Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Neden Diving Head Eklemiyorsunuz ?

Bu konu; 17 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : MompresaN
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#13
(07-05-2016, Saat: 13:08)Soga Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 2. özel vuruş olmasına rağmen 1. daha estetik geliyor bana. Eklense bence güzel durur ve Sorimachi'den başka bir çok oyuncuda kullanmıştı bu hareketi.

Manfred Margus Kalp - Sevgi
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#14
(20-04-2016, Saat: 02:01)MompresaN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aynen öyle ;)

Ben eklemeyi düşünüyorum aksilik olmazsaGülümseme
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#15
Bende o vuruşla oyunda gol atmak istiyorum Güzel aksilik olmazsa ;)

Başarılar Süper
[Resim: XkGP3D.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#16
Oyunda böyle bir sahne olmadığı birebir ekleyemiyoruz bunu.

Ancak şöyle bir şey yapılabilir; şutları ve her türlü özel sahneyi ters çevirebiliyoruz ve oyuncunun sırtüstü olacak şekilde savrulmasını ters çevirip bir şuta bu şekilde ekleyebiliriz. Tabi burada sorun ortada topun olmaması... Yani bu şekilde top gelir ve sonrasında normal kafa şutlarından birini vurur. Bunun dışında topun oyuncuya geldiği animasyonlardan biri üzerindeki kodları inceleyip bunu bu sahnenin kodlarına ekleyerek topun oyuncuya doğru gelmesini sağlayacak bir sahne oluşturabiliriz belki.

Sahne bu

[Resim: DB7qPm.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#17
Bence o görsel cok gerçekçi duruyor Süper
[Resim: XkGP3D.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#18
İşte sorun sonrasında topa vurmada... Ama dediğim gibi farklı sahnelerden kodlar alıp buna ekleyerek daha gerçekçi bir şey ortaya çıkarabiliriz.

CT1 deki o kafa sahnesini de bir şekilde uygulayabiliriz aslında. Şimdi oyundaki tüm sahneler, yazılar falan hep 40000 - 60000 arasında yer alır... CT 1 ve Robin' li Tecmo Cup Soccer'da da aynı bölümü bulursak, oradan alacağımız o sahnenin kodlarını CT2 deki herhangi bir kafa şutunun 40000 sonrasındaki yerine ekleyerek o sahneyi CT2 ye aktarabiliriz. Tabi burada birde önemli olan kod sayılarının ve animasyon boyutlarının aynı olması... Eğer o sahnenin kodları CT 2 deki sahnenin kodlarından daha az olursa bu konuda sıkıtı yaşamayız. Boyut konusunda da iki oyun birbirine benzer tabanlı oyunlar olduğu için çok fazla boyut farkı olacağını zannetmiyorum.

Bu 40000 sahnelerdeki genel içerik kodları yüzlerce koddan oluşuyor ve ben daha önce yakın görünüm ve top şekli gibi bazı animasyonların başlangıç ve bitiş noktalarının kod yerlerini biliyorum... Diğer oyunlarda da normalde bu sahneler en son bölümde olur ve bunlar bulunduğu zaman aktarım yapılabilir. Normalde bulunursa Goal 3 ve diğer oyunlardaki oyuncu tipleri bile aktarılabilir ama tabi o oyunlarla CT2 deki oyuncu tipleri arasında büyük fark var ve o oyunlardaki o sahneleri eklesek bile oyuncumuzun üzerinde küçücük bir parça olarak kalır. O yüzden sadece CT1 gibi oyunlardan dediğim şekilde yeri bulunursa aktarım yapılabilir. Bunlar bulunursa bu kafa şutu dışında o oyunlarda vole şutu da çok güzel ve o şut sahnesini de aktarabilmek çok iyi olurdu. Hatta Robin, Damon tipleri, sonra Lucas, Eric gibi kalecilerin tipi ve o yere doğru uçup ellerini birleştirdikleri kurtarışlarını falan ekleyebiliriz. Ayrıca onların ve Robin gibi oyuncuların yakın görünümlerini de bu şekilde aktarabiliriz.

Benim eskiden beri Robin oyuncuları ile CT2 oyuncularını karşı karşıya getirecek bir karşılaşma yapmak hep hayalimdi. O zamanlar bu imkansızdı tabi ama şimdi bu kodların yerlerini ve izlenecek yolları bildiğimiz için bunu hayata geçirebileceğimizi düşünüyorum. O sahneleri bulma konusunda izlenecek yolda benim hep yaptığım 40000 den başlayıp rastgele 100 tane, 200 tane 22 gibi kodlar gireceğim ve sonrasında açıp o sahnede değişiklik olup olmadığını kontrol ederek sonuna kadar gideceğim. Bir yerden sonra o sahnede bozulma olduğunda öncesindeki ve sonrasındaki kodları da kontrol edip başını ve sonunu bulabiliriz. Diğer oyunlar içinde aynı yöntemi kullanıp gerekli sahnenin kodlarını bulabiliriz. Yapılabilir, ama sadece biraz zaman alacak uğraştıracak bir iş bu ve bu yüzden ilerleyen zamanlarda vakit bulabilirsem bunun için araştırma yapacağım.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
wakashimazu123 neden sevilmiyor? H.Kojiro 18 2,030 28-02-2017, Saat: 23:09
Son Yorum: Hiena
hyuga veya shingo aoi hack neden çıkmıyor kojirohyuga03 3 1,248 23-05-2015, Saat: 14:00
Son Yorum: Jun Misugi

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi