Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun
Tsubasa Türkiye Platformu
Rakip Oyuncuların Pas Vereceği Oyunculara Dair Seçenekleri Arttırma - Baskı Önizleme

+- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net)
+-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html)
+--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html)
+--- Konu Başlığı: Rakip Oyuncuların Pas Vereceği Oyunculara Dair Seçenekleri Arttırma (/konu-rakip-oyuncularin-pas-verecegi-oyunculara-dair-secenekleri-arttirma.html)



Rakip Oyuncuların Pas Vereceği Oyunculara Dair Seçenekleri Arttırma - Hiena 2 - 24-02-2024

Merhaba arkadaşlar,

Rakip oyuncuların pas verecekleri oyunculara dair konu yıllar önce Hiena tarafından paylaşılmıştı. Bende bugün bu konunun yer gösterim kodlarını buldum ve yeni pas sistemleri oluşturmak için mevcut pas sistemleri üzerinden oynama yapmaya, yani onları kullanmaya gerek kalmadan tamamen bağımsız, yeni pas sistemleri oluşturabileceğimiz bilgileri sizlerle paylaşacağım.  

Rakip oyuncuların pas verecekleri oyunculara dair 8 adet kod vardır ve bu kodlardan her biri pas verilecek oyuncuların mevkisini belirler. Normalde 00 ile 2F arasındaki yer gösterim kodları ile belli sayıda pas sistemi vardır. İşte biz hack oyunlarımızda 5 numarada özel oyuncusu olan bir rakipte sürekli 5 numaraya pas atılmasını sağlayacak veya 6 ile 8 numara pas atılacak bir sistem yapmak istedik diyelim; bunun için mevcut pas sistemlerini bozmadan yeni ekleme ile istediğimiz sayıda pas sistemi oluşturabileceğiz.  

Pas içerik kodlarımızın yer gösterim ofseti ve kodları 3897B ofsetindeki 2E ve B7 kodları oluyor.


3897B = 69 2E 85 3C A5 3D 69 B7 85 3D
 
2E B7 kodları 3B73E ofsetindeki içerik kodlarını gösteriyor ve tüm bu pas verme kodlarının bu ofsetten itibaren sıralanmasını sağlıyor
 
 
Link içerisindeki belgede yer alan tabloda 2F yer gösterim kodu ile biten pas sistemlerini arttırmak için bunları farklı boş bir bölüme taşıyıp, daha fazla ekleme yapabiliriz.
 
2E B7 kodları yerine 2E BD kodlarını girdik ve bu pas içerik kodlarını 3BD3E ofsetine taşımış olduk. Bu sayede içerik kodlarını ifade eden tek kodluk yer gösterim kodu 2F ile biterken biz 30 ve sonrasını 3BD3E deki boş bölümleri kullanarak arttırmış olduk.
 
Fluminense oyuncularının 39A6C ofsetine 30 kodunu girdim ve 30 kodunun belirlediği 3BEBE ofsetine içerik kodlarını oluşturup girdim. 
 
3BEBE = 0C 0C 0C 0C 0C 0C 0C 0C   /    3 numaraya pas atılmasını sağlayan kodları girdik.                          
 
Bu kodları girip Fluminense’ deki 2 - 4 – 6 – 8 ve 10 numaraya pas atarsanız o oyuncular 3 numaralı oyuncuya pas atacaklardır.
 
3 numaraya pas atma kodları örnekti. Biz bu 8 kodu istediğimiz maçta istediğimiz mevkideki oyunculara pas atacak şekilde ayarlayabiliriz. 
Dilersek 31 – 32 – 33 – 34 … diye 3C010 a kadar gidebileceğimiz daha fazla içerik üretebiliriz ve bunları yukarıdaki ilk tabloda yer alan ofsetlere girerek o oyuncuların, oluşturduğumuz yeni mevkideki oyunculara pas atmasını sağlayabiliriz.   
 
Bu kodları 3BD3E ye taşıdıktan sonra 3B73E ile 3B8BE arasındaki kodlar boşa çıktı ve klasör içerisindeki bu işlemleri uyguladığım romdaki orada yer alan kodları FF kodları ile sildim. Artık buradaki kodları da farklı özellikler için kullanabiliriz. Mesela rakip takım kadrolarını ve 7 koddan oluşan özel teknikleri ve şut ekleme kodlarını bu bölüme yer gösterim yapıp bu boş bölümlere girerek kullanabiliriz.

Herkese kolay gelsin.



.rar   Rakip Oyuncuların Pas Vereceği Oyunculara Dair Seçenekleri Arttırma.rar (Dosya Boyutu: 273.91 KB / İndirme Sayısı: 7)


RE: Rakip Oyuncuların Pas Vereceği Oyunculara Dair Seçenekleri Arttırma - Jun Misugi - 24-02-2024

Türk Telekom altyapı konusunda senin hızını ölçüt almalıGülümseme
Bu pas olayı hackin zorluğunu birebir etkileyen bir mevzu.Eğer özel oyunculara fazla pas atılırsa onlar da rakip kalede daha çok tehlike yaratacaklardır


RE: Rakip Oyuncuların Pas Vereceği Oyunculara Dair Seçenekleri Arttırma - Hiena 2 - 24-02-2024

Eyvallah.  Gülümseme

Zaman (ayırabilme) problemi olmasa ulaşabileceğim birçok konu var. Artık fırsat buldukça yeni bir şeyler keşfetmeye çalışıyorum. 
Şuanda hızlı koşma kodları konusuna bakacağım. Ortak kodlara sahip olan oyuncuları ayırma ve yeni hız sistemleri oluşturmak için onları da farklı boş bölümlere taşıma işlemlerini sağlamaya çalışacağım. 

Evet, pas olayı çok önemli; oyuncu sayısına ve oyuncuların tekniklerine bağlı olarak ayarlama yapma gerekiyor ki dengeli bir mücadele olsun. Ve çok sayıda özel oyuncusu olan takımlarda dengeli ayarlamak gerekiyor ki diğer özel oyunculara da pas atılsın. Her biri belli bir süre topla oynayabilsin.


RE: Rakip Oyuncuların Pas Vereceği Oyunculara Dair Seçenekleri Arttırma - Tsumax - 24-02-2024

emeğine sağlık @"Blade"


RE: Rakip Oyuncuların Pas Vereceği Oyunculara Dair Seçenekleri Arttırma - Hiena 2 - 24-02-2024

@Tsumax

Teşekkür ederim. 

Bu arada link çok aşağıda olduğu için görememiş olabilirsiniz ama kapsamlı bilgi ve bu özelliği uyguladığım romda link içerisinde mevcut.  
Sadece mesajdaki bilgiler değil yani.  Gülümseme