Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Yakın Görünüm Değiştirme (Sorunsuz)

Bu konu; 27 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Evet arkadaşlar yine önemli ve çok ihtiyaç duyulan bir özelliğe ait kodları paylaşmaya geldik.

Şimdi biliyorsunuz daha önce yakın görünüm değiştirme ile ilgili bir konu paylaşmıştım. 2B344 ofsetiyle başlıyordu biliyorsunuz. Ama o  bölümde bilirsiniz sadece belirli oyuncuların yakın görünümleri birbiriyle değişiyordu.


Tsubasa ,Tachibana ve Souda

İshizaki ve Sawada

Kaltz ve Jitou

Misaki, Misugi, Matsuyama, Nitta, Schester, Pascal ve R. Victorino

Coimbra, Schneider, Diaz, Pierre, Napoleon, Carlos ve Hyüga

gibi oyuncular sadece birbiriyle değiştirilebiliyordu ve değişenlerde çok sağlıklı olmuyordu.

İşte şimdi vereceğim yeni kodlarla beraber Tsubasa' yı Misugi' ye, İshizaki' yi Schneder'e, ya da Diaz'ı Jitou' ya dönüştürebilirsiniz.


Şimdi öncelikle asıl içeriği gösteren 2 koddan oluşan bir bölüm var.  

Tsubasa nın 28A9A ofsetindeki C5  98  kodlarıyla başlıyor.

Mesela bunun yerine bu ofsete 35 9B kodlarını girersek Tsubasa da, Napoleon' un yakın görünümü çıkar.

Sonra Diaz' ın 28AE6 ofsetindeki 62  9B kodları yerine Schester' in 8F  9B kodlarını girebilirsiniz.


Tabi bu kodlarla bunu yaptığınız zaman kodunu girdiniz oyuncunun tipiyle beraber forma rengini de alır. Yani Tsubasa, Napoleon' un yakın görünümü girdik ya işte tiple beraber birde onun forma rengini alır. Yani artık Tsubasa' nın yakın görünüm forma renk ofsetini kullanamazsınız. Napoleon' un ofseti üzerinde renk ayarlarını yapabilirsiniz.

İşte bunun yerine bu ofsetlerin gösterdiği bir yerde tek tek kodların bulunduğu asıl içerikler mevcut. Mesela Tsubasa nın 28A9A ofsetindeki C5 98 kodları 298D5 ofsetini gösteriyor ve asıl içeriklerde buradan itibaren başlıyor. O yüzden bunun, yer gösterim ofsetlerinin üzerinde çok durmayıp asıl içerik bölümüne yani animasyonun bulunduğu bölüme geçeceğim.

Şimdi Tsubasa nın 298D5 ofsetinde şu kodlar bulunur:

F5 84 80 F4 33 00 00 00 F1 00 98 00 D3 01 F0

Şimdi burada 1. ve 2. kod olan F5 ve 84 kodları Wakashimazu dışıda tüm oyuncularda bu sırayla bulunur.

Mavi ile gösterdiğim 3.kod olan 80 kodu ise forma renk kodu oluyor.

Sonrasında 4. kod olan F4 (bazı oyuncularda bu F8 dir) değiştirilmemesi gereken bir koddur.  

Sonra Pembe renkli 5, 6, 7 ve 8. sıradaki kodlar ise herhangi bir oyuncuya farklı tipte bir oyuncunun yakın görünüm kodu eklendiğinde bozuk çıkması durumunda bu 3 kodun eklenmesi ile yakın görünümün düzelmesini sağlayacak kodlardır. Yani tipi belirleyen kodlar bunlardır.

Sonrasında 11.sıradaki Kırmızı renkli kodlar ise yakın görünüm kodlarıdır.

Yani bazı oyuncular sadece bu kod bölümüne başka bir oyuncunun kodunu girmeniz yeterli iken, bazılarında bozuk çıkabiliyor, yani çerçeve/tip kayması olabiliyor. İşte bu durumda 5.5.7. ve 8. sıradaki kodları da kullanmanız gerekiyor.


Şimdi bir örnekle bunu deneyelim:

Öncelikle Tsubasa nın 298D5 ofsetine gelelim ve buradaki 98 kodu yerine Napoleon' nun A6 kodunu girelim. Tabi bu 2 oyuncu tipi birbirine uymadığı için bu yeterli değil. Bu yüzden birde 5.6.7. ve sıradaki kodları yerine Napoleon' un aynı bölümdeki 4 kodunu girelim.

Yani 30, 31, 32 kodlarını. Bu durumda bu şekilde olması gerekiyor.  

F5 84 80 F4 30 31 32 00 F1 00 A6 00 D3 01 F0  

Mesela yukarıda bu bölümü gösteren yerden bunu yaptığımızda Tsubasa, Napoleon' un tipiyle beraber, forma rengini de alıyordu.  oysa buradan yaptığımız işlemle sadece tipi aldı. Baktığınızda göreceksiniz ki Tsubasa da, Napoleon' un tip var ama forma, saç ve ten rengi farklı gözüküyor olacak. İşte onu da Tsubasa' nın yakın görünüm forma renk ofseti bölümünden yapabilirsiniz.  

