Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun
Tsubasa Türkiye Platformu
Tüm Boş Kod Bölümleri - Baskı Önizleme

+- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net)
+-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html)
+--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html)
+--- Konu Başlığı: Tüm Boş Kod Bölümleri (/konu-tum-bos-kod-bolumleri.html)

Sayfalar: 1 2 3


Tüm Boş Kod Bölümleri - Hiena - 30-12-2016

Arkadaşlar burada size baştan 40000 li bölümlere kadar olan bütün FF FF FF ... diye bulunan boş bölümleri hangi yer gösterme kodları ile nasıl kullanabileceğinizi anlatacağım.

Şimdi her ne kadar 3FD20 - 4CC0 - C600 - F600 - 119C0 gibi büyük birboş bölüm ağına sahip olsak da yinede olur da bunları tamamen tüketmeniz durumunda her bölüm arasında bulunan ve ne kadar fazlasına sahip olursak kardır mantığıyla sizlere o bölümleri nasıl kullanacağını anlatacağım.

Şimdi öncelikle aşağıda linkteki dosyayı indirin. Orada tüm o ofset bölümlerinin karşısında oranın yer gösterme kodları bulunur.

Öncelikle baştan başlayalım...

Şimdi mesela başlangıçtaki 00010 ofsetinin yer gösterme kodları 00 80 kodlarıyla olur. Bunun bir alt ofset bloğunun yer gösterme kodları da 10 80 dir. Sonraki 20 80 olmak üzere bu şekilde gider.

1010 ofsetine kadar 00 90 olur mesela.

2010 ofseti de 00 A0 ile gösterilir. Mesela o bölümlerde boş yer varsa ve sığıyorsa bu kodlarla yer gösterim yapabilirsiniz.

3DB8 ofsetinde takım isimlerinin yer gösterme kodları mevcut ve aşağılarda da 4008 ofsetinde birkaç tane FF FF diye boş bölüm var. F8 BF yer gösterme kodlarıyla orayı da takım isimleriniz için kullanabilirsiniz.  

4010 ofsetideki 00 A0 ile gösterilir ve burada mesela 4140 ofsetinde ve biraz aşağısında boş bölümler vardır. Mesela takım atlama gibi özelliği uygulayacağınız zaman o boş bölümleri gösterip kodları oraya girebilirsiniz.

Bu şekilde 5010 ' a kadar gider ve 5010 ofsetide 00 B0 ile gösterilir. Mesela 48CE ofsetindeki 47 AA kodları da 4A57 Sao Paolo takımın ofsetini gösteriyor. Siz bu ofsetteki 47 AA kodları yerine 00 B0 yazarsanız 5010 ofsetine girdiğiniz takım kadrosu geçerli olur.

4CC0 ve 6000 arası bölümleri 00 60 - 40 73 yer gösterme kodlarıyla C600 ve F010 gibi bölümlere kullanabiliyoruz ve bu yüzden bu kadro ve benzeri şeyler için bu şekilde kullanmayacağız elbette ama mesela hemen 4CC0 dan önceki 4CB7 ofsetinde 9 boş kod var ve bunu 4000 lerden oraya kadar olan herhangi bir özellik için yer gösterme alanı olarak kullanabilirsiniz.

Yer göstermesini hesaplamak içinde 4000 li bölümler A ile ifade edilir ve bu şekilde  başına A kodunu getiriyoruz ve 4BC7 ofsetinde olduğu için A7 AC yer gösterme kodları ile ifade edildiğini anlıyoruz.  

6000 den A000 lara kadar ara sahneler bulunur ve bu sahnelerin diyaloglarını veya sahneyi uzatıp kısaltığınızda istediğiniz farklı bir yere taşımak için 6010 - 00 A0 ve 7010 - 00 B0 olacak şekilde yer gösterme kodlarıyla bunu yapabilirsiniz.

14000 ve 16000 bölümlerdeki arka plan ve animasyonları kullanmayı biliyorsanız onlar içinde o bölümlerde baya boş alan var ve onları da 00 A0 ve 00 B0 kodlarıyla yer gösterme yapıp kullanabilirsiniz.

23FF0 ve 24000 arasında da 2 kod bloğu boş alan var ve bunları B0 lı yer gösterme kodlarını hesaplayarak kullanabilirsiniz.

Yine 2BEB0 - 2C010 arasında baya boş bölüm var ve bunları animasyon kodları için kullanabilirsiniz.

33FE5 ve 34010 arasında da 3 kod bloğu olacak şekilde boş alan var ve bunları 32000 li bölümlerde bulunan şut ve diğer maç için sahnelerdeki diyaloglar için kullanabilirsiniz.

379A0 dan 38010 lara kadar baya boş alan var ama tabi bunları sadece 34010 dan oraya kadar olan bölümlerde herhangi bir özellik için yer gösterme olayınız varsa bu durumda o özelliğin kodlarını 3FD20 veya 4CC0 lı bölümlere girmek yerine oraya girebilirsiniz.

3FD20 ve yama ile oluşturup kullandığımız 4CC0 - C600 - F010 - 119C0 gibi yerler dışında bu bahsettiğim bölümleri ancak kendi bölümünde bulunan özellikler için kullanabilirsiniz. Yani mesela 2BEB0 ofsetindeki o boş bölümleri 22000 li bölümlerdeki şut ve benzeri sahnelere yer gösterme yaparak kullanamıyoruz. Çünkü o tür bölümlerin her biri kendi alanının kodlarıyla tanımlı oluyor. Zaten bu yüzden her birinde 00 A0 ve 00 B0 gibi kodlarla yer gösterme olur.

Hep derdik ya rakip kadro bölümlerinden sonraki 3BD10 lu bölümleri niye kullanamıyoruz diye; bunun nedeni dediğim gibi 38000 lı bölümlerin başında oraya kadar olan alanlar için tanımlı 4C XX XX diye kodlar mevcut olur ve yer gösterme kodları da hep A0 ve B0 gibi kodlarla olur.

3FD20 li bölümler ise farklı bir olay... O bölümün yer göstermesi FD ile olduğu için hiçbir yere çakışmıyor ve baştan sona her yer için orayı kullanabiliyoruz.

Tüm bunları topladığımızda az bir kod grubu olsa da yinede her bölümdeki o boş alanları bahsettiğim şekilde kendi özelliğinin bulunduğu yerler için kullanırsanız bu sayede onları 3FD20 ve 4CC0 gibi alanlara girip burada birçok boş alanı harcamak yerine dediğim gibi kendi özelliğinin bulunduğu yerde kullanmanız size artı boş alanlar kazandıracaktır.


Download:


Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler



RE: Tüm Boş Kod Bölümleri - Tsugurkan - 15-11-2019

Güzel paylaşım


RE: Tüm Boş Kod Bölümleri - tsubasacan22 - 15-12-2019

tesekkurler


RE: Tüm Boş Kod Bölümleri - imparator_03 - 02-09-2020

son derece önemli bir konu teşekkürler


RE: Tüm Boş Kod Bölümleri - Yasin2138 - 04-09-2020

süper

güzel


RE: Tüm Boş Kod Bölümleri - Harun12 - 07-09-2020

Sağol