Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

4D Kodunu Şeritli Bayrağa Çevirin!

Bu konu; 15 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : ジャイロメ59
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
F7 00 F9 01 00 EF 4D 8E 49 FB

Başlıkta belirtildiği gibi, gireceğimiz bir kaç kod ile birlikte 4D arka planını şeritli bayrak yapabiliriz.

Yapmamız gereken şeyler şunlar ;

1) 17014 ofsetine gelin ve şu kodları girin ;
Devamı için
Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Nijerya bayrağı gibi olmuş. Gülümseme Tiles editör tarzı programlara gerek kalmadan bunu kodlarla yapabilmek güzel. ;)

Ben 3FD20 ye neden o kodları girdiğimiz anlamadım. Oraya hangi kodlarla yer gösterim yaptık ki?

Peki bunu istediğimiz başka perdelere de uygulayabiliyor muyuz ve birde farklı şekiller için ne yapmak gerekiyor?

Müthiş bir paylaşım... Çok işe yarayacak bir bilgi bu. Yy chr tarzı programlarla uğraşamadığımdan bunu kodlarla yapmak çok iyi oldu. Eline sağlık Barış. ;)

Bu arada 4. sıradaki ortada beyaz şeridin rengi oluyor. Gülümseme

1B 05 30 30 05 05

1B kodu > Resimde göreceğiniz yeşil çizgilerin rengi
30 kodu > Yazılar
30 kodu > Ortadaki şeritin rengi
05 05 kodları > Spiker'in rengi.

4. kod olan ortadaki şeridin rengi aynı zamanda spikerin 3. rengi olarak ikisinde ortak. Spikerin 05 05 kodlarıyla beraber 3 kodu var.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Ben bunu başka bir sitede gördüm abi, neden 3FD20'ye yazdığımızı inan bende çözemedim ama sanırım 16A6C ofsetine girdiğimiz kodlarla alakalı bir şey bu.

Geliştirme aşamasında dememin sebebi ben bunu ilk gördüğümde sadece 1B 05 30 kodları vardı 3FD20 için, acaba başka kodlar girsek farklı şeritler elde eder miyiz diye çok uğraştım ama olmadı anca Spiker'in renkleri ortaya çıktı.

Birde şu var, o 17014 için girdiğimiz kodlarla oynadım biraz, 4. şerit, 5. şerit gibi şeyler de ekleyebildim.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Bunu shinigami gostermsti bna bi turlu dil konsnda anlasamamstk
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Yer gösterim kodlarının mantığını çözdüm. 16A6C ofsetindeki 1. kod yer gösterim kodu oluyor ve o kod 3FD20 yi ifade ediyor. Yani tek kod ile yer gösterim oluyor.

16A6C :

0B kodu 3FC60 ofsetini gösteriyor

1B kodu 3FD20 ofsetini gösteriyor

2B kodu 3FDE0 ofsetini gösteriyor


1A kodu 3FD14 ofsetini gösteriyor

1C kodu 3FD2C ofsetini gösteriyor

3F kodu 3FED0 ofsetini gösteriyor


Diğer ofsetlere bu kodları girmek için 12 kod sonrasına 00, 01, 02, … 0C şeklinde sayarak gideceğiz

Yani bu özelliğin renklerini 12 kod olarak algılıyor ve her 12 koddan sonra 1 değer artıyor.


Yer gösterim kodları ve gösterdiği ofset adresleri:

0B = 3FC60

0C = 3FC6C

0D = 3FC78

0E = 3FC84

0F = 3FC90

10 = 3FC9C

11 = 3FCA8

12 = 3FCB4

13 = 3FCC0

14 = 3FCCC

15 = 3FCD8

16 = 3FCE4

17 = 3FCF0

18 = 3FCFC

19 = 3FD08

1A = 3FD14

1B = 3FD20

1C = 3FD2C

1D = 3FD38

1E = 3FD44

1F = 3FD50

20 = 3FD5C

21 = 3FD68

22 = 3FD74

23 = 3FD80

24 = 3FD8C

25 = 3FD98

26 = 3FDA4

27 = 3FDB0

28 = 3FDBC

29 = 3FDC8

2A = 3FDD4

2B = 3FDE0

2C = 3FDEC

2D = 3FDF8

2E = 3FE04

2F = 3FE10

30 = 3FE1C

31 = 3FE28

32 = 3FE34

33 = 3FE40

34 = 3FE4C

35 = 3FE58

36 = 3FE64

37 = 3FE70

38 = 3FE7C

39 = 3FE88

3A = 3FE94

3B = 3FEA0

3C = 3FEAC

3D = 3FEB8

3E = 3FEC4

3F = 3FED0


Bu şekilde 3FC60 ile 3FED0 arasındaki ofsetleri 0B ve 3F kodlarını girerek kullanabiliyoruz. Bundan sonrakiler kullanılamıyor. Anladığım kadarıyla kendi orijinal bölümünde bu özelliğe ait daha gerilerdeki ayar kodları toplamda 00 ile 3F arasındaki yer gösterim kodlarıyla 12 şer kod aralığıyla o kadar boş alanı aktif hale getiriyor. Bu durum birçok özellikte böyle. Mesela alttaki verdiğim bakgal arkadaşımızın paylaştığı Ekstra yakın görünüm ve animasyon ekleme konusunda da bu durum böyle.

