Ramon Victorino'yu Androide Çevirin ! - Baskı Önizleme +- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net) +-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html) +--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html) +--- Konu Başlığı: Ramon Victorino'yu Androide Çevirin ! (/konu-ramon-victorino-yu-androide-cevirin.html) |
Ramon Victorino'yu Androide Çevirin ! - ジャイロメ59 - 03-04-2013 Öncelikle YY-CHR programımızı açıyoruz ve Pattern kısmını 32x32 (A) yapıyoruz. Daha sonra CTRL + J tuşlarına basarak 4E40F ofsetine gidiyoruz. (Resimlerdede görülüyor) Kare içerisindeki göz kısımlarını 2. resimdeki gibi çiziyoruz ; Evet çizimimizi bitirmeden önce ki Victorino'nun hali ; Çizim bittikten sonraki Android Victorino ! ; Evet şimdi Hex Editör'de oyunumuzu açıyoruz ve 2BD0E ofsetine şu kodu giriyoruz 0F 0F 0F 0F 0F 0F 0F 0F 16 16 00 0F 00 0F 16 0F 00 16 Kodları (Kırmızı kodlar) gözün rengini belirliyor. Mavi renkli 00 0F kodu formadaki renklerdir. 00 Gri, 0F siyah dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. Diğer kodlar ten rengidir DOKUNMAYINIZ İyi çizimler.. RE: Ramon Victorino'yu Androide Çevirin ! - KepoOpetOzan - 03-04-2013 Yani YY-CHR ile yapılıyormuş peki teşekkürler yardımcı oldugun için RE: Ramon Victorino'yu Androide Çevirin ! - Jun Misugi - 03-04-2013 çok güzel bir anlatım olmuş Barış Gizem oyuna renk katar) Cvp: Ramon Victorino'yu Androide Çevirin ! - MAJESTE - 03-04-2013 barıs bu olayı cızım yapmadanda yapabılıyoruz yakın gorunum renk ofsetlerınde vardır bu ıslem RE: Ramon Victorino'yu Androide Çevirin ! - KepoOpetOzan - 03-04-2013 evet ayaz kardeş var ama bu kolay yoldan ;) RE: Ramon Victorino'yu Androide Çevirin ! - ジャイロメ59 - 03-04-2013 Hayır yok. Tam olarak bu hale getirebilmek için göz bebeğini silmelisin ve çizik atmalısın yanına Kodlarla yapınca çizmeden göz bebeği kalıyor . |