*

İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme

Bu konu; 6 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Crazy Striker
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Merhaba Arkadaşlar Biliyorsunuz Oyunda Tachibanalarda Skylap Pas Cut İsminde Pas Kesme Vardır.Bunu Başka Oyuncuya Eklediğimizde Skyklapdaki Gibi Yakın Görünüm Ve Özel Sahnesi Vb. Çıkmaz. İşte Şimdi Size Burada Mevcut Tachibanalarda Syklap Pas Cut Olan Özelliğe Dokunmadan Daha Fazla Oyuncuya Nasıl Özel Pas Kesme Ekleyebilirsiniz, Farklı Bir Özel Pas Kesme Hareketi Nasıl Tasarlarsınız Ve Nasıl Farklı İsim Verebilirsiniz Onu Anlattım.

Link İçerisinde Gerekli Tüm Bilgiler Mevcut.Ben Örnekte Tachibanalarda Orjinal Kalırken Tsubasa ve Babington’a Ekledim Ve Özel Bir Sahne Tasarladım Sizlerde Onu Baz Alarak Farklı Farklı Oyunculara İstediğiniz Kadar Oyuncuya Özel Pas Kesme Yapabilirsiniz.Yakın Görünümsüzde Yakın Görünümlüde Hatta Değişik Animasyonlarla Güzel Bir Pas Kesme Hareketi Tasarlayıp İstediğiniz Oyuncuya Yapabilir Ekliyebilirsiniz.

Son Olarak Eklediğiniz Bu Özel Pas Kesmeleri Her Oyuncuda Kendisine Has İsmiyle Görünmesi İçin Bakgal Arkadaşımızın Paylaştığı ‘İstediğimiz Şut, Pas, Çalım vb. Teknikleri Farklı Oyunculara Farklı İsimle Verme’ Adlı Dökümandaki Bilgilerden Yaralanarak Bunu Gerçekleştirebilirsiniz.


Ek Dosyalar
.rar   Ä°stediÄŸiniz Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme.rar (Dosya Boyutu: 109.95 KB / İndirme Sayısı: 26)
Yukarı Çık Cevapla
#2
Bu Pas kesme olayı yıllardır birçok kişi için hep eksik bir özellik olarak kalmıştı. Hep Tachibana kardeşler dışında farklı oyunculara eklemek istiyorduk ve bunu da ancak Tachibana ların o özelliği üzerinden yapıyorduk ve onlardan bunu kaldırmak durumunda kalıyorduk. İşte bu bilgiler sayesinde artık istediğimiz sayıda oyuncuya özel pas kesme ekleyebileceğiz ve ayrıca istediğimiz oyuncuda farklı bir sahne tasarlayabileceğiz.

Mesela bunlarla isterseniz Ishizaki' ye pas kesme sırasında da Ganmen blok yapabileceği özelliği ekleyebilirsiniz. Hani şutlara blok yaptığınızda bazen oyuncular pas verir ve o 400 enerji boşa gider ve hayıflanırsınız ya işte pas kesme yaptığınız zaman pas da verilse, şutta çekilse kayıp yaşamayacaksanız. Şut çekse bile o pas kesme ile yine büyük oranda topu durdurma veya yavaşlatma ihtimaliniz var. Çalım denemediği sürece o şutu veya pası bu özel pas kesmesi ile engelleyebilirsiniz.

Bunun dışında istediğiniz oyuncuya özel pas kesme sahnesi tasarlayabileceksiniz.

Bu arada bunu oyununuzda uygularken aşağıda verdiğim Özel kayma konusunu da bununla birlikte değerlendirin. Hatta daha sonra paylaşacağım özel blok konusunu da...

Şimdi bu konuda ve özel kayma konusunda en baştaki o tabloda bulunan kod sıralaması, Gerekli diğer dökümanlar klasörü içerisindeki Özel kayma ve blok konusundaki kodları etkiler. Yani diyelim Schneider' özel kayma ve pas kesme eklemişseniz, özel kayma ve blok kodlarındaki ofsetinde gireceğiniz kod tek kodluk yer gösterim kodlarından hangi sıradaki kod ise, onun özel kayma ve blok ofsetindeki kodu da o olacağı için, tek kodluk yer gösterim sırasını da onun için özel kayma ve özel pas kesmede aynı sırada olacak şekilde yapacaksınız.

Örneğin bir oyuncuya Özel kaymada Robson' un 09 kodunu kullanarak ona özel kayma eklediniz ya aynı şekilde pas kesmede de yine onun 09 kodunu kullanın. Yani F3 B3 kodlarından sonra 00, 01, ... 08 şeklinde saydığınız 9. sıradaki kod her iki özellikte de ona ait olsun. Daha sonra paylaşacağım özel blok konusunda da eğer bir oyuncuya özel blok, özel kayma ve pas kesme eklerseniz hepsinde aynı sıradaki kodu o oyuncu için kullanın. Bu 3 özelliğin kodları birbirini etkiler ve bu yüzden özel kayması olup bloğu olmayan içinde tek kodluk yer gösterim kodları oluşmuştur. Aynı şekilde Tachibana kardeşşer dışında pas kesmesi olmayan oyuncular içinde bu kodlar tabloda verdiğimiz şekilde yine oluşmuş.

Paylaşım için teşekkürler. Çok önemli bir konuydu. Eline sağlık.

İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Kayma Ekleme
Yukarı Çık Cevapla
#3
(02-05-2017, Saat: 00:06)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu Pas kesme olayı yıllardır birçok kişi için hep eksik bir özellik olarak kalmıştı. Hep Tachibana kardeşler dışında farklı oyunculara eklemek istiyorduk ve bunu da ancak Tachibana ların o özelliği üzerinden yapıyorduk ve onlardan bunu kaldırmak durumunda kalıyorduk. İşte bu bilgiler sayesinde artık istediğimiz sayıda oyuncuya özel pas kesme ekleyebileceğiz ve ayrıca istediğimiz oyuncuda farklı bir sahne tasarlayabileceğiz.

Mesela bunlarla isterseniz Ishizaki' ye pas kesme sırasında da Ganmen blok yapabileceği özelliği ekleyebilirsiniz. Hani şutlara blok yaptığınızda bazen oyuncular pas verir ve o 400 enerji boşa gider ve hayıflanırsınız ya işte pas kesme yaptığınız zaman pas da verilse, şutta çekilse kayıp yaşamayacaksanız. Şut çekse bile o pas kesme ile yine büyük oranda topu durdurma veya yavaşlatma ihtimaliniz var. Çalım denemediği sürece o şutu veya pası bu özel pas kesmesi ile engelleyebilirsiniz.

Bunun dışında istediğiniz oyuncuya özel pas kesme sahnesi tasarlayabileceksiniz.

Bu arada bunu oyununuzda uygularken aşağıda verdiğim Özel kayma konusunu da bununla birlikte değerlendirin. Hatta daha sonra paylaşacağım özel blok konusunu da...

Şimdi bu konuda ve özel kayma konusunda en baştaki o tabloda bulunan kod sıralaması, Gerekli diğer dökümanlar klasörü içerisindeki Özel kayma ve blok konusundaki kodları etkiler. Yani diyelim Schneider' özel kayma ve pas kesme eklemişseniz, özel kayma ve blok kodlarındaki ofsetinde gireceğiniz kod tek kodluk yer gösterim kodlarından hangi sıradaki kod ise, onun özel kayma ve blok ofsetindeki kodu da o olacağı için, tek kodluk yer gösterim sırasını da onun için özel kayma ve özel pas kesmede aynı sırada olacak şekilde yapacaksınız.

Örneğin bir oyuncuya Özel kaymada Robson' un 09 kodunu kullanarak ona özel kayma eklediniz ya aynı şekilde pas kesmede de yine onun 09 kodunu kullanın. Yani F3 B3 kodlarından sonra 00, 01, ... 08 şeklinde saydığınız 9. sıradaki kod her iki özellikte de ona ait olsun. Daha sonra paylaşacağım özel blok konusunda da eğer bir oyuncuya özel blok, özel kayma ve pas kesme eklerseniz hepsinde aynı sıradaki kodu o oyuncu için kullanın. Bu 3 özelliğin kodları birbirini etkiler ve bu yüzden özel kayması olup bloğu olmayan içinde tek kodluk yer gösterim kodları oluşmuştur. Aynı şekilde Tachibana kardeşşer dışında pas kesmesi olmayan oyuncular içinde bu kodlar tabloda verdiğimiz şekilde yine oluşmuş.

Paylaşım için teşekkürler. Çok önemli bir konuydu. Eline sağlık.

İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Kayma Ekleme

O kadar uğraşmıştık ama Tachibanaların P.Cut ını silmeden benim Schestere Spirral Pass.Cut ı ekleyememiştik. Bu sayede ekleyebileceğim.

