Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Bir Oyuncuya İstediğiniz Kadar Maçta İstediğiniz Yakın Görünüm Forma Rengini Verme

Bu konu; 83 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#69
(23-04-2017, Saat: 21:36)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu açma kapama kodlarının aslında tek kodluk yer gösterim kodu olduğundan bahsetmiştim ya işte onunla ilgili bilgileri forma renkleri ve geçen gün paylaştığım kişiye özel otomatik blok adlı 2 örnek konu üzerinden açıkladım. Link içerisindeki dökümanda o bilgiler mevcut.

Bu arada oyuncu kodu girerek Pierre’ nin forma rengi kopyaladığım o 4 oyuncu olan Babington, Izawa, Lorimar ve Galvan’ da çalım sırasında biliyorsunuz bir sorun olmuyordu, sadece kayma sırasında kaydıkları oyuncunun forma rengini alıyorlardı. Girdiğim o kodlarla artık rakipteki bu oyuncular kaydıkları zamanda, çalım sırasında da kendi forma renkleriyle kayıyorlar. Sadece bizde olmuyor. Bizdekiler kaydıkları zaman karşısındakinin forma rengi ne ise onun forma rengini alıyor. Bizde ve rakipte karşılıklı aynı maçta aynı yakın görünüme sahip oyuncuları oynatamıyoruz ama rakipte diyelim 2 tane Pierre tipinde veya iki tane Diaz tipinde oyuncuyu 2 farklı forma renginde oynatabilirsiniz. Link içerisinde bununla ilgili gerekli kodları ve bunu uyguladığım oyunu orada paylaştım.

Elimde daha önceden Tecmo şirketinin bu nes tipi oyunları yaparken kullandığı kodlar vardı.Baya bir kod vardı.Orada F0 için :

F0 : (Branch on Equal )

Diye bir ifade vardı.Yani eşitse git diye bir anlama geliyor.Bu kodun yer gösterim kodu olduğunu çok önceden çözmüştüm.Hatta konusunu bile açacaktım.Ama oyunda bazı kodlarda

F0 EB ,F0 E8

Tarzı kodlarda sayarak gittiğimde bu kod işe yaramıyordu.Bir hafta önce bir şey denedim.Bu tek kodluk yer gösterimleri sürekli ileride olan bir adresi göstermiyor.Yer gösterim kodları A,B,C,D,E,F ile başlayan yer gösterim yaptığında diyelim F0 E5 olsun.Geriye doğru E6,E7 diye FF kadar sayıyoruz.Yani bu yer gösterimleri ileride olan bir adresi gösterdiği gibi ,o koddan önce olan bir adreside gösterebiliyoruz.

10
30
50
70
90
B0
D0
F0

Nes oyunlarında 8 tane yer gösterim kodu var.Hepsi bir birinden farklı amaç için kullanılıyor.Birbirinden farklı yönleri var.

Buna benzer bir sürü kod var elimde.Bu kodları daha sonra CT2 Sistem Kodları diye bir konu açıp anlatacağım.CT2 oyununda gördüğüm herşeyin arka planında toplama,çarpma, bölme,sola kaydırma,Andleme ,Orlama gibi işlemler var.Bu işlemler için belirli kodlara atanmış.
Mesela biz 4C ile 20 kodunu aynı anlamda kullanıyoruz.Ama esas işlevine baktığımızda birbirinden farkları var.Elimde 15 sayfa kod var.Yarısından fazlasını çözdüm.Bu kodları teker teker konu açıp ,detaylı bir şekilde anlatacağım.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: Bir Oyuncuya İstediğiniz Kadar Maçta İstediğiniz Yakın Görünüm Forma Rengini Verme - Yazar: bakgal - 23-04-2017, Saat: 22:32

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Bir Özel Kurtarışı Birden fazla Kaleciye Verme ve Yakın Görünüm Ekleme bakgal 11 1,463 22 dakika önce
Son Yorum: Osman
CT2 Tüm Oyunculara İstediğimiz Skili Verme bakgal 27 1,534 23 dakika önce
Son Yorum: Osman
Her Maç Oyunculara Farklı Skill Değerleri Verme bakgal 32 2,837 24 dakika önce
Son Yorum: Osman
İstediğiniz şutu istediğiniz maçta açma! Tsumax 31 2,356 33 dakika önce
Son Yorum: Osman
Mağlup Duruma Düştüğümüzde İstediğimiz maçta Kaleci Leveli Artırma bakgal 30 2,797 34 dakika önce
Son Yorum: Osman

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
DiegodeArgentina (06-04-2024, 16:34)
 
Görüntüleyenler: 4 Ziyaretçi