Bunu neden yapıyoruz, zaten bu içeriği gösteren ofsetlerin bulunduğu yerden (28A9A) 2 kod değiştirmemiz yeterli zaten diyebilirsiniz. Napoleon üzerine bir oyun yaptığınızda kulüp takımında 2. bir Napoleon yakın görünümüne ihtiyaç duyabilirsiniz ve bu yüzden forma rengi de farklı olmak zorunda. Yani milli takımda mavi ise, kulüp takımında pembe olabilir. İşte bu şekilde yaptığınızda Tsubasa' nın yakın görünüm forma renk ofsetine gidip forma rengini oradan pembe yapabilirsiniz.

Ya da hiç bu oyucular değilde kendiniz oyununuzda yeni karakterler tasarladınız diyelim, işte bu durumda kafa karışıklığı olmadan Tsubasa' nın forma rengine ya da hangi oyuncunun yakın görünüm alanını kullanmışsanız onun yakın görünüm forma renk ofsetinden gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz.


Kalecilerde bu şekilde birbiriyle değiştirilebilir. Hatta kısmen oyuncularla da değiştirilebilir.

Yalnız Wakashimazu' nun tipi biraz farklı o yüzden onu başka kalecilere tam anlamıyla uygulayamıyoruz. Bilirsiniz yakın forma renk ofsetlerindeki kod dizilimi de diğer kalecilere göre daha farklı.


Bu arada arkadaşlar link içerisinde kulüp takımları ile milli takımlarda 2 farklı yakın görünümü olan oyuncuların milli takımdaki kod dizilimi aşağıda verdiğim örnekteki gibi olabiliyor;

Hyuga nın Japonya' daki 299E4 ofsetinde F5 84 0F F8 05 9B  (Yeşille gösterilen son 2 kod Toho’ daki Hyuga’ nın 29B15 ofsetindeki devam kodlarını gösteriyor) şeklinde gösterilir.

Bunun nedeni kulüp takımdaki ile milli takımdaki yakın görünümü forma rengi dışında bir olduğu için hex editör bunu forma renk kodu ve ondan sonraki 4. kod olan F4 sonrasında 2 kod ile kulüp takımdaki aynı şekilde forma renk kodundan sonraki yakın görünüm kod alanını göstererek düzenler.

Mesela gördüğünüz gibi Hyuga' nın Japonya' daki 299E4 ofsetinde şu 4 koddan sonra F5 84 0F F8 kodlarından sonra 05 9B kodları geliyor ve bu kodlarda 29B15 ofsetini yani Hyuga' nın Toho daki yakın görünüm alanını gösterir.


Hani yukarıda Tsubasa-Napoleon örneği verdim ya işte mesela Tsubasa' nın F5 84 80 F4 kodlarından sonra Napoleon' un forma renk kodu sonrasındaki yakın görünüm kod alanını gösterip kod alanından tasarruf edebilirsiniz. Yani Napoleon' un ilk 3 kodunu geçip 29B48 ofsetini göstermeniz yeterli. Bunun için de şu kodları giriyoruz;

F5 84 80 F4 38 9B

kodlarını girmemiz yeterli.


İşte bu şekilde istediğiniz oyuncunun yakın görünümünü bir başkası için kullanabilirsiniz. Schneider, Diaz gibi oyuncular üzerine bir hack yaptığınızda kulüp ve milli takımda 2 farklı forma rengi uygulayabilirsiniz.


Buradan indiriniz

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler




Not 1: Bu arada link içerisinde aynı zamanda daha önceki paylaşımlarım dan Yakın görünüm ekleme-kaldırma ve bahsettiğim eski sınırlı yakın görünüm değiştirme kodları da mevcut.


Not 2: Bu arada yakın görünüm forma renkleri de aşağıda vermiş olduğum link içerisinde mevcut. Oradan o kodlara ulaşabilirsiniz.


http://www.tsubasatr.net/konu-Yakin-Goru...tleri.html
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Teşekkürler süper paylaşım..
Animo amigo, sigue hasta el éxito! Un abrazo..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
teşekkürlerGülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
tesekkurler
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
sağol kral
[Resim: RRLN9l.jpg]
                            ~Hayalin Ötesinde~ 
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
güzel

süper
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Şut, Pas, Çalım vb. Tekniklerin İsimlerini Değiştirme ジャイロメ59 41 2,638 25-03-2024, Saat: 21:37
Son Yorum: hanihh88
İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Bloğu Kendi Yakın Görünümleriyle Ekleme Hiena 9 880 17-03-2024, Saat: 15:43
Son Yorum: Erdem75
Çorap Renklerini Değiştirme Hiena 50 2,642 15-03-2024, Saat: 20:28
Son Yorum: hb1998q
Forma Renklerini Değiştirme AlphaT®.NET 115 6,990 11-03-2024, Saat: 20:10
Son Yorum: Lenib180
Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama Hiena 35 2,942 28-02-2024, Saat: 21:02
Son Yorum: hb1998q

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi