Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun
Tsubasa Türkiye Platformu
Animasyon Kodları Birleştirme ve Birleştirmenin Yararları - Baskı Önizleme

+- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net)
+-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html)
+--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html)
+--- Konu Başlığı: Animasyon Kodları Birleştirme ve Birleştirmenin Yararları (/konu-animasyon-kodlari-birlestirme-ve-birlestirmenin-yararlari.html)

Sayfalar: 1 2 3


Animasyon Kodları Birleştirme ve Birleştirmenin Yararları - ジャイロメ59 - 15-01-2013

1- Animasyon kodları nasıl birleştirilir ?

Bildiğiniz gibi her animasyon için farklı yerlerin ofsetlerini kullanıyoruz. [ 28AB0 - 28AB2 - 28A94 vb. ]

Böyle tek tek gösterdiğimizde daha fazla yer kaplayıp daha fazla şeyin yerine animasyon yerleştiriyoruz.

Şimdi animasyon kodlarını birleştirerek daha az yer kaplayıp daha az yere ofset göstermeyi anlatıcam.

Daha az yere ofset gösterme derken neyi kastettin diyen olucaktır. Şöyle ki örneğin 3 tane animasyonumuz var. 28AB0 28AB2 ve 28A94 Ofsetlerini kullanmamız gerek.

Şimdi sadece 28AB0 ofsetini kullanarak 3 farklı animasyon yapabilir miyiz ? Evet yapabiliriz.

Animasyon kodlarının birleşmesi, en sondaki F0 kodundan önce diğer animasyonun yazılması ile yapılır. Örnek ;


F5 80 F4 04 05 00 00
F1 8D CF 98 C3 00 04
F1 8D CF 98 C3 04 04
F1 8D CF 98 C3 08 04
F1 8D CF 98 C3 0C 04
F1 8D CF 98 C3 10 04
30 F6 00 F6 15 F6 2A
F6 3F F6 54 F6 69 F1
E8 88 F5 CC 04 05 F1
E8 88 F5 CC 08 05 F1
E8 88 F5 CC 0C 05 F1
E8 88 F5 CC 10 05 05
F1 00 BA FF C5 00 05 F0


F5 09 F4 04 05 00 00
F1 8D CF 98 C3 00 F1
8D CF 98 E3 04 F1 8D
CF 98 A3 08 35 F6 00
F6 15 F6 2A F6 3F F6
54 F6 69 F1 00 CF 00
A3 01 F1 00 CF 40 D0
05 F1 00 CF BF D0 0C F0


Normalde üstteki 2 animasyonu kullanmak için 2 tane yer gösterme yapmamız gerek. Ancak şu şekilde yaparsak ;

F5 80 F4 04 05 00 00
F1 8D CF 98 C3 00 04
F1 8D CF 98 C3 04 04
F1 8D CF 98 C3 08 04
F1 8D CF 98 C3 0C 04
F1 8D CF 98 C3 10 04
30 F6 00 F6 15 F6 2A
F6 3F F6 54 F6 69 F1
E8 88 F5 CC 04 05 F1
E8 88 F5 CC 08 05 F1
E8 88 F5 CC 0C 05 F1
E8 88 F5 CC 10 05 05
F1 00 BA FF C5 00 05
F5 09 F4 04 05 00 00
F1 8D CF 98 C3 00 F1
8D CF 98 E3 04 F1 8D
CF 98 A3 08 35 F6 00
F6 15 F6 2A F6 3F F6
54 F6 69 F1 00 CF 00
A3 01 F1 00 CF 40 D0
05 F1 00 CF BF D0 0C
F0


1 Tane yer gösterme yaparız.

Birleşmiş animasyonların ses sahne vb ayarlamalarını yapmak için ; TIKLAYIN

2- Birleşmiş animasyonların yararları

İçerik bilgisi devamı için

Tesekkurler ! Icerik Acilmistir:


A- Daha az boş ofset kullanımı ( 3-4 tane FF kullansak ne olur kullanmasak ne olur demeyin çok işe yarıyor)
B- Daha az yer gösterme böylece daha fazla animasyon kullanabilme olanağı.



