24-03-2017, Saat: 23:30
@bakgal
Şimdi oyunda belli oyuncular için belli animasyon var biliyorsun. Mesela Hyuga' nın koşma animasyonu, sonra Sano' nun Jitou' nun şutuna kafayla vuruş yapması, yine Toninho' nun Booster şut sırasındaki vole vuruşu. Birde özel verkaçı olan oyuncuların tipleriyle yaptıkları animasyonları var biliyorsun.
Şimdi mesela bir oyuncuya twin şut ekledik. Bu oyuncuya koşma sahnesi ekleyebiliriz ama vuruşu yapacağı arkadaşı da Hyuga gibi koşsun istiyoruz ama onun için öyle bir animasyon olmadığı için eklesek bile şuta sahip oyuncu her iki taraftan da koşar. Yada bir oyuncuyu şut ekledik ve kaleye giderken Sano gibi veya Toninho gibi istediğimiz tipteki bir oyuncu tamamlasın istesek ve gerekli kodları girsek bile yine şuta sahip olan oyuncu topu tamamlar çünkü bu tür animasyonlar tek bir oyuncu için yazılı. Bunu sağlayan da aşağıdaki ofsetlerde verdiğim kodlar.
Mesela 2B5B5 ofsetindeki F8 07 kodları Hyuga' nın Drive–Tiger şut sırasındaki koşması oluyor.
2B287 ofsetindeki F8 04 kodları Jitou' nun Skylap Twin şut/Power Tackle sırasındaki kayması oluyor
Yine 2B60C ofsetindeki F8 01 kodları da Sano' nun, Sano Combo kafa vuruşunu yaptığı sahnenin kodları.
İşte mesela oradaki 2. kod yerine başka bir oyuncunun tipinin kodunu girersek artık o animasyon o oyuncuya ait oluyor. Mesela Hyuga' nın 07 kodu yerine 06 kodunu girersek o koşma animasyonu artık Ishizaki ait olur.
İşte benim düşündüğüm bu kodların bulunduğu yeri gösteren yer gösterme kodları varsa eğer başta senin her maçta oyunculara farklı tip verme konunda ve diğer konularda olduğu gibi yer gösterme yapıp o ilgili kodları girerek takım kodu veya oyuncu kodu ile bu animasyonlar sırasında o oyuncuya istediğimiz tipi verebilir miyiz acaba. Sende bir baksan belki oyuncu tipi konusundaki gibi yer gösterme bölümünü bulup o kodları girip istediğimiz oyunculara o özel animasyonları ekleyebiliriz.
Bu olursa mevcut verkaç yapan oyuncular dışında yeni tiplerle verkaç, sonra Toninho ve Sano gibi ikili şut kombinasyonu, sonra Hyuga' nın koşmasını çoğalttığımız zaman daha fazla oyuncuya drive-tiger daki gibi topa koşarak gelip vurma ekleyebiliriz. Ayrıca şutumuza rakip oyuncunun koşarak gelip karşı bir şut çekmesini sağlayabiliriz.
Bu çok önemli ve oyunlarımıza farklı bir çehre kazandıracak bir özellik. Bu yüzden sende buna bir el atsan belki bir şeyler bulabiliriz.
Mesela biraz yukarıdaki 2AD00 lı bölümlerdeki kodlar bu animasyonların kodlarının bulunduğu alanın yer göstermeleri oluyor. 2ADE7 ofsetindeki A5 B5 kodları Hyuga' nın 2B5B5 ofsetini gösteriyor sanırım.
Verkaç vb. Sahnelerde Oyuncu Tipi Değiştirme
Şimdi oyunda belli oyuncular için belli animasyon var biliyorsun. Mesela Hyuga' nın koşma animasyonu, sonra Sano' nun Jitou' nun şutuna kafayla vuruş yapması, yine Toninho' nun Booster şut sırasındaki vole vuruşu. Birde özel verkaçı olan oyuncuların tipleriyle yaptıkları animasyonları var biliyorsun.
Şimdi mesela bir oyuncuya twin şut ekledik. Bu oyuncuya koşma sahnesi ekleyebiliriz ama vuruşu yapacağı arkadaşı da Hyuga gibi koşsun istiyoruz ama onun için öyle bir animasyon olmadığı için eklesek bile şuta sahip oyuncu her iki taraftan da koşar. Yada bir oyuncuyu şut ekledik ve kaleye giderken Sano gibi veya Toninho gibi istediğimiz tipteki bir oyuncu tamamlasın istesek ve gerekli kodları girsek bile yine şuta sahip olan oyuncu topu tamamlar çünkü bu tür animasyonlar tek bir oyuncu için yazılı. Bunu sağlayan da aşağıdaki ofsetlerde verdiğim kodlar.
Mesela 2B5B5 ofsetindeki F8 07 kodları Hyuga' nın Drive–Tiger şut sırasındaki koşması oluyor.
2B287 ofsetindeki F8 04 kodları Jitou' nun Skylap Twin şut/Power Tackle sırasındaki kayması oluyor
Yine 2B60C ofsetindeki F8 01 kodları da Sano' nun, Sano Combo kafa vuruşunu yaptığı sahnenin kodları.
İşte mesela oradaki 2. kod yerine başka bir oyuncunun tipinin kodunu girersek artık o animasyon o oyuncuya ait oluyor. Mesela Hyuga' nın 07 kodu yerine 06 kodunu girersek o koşma animasyonu artık Ishizaki ait olur.
İşte benim düşündüğüm bu kodların bulunduğu yeri gösteren yer gösterme kodları varsa eğer başta senin her maçta oyunculara farklı tip verme konunda ve diğer konularda olduğu gibi yer gösterme yapıp o ilgili kodları girerek takım kodu veya oyuncu kodu ile bu animasyonlar sırasında o oyuncuya istediğimiz tipi verebilir miyiz acaba. Sende bir baksan belki oyuncu tipi konusundaki gibi yer gösterme bölümünü bulup o kodları girip istediğimiz oyunculara o özel animasyonları ekleyebiliriz.
Bu olursa mevcut verkaç yapan oyuncular dışında yeni tiplerle verkaç, sonra Toninho ve Sano gibi ikili şut kombinasyonu, sonra Hyuga' nın koşmasını çoğalttığımız zaman daha fazla oyuncuya drive-tiger daki gibi topa koşarak gelip vurma ekleyebiliriz. Ayrıca şutumuza rakip oyuncunun koşarak gelip karşı bir şut çekmesini sağlayabiliriz.
Bu çok önemli ve oyunlarımıza farklı bir çehre kazandıracak bir özellik. Bu yüzden sende buna bir el atsan belki bir şeyler bulabiliriz.
Mesela biraz yukarıdaki 2AD00 lı bölümlerdeki kodlar bu animasyonların kodlarının bulunduğu alanın yer göstermeleri oluyor. 2ADE7 ofsetindeki A5 B5 kodları Hyuga' nın 2B5B5 ofsetini gösteriyor sanırım.
Verkaç vb. Sahnelerde Oyuncu Tipi Değiştirme