Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

CT2 Oyuna Ekstra Yakın görünüm ve Animasyon Ekleme[Efsane Paylaşım]

Bu konu; 70 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : bakgal
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 4 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#14
Bu arada bir düzeltme yapayım; buradaki 04 kodu Tsubasa' nın yakın görünümün bulunduğu ofseti gösteriyor. Bunda ve diğer özelliklerde her zaman ilk kod o özelliğe sahip olan oyuncuya ait oluyor. Araya 1 oyuncu içinde kod gireceğimiz zaman Tsubasa' nın yakın görünüm yer gösterim alanı kaydığı için bu kodu bir arttırıyoruz. 2. veya 3. oyncu eklenecekse bu durumda 2 sıra 3 sıra olacak bir şekilde yer gösterim kodu ve yakın görünümün bulunduğu alanda kaydırma olur.


4DC0 : F3 D5 05 04 0A 10 16 3C 30 91 97 F2 C7 BB 3C 74
4DD0 : 00 97 F2 C7 BB 3C 75 00 97 F2 C7 BB 3C 76 00 97
4DE0 : F2 C7 BB


Bir diğeri de bu aşağıdaki kodlardan 00 kodu animasyon kodu oluyor. Yabi Tsubasa da bu 91, Hyuga da 9E dir ya işte bu yöntemle bu yeni oyuncuların hepsine Tsubasa' nın yakın görünümü üzerinden kopyalama yaptığımız için hepsinde bu kod 00 dır. Yani bu 00 Nei' nin, Zagalo' nun, Babington' un yakın görünüm animasyon kodudur. Farklı bir animasyon'a kullandığımız zamanda ona ait animasyon kodu oluyor. Bu animasyon kodundan önceki 76 da arka plan kodu oluyor.

3C 76 00 97


Bu arada bu 5 farklı ofsetteki çalım ve kayma sırasındaki yerlerde yer gösterim yapıyoruz da benim hatırladığım kadarıyla biri çalım sırası, biri kayma, biri topu kaptırma oluyordu. Bir tanede koşarken işte deyip 2. kez sinirlendikleri sahnenin ofseti oluyordu. 5. si hangisi oluyor onu anımsayamadım. Kararsız Ama sanırım biri kayma, biri çalım, biri işte deyip 2. kez sinirlenme ve diğer ikisinden biri çalım sırasında topu kaptırma iken, diğeri de kayma sırasında topu alamama oluyor.


Eline sağlık, çok detaylı ve güzel örneklendirmelerle iyi bir anlatım yapmışsın.

Ben bu CF 89 kodlarının nereyi gösterdiğini anlayamamıştım. 209DF ofsetindeki arka plan olarak vücut sahnesini gösteriyor sanırım. Birde 2022D ofsetindeki yer göstermeyi yapmıştım, Tsubasa ve Babington' dan sonra Tahamata nın kodunu girmiştim ama onda da Pierre nin yakın görünümü çıkıyordu. O zaman E8 kodlarının her yeni oyuncu için çoğaltılmasının gerekli olduğunu bilmiyordum. Bu 2 bölümü tam çözememiştim. Güzel

Tekrar eline sağlık. Bu sayede tüm özel oyuncuların hepsine birden farklı ten, saç ve forma renkleri ile uygun bir yakın görünüm verebiliriz. Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Bu Konudaki Yorumlar
RE: CT2 Oyuna Ekstra Yakın görünüm ve Animasyon Ekleme[Efsane Paylaşım] - Yazar: Hiena - 21-02-2017, Saat: 12:12

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Yakın görünümü olmayan oyuncuya yakın görünüm eklemek ジャイロメ59 43 2,995 Dün, Saat: 12:49
Son Yorum: NightWishss
Yakın Görünüm Renk Ofsetleri AlphaT®.NET 76 5,659 Dün, Saat: 00:38
Son Yorum: NightWishss
Yakın Görünüm Değiştirme (Sorunsuz) Hiena 30 2,104 Dün, Saat: 00:37
Son Yorum: NightWishss
Mevcut İkili Paslaşmaları Daha Fazla Sayıdaki Oyunculara Ekleme Hiena 22 1,967 04-05-2024, Saat: 18:02
Son Yorum: Pyro
Animasyon Kodları Birleştirme ve Birleştirmenin Yararları ジャイロメ59 17 2,403 04-05-2024, Saat: 13:00
Son Yorum: Osman

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
2 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
DiegodeArgentina (06-04-2024, 08:29), Osman (03-05-2024, 16:50)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi