla attırıp rovaşata vurduğu bir animasyon yapmıştım.
Sayfalar: 1 2 3 4 5