Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun
Tsubasa Türkiye Platformu
Animasyon Yapı Kodları[EFSANE PAYLAŞIM!] - Baskı Önizleme

+- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net)
+-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html)
+--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html)
+--- Konu Başlığı: Animasyon Yapı Kodları[EFSANE PAYLAŞIM!] (/konu-animasyon-yapi-kodlari-efsane-paylasim.html)

Sayfalar: 1 2 3 4 5


Animasyon Yapı Kodları[EFSANE PAYLAŞIM!] - ジャイロメ59 - 31-05-2017

Merhaba tsubasatr.net sakinleri,

Ekteki doc dosyasında bulunan kodların, ofsetlerin ne olduğunu merak ediyorsunuz değil mi?

Özetleyeyim F5 85 F4 06 07 00 00 F1 00 64 90 C6 00 11 buradaki mavi ile renklendirilmiş yere yazılan, yani animasyonun şeklini/gidişatını belirleyen kodların temel ayar ofsetleri.

Ofsetlerin yanında yazan kodlar, F1'den sonra yazılan kodlardır.

Yer gösterme mantığı ise şöyle mesela 2A1C4 ofsetine geldiğimizde burada
8A A3 kodlarını görürüz. Ters çevirdiğimizde A3 8A, 2***** bölümde olduğu için başa 2 koyduğumuzda 2A38A oluyor. 8A + 10 = 9A = 2A39A


2A39A ofsetinde şu kodları görüyoruz 01 01 00 00 00 00 00 buradaki kodlar F1'den sonra yazılan 01 kodunun ana ayar bölümü.

Devamında ise 02'nin kodları olan 01 32 CE FF 00 00 00 kodlarını görüyoruz, bu şekilde gidiyor.

Her kodun 7 adet temel kodu bulunmaktadır.

Herkese kolay gelsin. Sağ

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler



RE: Animasyon Yapı Kodları[EFSANE PAYLAŞIM!] - Crazy Striker - 01-06-2017

Akisiyon Kodlarının içereklieri Oluyor Galiba Kodlarda Şekli Şemali Belirliyor Eline Sağlık Çok Güzel Bir Konu Daha Bu Gidişle Oyunu Baştan Yazacağız Azonce Dediğin Gibi Gülümseme


RE: Animasyon Yapı Kodları[EFSANE PAYLAŞIM!] - ジャイロメ59 - 01-06-2017

Oradaki 7 tane temel kodla trilyonlarca kombinasyon ortaya çıkıyor kabataslak hesapla.

Tek tek deneyip bulmak oldukça zaman alacak gibi gözüküyor.


RE: Animasyon Yapı Kodları[EFSANE PAYLAŞIM!] - Hiena - 01-06-2017

Yine önemli bilgiler keşfetmişsin. Gülümseme

Bunlar dışında yakın görünümlerinde bu bölümlerde ayar kodları var. Hatta oyuncunun normal topla koştuğu sahnelerinde yine bu bölümde kodları var. Daha önce bunları keşfedip bazı kod değişiklikleri yapmıştım ama tam olarak işe yarar bişey çıkmayınca burayı kurcalamamıştım bir daha. Bu kodları kurcalarsak farklı şeyler çıkarabiliriz ortaya.

Mesela benim yakın görünümler ile ilgili bulduğum kodlar bunlar;

2C33A ofsetindeki 50 A1 kodları 2E160 Tsubasa nın yakın görünüm kodlarını gösteriyor. 2E1C5 kodu ile bitiyor. Bu 2E1C5 ofsetinden itibaren Tachibana’ ların yakın görünümü geliyor.

Animasyon kodlarındaki yakın görünüm kodları burayı belirtiyor


RE: Animasyon Yapı Kodları[EFSANE PAYLAŞIM!] - Jun Misugi - 01-06-2017

Belediye çalışıyorGülümseme


RE: Animasyon Yapı Kodları[EFSANE PAYLAŞIM!] - Oozora Tsubasa - 01-06-2017

emeğine sağlk barş ben bunlarn hepsini bilydm bnde dosya halinde vardı ama sizin gibi anlatamadğm için ve fırsat bulamadğm için bir türlü paylaşamamıştm,
benm anlamadğm şu adamlar tek kod üzerine oyunlarnı nasıl yapıyolar mesela cayosa dnene adam bnde bi oyunu var bütün animasyonlarını 00 kodu üzerine kurmş..?