Konu için çok saolasın Crazy Striker
Yukarı Çık Cevapla
#4
Evet sadece boş bir yer göster ve sonra tek kodluk o yer gösterim kodu kaçıncı sıradaysa, Schester' e o sıradaki kodu Özel kayma ve blok kodlarındaki ofsetine gidip gir ve sonra o tek kod nereyi gösteriyorsa oraya da yakın görünümünü ve o onun için tasarladığın o yeni pas kesme sahnesinin kodlarını gir. Sonra Tachibana kardeşlerin sahnesine ait kodları eski haline getirebilirsin.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Skylap Pas Kesmeyi Daha Fazla Oyuncuya Ekleme:

2332A = F2 10 FD kodlarını giriyoruz ve 3FD20 ofsetine aşağıdaki kodları giriyoruz

3FD20 = F3 B3 05 07 09 0B 0D F2 2C B3 F2 38 B3 F2 51 B3 F2 20 FE F2 29 FE

05 – 3FD27 / 2C B3 / Normal pas kesme
07 – 3FD2A / 38 B3 / Tachibana kardeşler [Japonya] - Skylap
09 – 3FD2D / 51 B3 / Tachibana kardeşler [Akita] - Skylap
0B – 3FD30 / 30 FD / Tsubasa
0D – 3FD33 / 39 FD / Babington


Yapamadığım bir olay var. Şimdi benim Hackta normal yerler full dolu olduğu için 3FD20 yi kullanamam. Onun yerine yama ile:

11A60 = 00 7E
11A70 = 10 7E
11A80 = 20 7E
11A90 = 30 7E



yerlerini kullanmayı denedim ama hata verdi. Şimdi ben sadece Schestere ekleyeceğim için:

11A60 : F3 B3 05 07 09 0B F2 2C B3 F2 38 B3 F2 51 B3
11A70 : F2 XX XX
11A80 : F7 44 3C 30 BA B4 FA C7 BB F9 02 27 F7 33 20
11A90 : 6B E3 EC F9 02 25 14 02 1C 00 20 29 49 00 FB

(11A80 ve 11A90 daki kodları yakın görünüm hariç ellemedim çünkü tabanı halletmeden animasyonla uğraşmanın faydası yok)

11A70 teki F2 XX XX yerini XX ile gösterme nedenim sorun olan yer zaten. Crazy Striker Tsubasada kullandığı 0B için F2 XX XX yerine 20 FE girmiş. Bu 20 FE nedir nereyi gösterir ? Aşağıda 0B – 3FD30 / 30 FD / Tsubasa şeklinde gösterdiği halde neden 20 FE ? 30 FD yazması gerekmezmiydi ?

_____________________________________________________________________________________

EDIT: Sorunu buldum. Crazy Striker:

3FD20 = F3 B3 05 07 09 0B 0D F2 2C B3 F2 38 B3 F2 51 B3 F2 20 FE F2 29 FE

kod sırasındaki F2 XX XX F2 XX XX bölümüne 30 FD ve 39 FD yerine 20 FE ve 29 FE yazmış. Gözden kaçmış sanırım.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Bir Hata Olmuş Gülümseme O 20 FE 30 FD Olacak Düzeltelim Bu Hatayı
3FD20 = F3 B3 05 07 09 0B 0D F2 2C B3 F2 38 B3 F2 51 B3 F2 30 FD F2 39 FD
Konuda Güncelleme Yapacağım Zaten F2 30 FD F2 29 FD Olan Yerlere F2 00 7E Gibi Girebilir Editleyebilrisin
Kusura Bakma Gözümüzden Kaçmış Göz kırpma

Not: Güncelledim...
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
özel bir şut tasarladım (umarım beğenirsiniz :) ) orhun571 1 40 Dün, Saat: 01:53
Son Yorum: nemar
Özel Hareketlerin Etki Değeri Hiena 1 242 05-04-2020, Saat: 00:46
Son Yorum: orhun571
Özel Hareketlerin Enerji Değeri Hiena 19 576 04-04-2020, Saat: 17:07
Son Yorum: orhun571
Oyunculara Özel Hareket Ekleme Hiena 21 773 03-04-2020, Saat: 23:20
Son Yorum: orhun571
Kornerde Özel Olarak Kime Pas Verileceğini Ayarlama [İçerik Kodları] Hiena 1 180 25-03-2020, Saat: 18:21
Son Yorum: Snake10

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi