Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Özel Hareketler Sırasındaki Diyaloglar

Bu konu; 30 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar bu paylaşacağım konu her türlü hareket sırasında çerçeve içinde yazan diyalog yazısı oluyor.

Link içerisinde diyalog metnini gösteren bölüm gibi diyaloğun kendisinin ofseti ve diyalog kodu olmak üzere hepsi mevcut.

Tabi ben bunu genel olarak Türkçe rom kullandığım için Türkçe üzerinden yaptım. İngilizce rom için de verdiğim ofsetlerden yararlanıp istediğiniz düzenlemeyi yapabilirsin. Zira 01 den F0 a kadar bütün diyalog kodların ofsetlerini sıralı bir şekilde link içerisinde paylaştım.

Öncesinde bu kodların nerede kullanıldığını anlatıyım. Örnek olarak Tsubasa nın Drive şutundaki diyalog kodu

F3 B0 0A 02 22 3C 30 91 A3 FA C7 BB F9 02 16 28 4A 8E 49 FA 7C AB F7 02 F9 02 04 20 25 63 F0 F7 02 10 F0 F0 00 FB

kırmızıyla gösterdiğim yakın görünüm animasyonundan sonraki A3 kodu olarak bulunuyor. 

Bu A3 kodu da Tsubasa nın yakın görünümü sırasında çıkan HADI ''Drive şut''! diyalogu oluyor. 

Şut sırasında da F9 02 16 28 4A 8E 49

8E animasyonundan sonraki 49 kod oluyor. 49 kodunu girdiğinizde de otomatik olarak oyuncunun ismi ve şutun ismini yazar.

İşte bütün tüm animasyonlar sırasında çıkan diyaloglar her türlü sahne sırasında bulunur ve kullanılabilir.

Mesela şu kodların F9 02 04 20 25 63 F0 oluşturduğu topun ayaktan çıkışının altına da diyalog kod girebilirsiniz. İstemezseniz de F0 kodunu giriyorsunuz zaten. F0' ı yakın görünümde de, şut ilk vuruş anında da kullanabilirsiniz.

Bu arada kodlar içinde bazı diyaloglar bozuk veya yanlış çeviriden dolayı gözükmüyor, bende onları birebir oyunda çıktığı şekliyle yazdım ki, yapacağınız oyunlarda en başta boşta olan o kodları kullanmanız daha mantıklı olur.

Birde çeviri yapacak arkadaşlar içinde bu kodlar baya bir kolaylık olacak. 

Bu arada uzun diyaloglar girmek isterseniz eğer, sızmadığı taktirde boş bölümlerden bir yerin ofsetini 3FD20, 4CC0 gibi boş ofsetleri gösterip oraya istediğiniz uzunlukta diyaloglar girebilirsiniz.

İngilizce romdan da birkaç örnek vereyim:

B3 ile This is my bicycle K
B2 ile Har Bicycle K
B1 ile It ends here
B5 İle Yes
B6 İle Go Hyuga
B7 İle Tsubasa
B8 İle GOAL
B9 İle You cant stop our shots
BA İle Go Bicycle K
BB İle Kurae Bicycle K
BC İle Bicycle K
BD İle Take this Bicycle K
BE ile Get ready

Konu gayet açık olduğu için çok fazla örnekler sunmayacağım. Takıldığınız yer olursa sorabilirsiniz.

İyi eğlenceler dilerim.

İndirme Linki:   

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler




Ekleme: Arkadaşlar, bu konuyu paylaşırken boş yerleri göstererek gireceğiniz diyalogların açılış ve kapanış kodlarının nasıl olacağını anlatmayı unutmuşum.

Şimdi bununla ilgili bir-iki örnek verelim:

31368 ofsetindeki 9C kodlu diyalog olan Tsubasa ve Hyuga!! Drive Tiger! adlı diyaloguğun kodlarına bakalım;

Mesela buradaki yer göterme kodları 28 A7 ve bu kodlar 32738 ofsetini gösteriyor ve şimdi burada kodlarımız şunlar;

FC F0 01 7C 54 73 75 62 61 73 61 20 76 65 20 FC
01 48 79 75 67 61 21 21 FC 01 44 72 69 76 65 20
54 69 67 65 72 21 FC 01 20 FC F0

Eğer daha uzun bir diyalog girecekseniz ve bu yüzden boş bir yeri gösterecekseniz eğer başına FC F0 01 7C kodları girdiniz ya sonrasında diyaloğunu yazıyorsunuz ve diyalog sonunda mutlaka FC F0 bulunmak zorunda yoksa diyalog sırasında hata alırsınız, oyun kilitlenebilir.

Bu arada bu 01 7C kodları diyaloğun çerçeve içindeki yerini ve şeklini belirler. Bunun yerine 01 E0 gibi kodlarda kullanabilirsiniz.

E0 olduğunda alt alta 3 satır kullanabilirsiniz.

C0 olduğunda diyalog direk ortada çıkar.

Mesela A3 kodlu Drive şutun diyaloğunda kodlar şunlardır;

FC F0 01 D0 48 41 44 49 FC 01 E0 21 21 FC F0

Diyaloğumuzda; üstte HADI ve altta da Drive şut!! yazar

Şimdi 327F0 ofsetine geldiğinizde diyalog yazısı olarak HADI ve hemen yanında şu kodları FC 01 E0 21 21 FC F0 görürsünüz; şimdi orada 21 21 kodları ünlem işaretidir FC F0 kodları da kapatma kodlarımızdır.

Şimdi baktığınızda orada bir Drive şut diye bir diyalog yazısı yoktur; bunu sağlayan FC 01 E0 kodudur.

Yani drive şuta veya başka bir şuta farklı bir diyalog girdiğinizde mesela İşte Drive şut gibi; bu durumda FC F0 01 D0 kodlarından sonra işte yazısını oraya yazacaksınız ve sonrasında FC 01 E0 kodlarını girip istediniz ünlem işareti benzeri yazısını yazıp sonrasında FC F0 kodlarıyla kapama yapacaksınız.

Dediğim gibi boş yere gösterme yaptığınızda FC F0 ile açılış yaptığınız gibi kapanışı da FC F0 ile yapacaksınız.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
paylaşım için teşekkürler..Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Eline sağlık. Peki abi maç ortasına nasıl animasyon ekleyebiliriz. Çoğu hackta görüyorum, birisi şut çekiyor; diğeri topun önüne geçip kesiyor topu. Sonra sinirleniyor, kendi kendine konuşuyor. Rakip takımdan topu kapıyor aniden vs vs.. Bunları maçın tam ortasına nasıl ekliyorlar ki?
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Onlar hex editör ile değil farklı özel programla yapılıyor.

Hex Editörde uygulayabileceğin maç içi tek animasyon 3. maçta geçen drive overhead sahnesinin amimasyonu. Onu farklı bir şekilde düzenleyip kullanabilirsin sadece.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
(05-01-2014, Saat: 16:43)S.Carlos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline sağlık. Peki abi maç ortasına nasıl animasyon ekleyebiliriz. Çoğu hackta görüyorum, birisi şut çekiyor; diğeri topun önüne geçip kesiyor topu. Sonra sinirleniyor, kendi kendine konuşuyor. Rakip takımdan topu kapıyor aniden vs vs.. Bunları maçın tam ortasına nasıl ekliyorlar ki?

Onu Şuta yazabilirsin abi oyun ortasına olmaz ha belki Matsuyamanın kodu bulunabilirse öyle olur
Hazır Ol
[Resim: avatar_759.jpg?dateline=1390913547]
DangerS.!

Jairo Twin S.!
[Resim: xYkaVl.jpg]

MEHMET And Jairo Forever!!
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Aynen öyle, bunu şutlara yazabilirsiniz.

Matsuyama nın kodundan kastın sinirlenmesi ise eğer; onun kodu var. Diaz ve Schneider' inde var. Onları da bugün-yarın paylaşırım.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
ÖZEL KALECİ KURTARIŞLARI Askerullah 51 3,344 16-04-2024, Saat: 10:34
Son Yorum: Kian
kalecilerimize alt tuş seçeneği ile özel kurtarış ekleme Askerullah 59 2,291 14-04-2024, Saat: 17:54
Son Yorum: Martin_Diaz
Wakashimazuda Olduğu Gibi Kalecilere Özel Yumruk Sahnesi Verme bakgal 35 2,244 14-04-2024, Saat: 16:44
Son Yorum: Martin_Diaz
Özel Hareketlerin Enerji Değeri Hiena 74 3,798 12-04-2024, Saat: 21:18
Son Yorum: bornbek
CT2 - Tsubasa'ya Tüm Oyuncular ile Özel Verkaç ve Twin şut Ekleme Hiena 2 6 141 27-03-2024, Saat: 13:39
Son Yorum: Hiena 2

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi