Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma - Baskı Önizleme +- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net) +-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html) +--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html) +--- Konu Başlığı: Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma (/konu-birebir-karsilasmalarda-basarisizlik-durumunda-sahneleri-kisaltma.html) Sayfalar:
1
2
|
Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma - Sinan1984 - 08-04-2017 Arkadaşlar bilirsiniz bizim takım bir başka takım oyuncusuyla karşı karşıya kaldığında çalım pas ve şut çekeriz ya işte bu eylemler sırasında eğer sıradan rakip oyuncular başarısız olursa bazen onları görmeyiz.Örneğin biz başarılı bir pas attığımızda bize hücüm eden sıradan oyuncuyu bazen göstermez İşte bu kodlar ile aynısı bizim için geçerli olacak.Yani biz başarısız olduğumuzda bu rakip için geçerli olacak ama sadece bazen.Özel oyuncu sıradan oyuncu ayrımı da olmayacak.Fakat rakip takımın özel oyuncullarının level enejileri yüksek olduğu için nadiren olacak Böylece uzun uzun tek tek beklemek zorunda kalmayacağız Bu arada oldukça güzel kodlar bunlar.Bazen sahne kısalıyor bazen kısalmıyor ama kesinlikle iyi anlamda etkiliyor, oyunun oynanabilirliği artıyor 2022C ofsetine AE girin yeter Bunları kaslghnoon adlı yabancı bir üstadın anlatımından aldım Apply anonymous generic enemy style to all players: 2022C to $AE Diğer anlatımlardan yararlanmak isterseniz bağlantı buradadır.İyi oyunlar http://www.freewebs.com/kaslghnoon/codes.htm NOT:Eğer güzel anlatamadıysam af buyrun RE: Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma - ジャイロメ59 - 08-04-2017 Bu site her ne kadar eski olsada, paylaştığı bilgiler zamanının en iyisiydi neredeyse. Kaslghnoon iyidir, candır(Her ne kadar ismini söylerken tüylerim diken diken olsa da). Güzel paylaşım. RE: Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma - Jun Misugi - 08-04-2017 Güzel paylaşım Sinan gerçi ben o sahnelerin aynı kalmasından yanayım ama olsun bilgi paylaşımı her zaman iyidir. Eline sağlık RE: Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma - Sinan1984 - 08-04-2017 Teşekkür ederim arkadaşlar.CT2 Hex editör bölümü en sevdiğim bölüm..Ben de eskiden olduğu gibi birşeyler paylaşarak bu bölümün parçası olmayı seviyorum.Bİr an önce tüm kodlar çözülsün istiyorum.Nitekim Hiena başta olmak üzere siz de dahil tüm arkadaşlar sağolsun CT2 hızla çözülüyor RE: Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma - Hiena - 08-04-2017 O dönem verdiğin o kodları araştırırken buradaki ofsete yakın bir yerde rakip sıradan oyuncuların sürekli görünü olması ile ilgili kodları bulmuştum. Gerçi artık buna gerek yok çünkü son paylaştığım 8. konunun içerik kodları olan oyuncuların tekniklerini uyguladıkları alanlar [Kayma, oyuncu çıkmaması, faul, oyuncu uçurma] konusundan bunu oyuncuya veya takıma özel yapabiliyoruz artık. Senin verdiğin bizim oyunculara ait ofseti ise görmemiştim yada gözümden kaçmış. Yenilik adına önemli bir paylaşım. Teşekkür ederim. RE: Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma - Tsumax - 08-04-2017 emeğine sağlık.. |