Kolay gelsin.

JairoM59.-




Re: Animasyon Kodları Birleştirme ve Birleştirmenin Yararlar - Heroy - 21-01-2013

Güzel paylaşım olmuş , tebkrikler.
not düşcek olursak

F5 80 F4 04 05 00 00
F1 8D CF 98 C3 00 04
F1 8D CF 98 C3 04 04
F1 8D CF 98 C3 08 04
F1 8D CF 98 C3 0C 04
F1 8D CF 98 C3 10 04


kodları girerken +4 şeklinde düşünmelisiniz, yoksa topların veya karakterin gidişiini düzgüncene ayarlayamazsınız.

00+4 : 4
04+4 : 08
08+4 : 0c
gibi


Re: Animasyon Kodları Birleştirme ve Birleştirmenin Yararlar - ジャイロメ59 - 22-01-2013

Heroy Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Güzel paylaşım olmuş , tebkrikler.
not düşcek olursak

F5 80 F4 04 05 00 00
F1 8D CF 98 C3 00 04
F1 8D CF 98 C3 04 04
F1 8D CF 98 C3 08 04
F1 8D CF 98 C3 0C 04
F1 8D CF 98 C3 10 04


kodları girerken +4 şeklinde düşünmelisiniz, yoksa topların veya karakterin gidişiini düzgüncene ayarlayamazsınız.

00+4 : 4
04+4 : 08
08+4 : 0c
gibi

Kesinlikle.

Mesela bir animasyonda top sayısını arttırıcaksınız ;

F5 09 F4 04 05 00 00
F1 93 C4 A0 A3 00 04
F1 93 C4 A0 A3 04 04
F1 93 C4 A0 A3 08 04
F1 93 C4 A0 A3 0C 04
F1 93 C4 A0 A3 10 04
F1 93 C4 A0 A3 14 F0


F5 09 F4 04 05 00 00
F1 93 C4 A0 A3 00 04
F1 93 C4 A0 A3 04 04
F1 93 C4 A0 A3 08 04
F1 93 C4 A0 A3 0C 04
F1 93 C4 A0 A3 10 04
F1 93 C4 A0 A3 14 04
F1 93 C4 A0 A3 18 04
F1 93 C4 A0 A3 1C 04
F1 93 C4 A0 A3 20 04 F0

+4 yükselterek F1 93 C4 A0 A3 .. 04 kodu ile kapatarak top sayısını çoğaltabilirsiniz.

Düşürmek için kodu silmeniz yeterlidir.

F5 09 F4 04 05 00 00
F1 93 C4 A0 A3 00 04
F1 93 C4 A0 A3 04 04 F0


RE: Animasyon Kodları Birleştirme ve Birleştirmenin Yararları - Rivaul - 17-04-2013

Bu örnek animasyonlar ne animasyonu söyler misiniz ? Gülümseme


RE: Animasyon Kodları Birleştirme ve Birleştirmenin Yararları - Tago - 30-04-2013

şuta vurus anıydı sanırsam rivaul..


RE: Animasyon Kodları Birleştirme ve Birleştirmenin Yararları - ジャイロメ59 - 19-06-2013

Yeni keşfettiğim bir özelliğide eklemek istiyorum.

Animasyon kodları birleştirirken 2. kodu girmeden önce yazacağınız kod ZAMAN koduna eş değer oluyor. Yani şu şekilde ;

F5 09 F4 04 05 00 00
F1 93 C4 A0 A3 00 04
F1 93 C4 A0 A3 04 04
F1 93 C4 A0 A3 08 04 + 45 +
F5 09 F4 04 05 00 00
F1 93 C4 A0 A3 00 04
F1 93 C4 A0 A3 04 04
F1 93 C4 A0 A3 08 04 F0


Yukarıda ki 45 kodu sizin şutunuzun ayar kodlarında ki zaman kodudur.

Yani F7 xx F9 xx xx 45 xx xx xx FB

45 Kodlu süreden sonra ikinci animasyona geçiş yapar.