*

Sanırım ayvayı yedik :P

Bu konu; 13 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : ジャイロメ59
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
13 Eylül'e kadar Amfibi olarak geçerken 13 Eylül'de esas birim yerlerimiz belli oldu.

SAS ve SAT olarak ayrılacaktık.

Bize eğitim veren komutanımız Kıdemli Yarbay Erkan Seçken ufak bir konuşma yaptı ;

** Çocuklar bildiğiniz gibi bugüne kadar Amfibi Komando olarak geçiyordunuz. Kendinizi rapor ederken komando rütbeniz ad soyad olarak rapor ediyordunuz. Bugünden itibaren kendinizi Su Altı Savunma yani SAS veya Su Altı Taarruz yani SAT komandosu rütbeniz ad soyad olarak rapor edeceksiniz. SAS Komandoları su üzerinde ve içerisinde SAT komandoları gelmeden önce tarama yaparlar, mayın vb. şeyleri. SAT komandoları ise denizden çıkabilecek bir savaş için deniz altından ve üstünden rahatça ateş edebilecek şekilde eğitilecekler.**

İsimler okunmaya başlandı ;

2014/2 Komando Er Tahsin Yücekaya, Su Altı Savunma
2014/2 Komando Er Semih Ergenç, Su Altı Taarruz
2014/2 Komando Onbaşı Salih Yenikardaşlar, Su Altı Taarruz
2014/2 Komando Er Uğur Hazar, Su Altı Savunma
2014/2 Komando Onbaşı Barış Korkmaz, Su Altı Taarruz

Şeklinde gitti.

Toplam 11 SAT ve 14 SAS olarak ayrıldık.

Yani ben geriye kalan 8-9 aylık askerliğim boyunca suyun içerisinde bol bol dalış yaparak G3 ile ateş edecem.

Ayvayı yedik abi, vallahi yedik.

Zaten komutanda gıcık biraz çarşıya çıkartmadan önce illa şınav+mekik+barfiks çektiriyor yahu. Birde denizin yorgunluğu ile bunları yapmaya çalışırsak bir daha çarşıya çıkabilir miyiz emin değilim. Dil Çıkarma
Yukarı Çık Cevapla
#2
Allah sana kolaylık versin, işin harbiden zormuş. Bakalım ileride bizim başımıza neler gelecek. Açık Ağızlı Gülümseme
Yukarı Çık Cevapla
#3
Hayırlısı be gülüm. Dil Çıkarma
Yukarı Çık Cevapla
#4
egitimi bilmem ama suyun tadını çıkar barış ben su nedir unutmuştum askerde..Gülümseme
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Yukarı Çık Cevapla
#5
Ne yapcan çarşıyı boşver ya, ben çıktım da ne oldu, valla' o kadar menem / mataf bir şey değil çarşı, gerek yok yani. Dil Çıkarma

Bizden balıklara selam söyle. Açık Ağızlı Gülümseme
| 12 | Eagle Shot | Eagle Shot Pass | Teppoumizu Tackle | Ball Keep Ability | Furano FC |



Yukarı Çık Cevapla
#6
kolay gelsin diyecek bişey yok
[Resim: jYONND.jpg]
Yukarı Çık Cevapla


Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi