İkili Verkaç ekleme üzerine uygulamalı bir örnek - Baskı Önizleme +- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net) +-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html) +--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html) +--- Konu Başlığı: İkili Verkaç ekleme üzerine uygulamalı bir örnek (/konu-ikili-verkac-ekleme-uzerine-uygulamali-bir-ornek.html) |
İkili Verkaç ekleme üzerine uygulamalı bir örnek - Sinan1984 - 05-04-2017 Zannederim hack yapmaya heves etmiş olanlarımızdan birçoğumuzun zorlandığı bir konu da budur Hienanın bu konuda detaylı anlatımları mevcuttur.Lakin bu konuda gene anlayıp uygulamakta zorlananlarımız da muhakkak vardır.Örneğin benim bu konuyu anlamak tam 3-4 günümü ve saatlerimi almıştı.O yüzden ileride anlamakta çok zorlananlarımız olursa diye kendi örneğimi veriyorum.Verdiğim uygulamalı örnek anlamamakta benim gibi inatçı olanları en azından bir fikir sahibi yapacaktır.Ben bunu biraz da karışık yollardan yaptım.Bu örnekte Gil ve Babintona verkaç ekleyeceğiz. BABİNTON-GİL,e VERKAÇ EKLEME Pascal ve Diazın özelliklerini verelim 51 92 Pascal olur 6D 92 ise Diaz 1.ADIM Tüm Özel Hareketler adlı belgeden Gil ofsetini 38E3F=51 92 Babinton ofsetini 38E3D=6D 92 yapın 2.ADIM 20700 deki Diazın verkaç kodu yerine 09 Babinton 20701 deki Pascalın yerine de 0A Gil girin 3.ADIM Verkaç anı sırasındaki oyuncu tiplerini değiştirmek için Verkaç vb.Sahnelerde oyuncu tipi değiştirme adlı belgeyi açalım 2B625 - 2B648 - 2B666 › F8 05 = Diaz 2B616 - 2B639 - 2B657 › F8 02 = Pascal oluyor Pascalın özelliklerini girdiğmiz Gilin oyuncu tipi kodu zaten 02 olduğu için değiştirmiyoruz Diazın özelliklerini verdiğimiz Babinton için 05 kodlarını 01 ile değiştirin 4.ADIM Sıra geldi Combi sırasında oyuncu tipi değiştirmeye..Combi sırasında oyuncu rengi adlı belgeyi açıyoruz. Diaz: Saç Rengi: 3FCF1, Tişört Rengi: 3FCF4, Şort Rengi: 3FCF7 Pascal: Saç Rengi: 3FCFD, Tişört rengi: 3FD00, Şort Rengi: 3FD03, Ten rengi 3FD07 Forma Renk ofsetlerinden Babinton ve Gilin renk kodlarını girin Diaz(Babinton) 3FCF1: 16 girin Bu Babintonun saç rengidir. 3FCF4:Tişört rengi 3FCF5:35 ten rengi 3FCF7:30 şort rengi 35 16 30 30(Babinton saç-ten-forma) Pascal(Gil) 3FCFD: 26 girin Gil saç rengi olarak;) 3FCFD:30 Tişört rengi 3FC03:30 şort rengi 3FD07:16 ten rengi girin;) 16 26 30 30(Gil saç-ten-forma) 3FCFE:16 3FD01:16 3FD04:16 3FD07:16 3FD0F:16 Pascal-Gil tenk renkleri 5.ADIM Sıra geldi verkaç sırasındaki yakın görünüm oyuncu renklerine..Ben Babintona Pierre Gile Coimbra yakın görünümü vermek istiyorum.. Yakın görünüm ekleme-kaldırma adlı belgeyi açıyoruz 2070D:1E Babinton 2070E:16 giriyoruz ama bunlar yeterli değil çünkü ver-kaç yakın görünümleri ayrı ofsetlerde Tüm Özel hareketler sırasındaki yakın görünümler(korumalı yakın görünüm) adlı belgeyi açıyoruz.Bu belgeden verkaçlar sırasındaki yakın görünüm kodlarını buluyoruz Pascal 23C60=BC Coimbra Diaz 23C67=B5 Pierre kodlarını girin 6.ADIM Sıra geldi Gil ve Babinton için seçtiğimiz Coimbra ve Pierrenin forma yakın görünüm renklerini değiştirmeye İşimiz burda kolay.Yakın görünüm forma renk ofsetleri belgesini açmamız yeterli.Verkaçlar için ayrı renk ofsetleri yok Coimbra yakın görünüm ofseti 2BEA0=16 26 06 16 30 0F 26 16 30 31 10 30 30 30 00 girin 2B9F=16 Pierre yakın görünüm ofseti 2BE20=27 06 27 35 30 0F 1A 27 30 31 22 06 30 06 00 35 girin 2B1BF=35 7.ADIM Şimdi Verkaç sırasındaki isimleri Gil ve Babinton olarak değiştirmeliyiz.Çünkü verkaç gerçekte Diaz ve Pascala ait. 21 Ünlem olur! FC kapatma kodu.Kapatma kodunu girmek zorundasınız Pascal ismi 32A2D ofsetinde bulunur mesela Babintonun adını verelim yani 02 62 12 74 13 FC .... 32A2D=02 62 12 74 13 FC(Yani Gil burda Babintona sesleniyor) Dias ismi 32A24 ofsetinde bulunur şimdi Gilin adını koyalım 47 0D 21 21 21 FC.....32A24=47 0D 21 21 21 FC(Yani Babinton Gile sesleniyor) 8.ADIM Verkaç sırasında spiker Gil ve Babinton için yaptığımız verkaça ARJANTİN diyecek.Buna müsaade etmeyelim Eğer elinizdeki TÜRKÇE rom ise 32A36 ofsetini açın 53 41 4F 20 50 41 55 4C 4F FC 69 69 6B 69 6C 69 20 6F 79 75 6E 75 kodlarını girin SON ADIM Şut Pas Çalım Ofset dosyalarını açın.Kimsenin Babintonun gerçekte diazın özelliklerini çaldığını bilmesini istemeyiz ;) Şut pas çalım özel hareketler belgesinden Diazın 3927D osetindeki kodları 00 00 yapın. İsterseniz şut kodu olarak 98 93 Sanonun rovaşata ekleyin bırakın MUTLU OYUNLAR RE: İkili Verkaç ekleme üzerine uygulamalı bir örnek - Hiena - 07-04-2017 Mümkün olduğunca anlaşılır açıklamalar ve örneklerle anlatamaya çalışıyorum elbet ama yinede dediğin gibi bazen zorlanan arkadaşlarımız oluyor. Bunda verdiğim örnek yerine sizin üzerinde çalışmak istediğiniz oyuncuların farklı olmasınında etkisi var. Tabi birden çok oyuncuya vereceğim örnek konunun çok uzamasına ve kafa karışıklığına neden olacağı için bir veya iki örnekle genelde açıklıyorum bunları. Ama siz yinede düşündüğünüz farklı oyucular yerine önce verdiğim o örnekteki oyuncular üzerinde tek tek işlemleri konuyu kavramak için uygularsanız kodların mantığını daha iyi anlayabiliyorsunuz. Zira bende sizler paylaşımlarında bu şekilde hareket ediyorum. Sonrasında düşündüğüm oyuncu üzerinde bunu deniyorum. Ayrıca ek notları da keşfedersem belgeye ekliyorum. Alternatif bir konu olmuş. Ayrıca her noktaya değinmişsin ve buda bu özelliği uygulamak isteyen diğer arkadaşlar için faydalı bir konu olacak. Bu açıdan paylaşımın için teşekkür ederim. Pierre ve Coimbra' nın yakın görünümlerini kullanmak yerine aşağıda verdiğim birden fazla maçta forma rengi konusundan Pierre ve Coimbra' nın forma renklerine dokunmadan Gil ve Babington için istediğiniz bölümlerde forma rengi kopyalayabilisiniz. Bir Oyuncuya İstediğiniz Kadar Maçta Yakın Görünüm Forma Rengi Verme RE: İkili Verkaç ekleme üzerine uygulamalı bir örnek - Matsubasa - 31-08-2017 Ben verkaç ta oyuncu tipinde felan başarılı oldum anca verkaç ı yapınca oyuncu olduğu yerde kalıyo ilerlemiyor , bunun sorunu ne olabilir bi fikriniz var mı ? |