O konuda da yeni bir oyuncun için kopya yakın görünüm animasyonu oluşturduğumuzda o kodlarda F5 86 dan sonraki 00 kodu 15D20 ofsetini gösteriyordu.

3FD20 : F5 86 00 F4 30 31 32 00 F1 00 A5 00 D3 01 F0
3FE50 : F5 86 01 F4 30 31 32 00 F1 00 9B 00 D3 01 F0
3FE60 : F5 86 02 F4 36 37 00 00 F1 00 A7 00 D3 01 F0

00 kodu 15D20
01 kodu 15D30
02 kodu 15D40

Yani orada da daha gerilerdeki ayar kodları 3FD20 deki animasyon kodundan 3. sü olan forma rengi belirleyen o kod 15D20 deki 16 kodluk forma rengini belirliyordu. Aynen bu bayrak özelliğimizde olduğu gibi. Orada da her bir değer toplamda 16 kodluk forma rengini ifade ettiği için 00 ile 15D20 ofsetindeki 16 kod aktif edilmiş oluyor, 01 kodu ile de 15D30 daki kodlar. Bu şekilde böyle 02, 03… diye devam eder.

Bu özelliğimizde de bayrak rengimizi 12 şer kod olarak algılıyor.

16A6C ofsetindeki girdiğimiz 2. kodun pek bir işlevi yok. Her ne kadar farklı kodlarla hata verse de 05 kodunu girdiğimiz zamanda 3FD20 gibi bir alana girdiğimiz o renkler ve şekiller aktif oluyor. Bu bir ayar kodu falan olabilir.

3. kod olan 25 ise arka plan kodunu ifade eder. Yani normalde bu kullandığımız 4D kodunun içerik kodları bunlardır; 02 03 60 00 25

İşte buradaki 25 kodu arka plan kodu olarak 2F kodunu ifade eder. Mesela bu 25 kodu yerine 26 yazarsak bu durumda normalde şut eklerken uzun kollu yakın görünüme sahip oyuncular için kullandığımız 30 kodunu ifade eder. 27 kodu ile yine bu uzun kollu oyuncuların diğer taraftan görünümü olur. 28 kodu ise yine şut vb sahneleri eklerken kullandığımız Hyuga’ nın 31 kodunu ifade eder.

17014 ofsetindeki o girdiğimiz kodlarda 4D arka plan kodunun çerçeve şeklini belirler.

Kodları bu şekilde yaparsak aşağıda arka plan ortaya çıkıyor;

16A6C = 1B 00 23

[Resim: Q7gQJA.jpg]

Bu üsttekini kaleci kurtarış sırasında kullanabiliriz. Gün batımında ve köşede ağaç varmış gibi böyle bir sahnede kaleciye bu sahne ile kurtarış ekleyebiliriz.


16A6C = 1B 00 30

[Resim: ERE30D.jpg]

Bu kodları girdiğimizde de bu şekil ortaya çıkıyor.


Bu arada bu bayrak rengini istediğiniz oyuncuya istediğiniz renklerle ekleyebilirsiniz. 4D kodunun içeriğini ve renklerini ayarlayarak onu bir oyuncunun şutunda ona uygun bir bayrak rengiyle eklerken, bir başka oyuncuya da 66, 50, 4B veya istediğiniz bir arka plan kodunun içeriğine yukarıdaki tek kodluk yer gösterimlerini verdiğim o kodu oraya girerek ve gösterdiği ofsete giderek o oyuncu içinde farklı bayrak renklerini oraya girebilirsiniz.

Aşağıdaki konudaki dökümanı indirerek oradan 4D dışında 00 ile 73 arasındaki arka planların ofsetine giderek istediğinizin içerik kodlarına XX 00 25 kodlarını girerek bu XX kodunun gösterdiği o boş bölüme 6 koddan oluşan renk kodlarını girebilirsiniz. Bu arada oradaki XX hangi boş bölüme kodlarınızı girecekseniz yukarıdaki orayı gösteren tek kodluk yer gösterim kodu olarak oraya gireceğiniz kod oluyor.

17014 deki 00 kodlarını değiştirerek bende çerçeveyi üstten ve altta daha fazla genişlettim ama 3 ayrı renk olayını yapamadım. Almanya gibi 3 rengi olan takımlar için o 2 rengi birbirinden ayırabilseydik iyi olurdu ama olmadı maalesef. Belki onların kodlar da başka bir yerde olabilir.

Barış, bu benim arka plan animasyonları adlı konumun linki paylaşım mesajında verebilir veya o dökümandaki kodları kendi dökümanına ekleyerek verebilirsin.

Arka Plan Animasyonları
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Harikasn be abi yanls hatirlamyosam sna video gondermstm baya oldu arka plan komple tamamen bayrak yapma wakanin oyununu gondermstm ispanya ve arja tn bayragni yapmsti oyle komple yapmak mumknmdr acaba
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Şut Perdelerini Yakın Görünüm Parlamasına Çevirin ! ジャイロメ59 10 1,428 25-10-2023, Saat: 19:45
Son Yorum: Tsubasagülü
Ramon Victorino'yu Androide Çevirin ! ジャイロメ59 19 4,301 02-09-2020, Saat: 22:52
Son Yorum: imparator_03

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi