Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

İstediğimiz Maçta İstediğimiz Oyuncunun Davranış Kodlarını Klonlama

Bu konu; 6 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena 2
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Herkese iyi akşamlar,

Yıllar önce Hiena tarafından bizim oyuncular için 4, rakip oyuncular içinse 11 koddan oluşan davranış kodları konuları paylaşılmıştı. Oyuncuların level ve enerji kodları, hızlı koşması, pas verecekleri oyuncu, top sürme teknikleri gibi konular mevcuttu. Yani aşağıdaki konular.

1) Enerji ve Skill Kodları [Asıl İçeriği Gösteren Bölüm]
2) Hızlı Koşma Kodları [Asıl İçeriği Gösteren Bölüm]
3) Kontra Atak
4) Markaj [Top Takibi]
5) Topu Ayağında Bulunduran Oyuncunun Davranışı
6) Rakip Oyuncuların Bizim Ceza Sahamızda Top Kontrolü
7) Rakip Oyuncuların Kendi Ceza Sahalarında Top Kontrolü
8) Yakalanan Oyuncumuza Müdahale [Kayma, Pas Kesme ve Blok]
9) Güç Özelliği - Bizim Ceza Sahamızdan Oyuncularımızı Savurma
10) Güç Özelliği - Rakip Ceza Sahasında Oyuncularımızı Uçurma
11) Hangi Oyuncuya Pas Verileceği [Asıl İçeriği Gösteren Bölüm]

 
Yıllar önce paylaşılan o 11 konudan oluşan ilgili oyuncu davranış konuları aşağıdaki linkte yer alıyordu. 

Oyuncu Davranış Kodları (tsubasatr.net)


Bir oyuncuya ait yukarıdaki bu oyuncu davranış kodlarını o oyuncuyu başka bir maçta farklı bir oyuncuya çevirmişsek eğer bu durumda o maçta farklı kodlar girerek o oyuncunun farklı özelliklere sahip olmasını sağlayabileceğiz. 

Şimdi biliyorsunuz her maçta oyuncu ismi değiştirme, forma rengi değiştirme, oyuncu tipi değiştirme, her maçta özel teknik ekleme gibi konular paylaşılmıştı ve bu sayede bir oyuncuyu farklı bir maçta istediğimiz farklı bir oyuncuya dönüştürebiliyorduk. Tek eksik bu paylaştığım oyuncu davranış konusuydu ve onu da bulmuş olduk. 

Mesela herhangi bir maçta Brezilya'daki Amaral'ı farklı bir oyuncuya çevirdik diyelim... İsmini, formasını, tipini ayarladık ve özel şutlar/teknikler ekledik diyelim... Ama oyuncumuz forvet oyuncusu ise eğer bu durumda bizim Amaral'dan kopyaladığımız o yeni oyuncumuz orijinaldeki Amaral'ın özelliklerine sahip olacağı için bir defans oyuncusu gibi davranacak ve topla ilerlemeyip pas verecek, şut çekmeyecek mesela. İşte buradaki kodlar ile artık o oyuncuyu bizim belirlediğimiz teknik donanım ile istediğimiz o maçta oynatabileceğiz. 

Link içerisinde gerekli bilgiler mevcut. Bunu, bizim oyunculara da ekleyebilirsiniz. Bizim takımdan bir oyuncuyu da farklı bir takımımızda farklı teknikler ile oynatabilirsiniz. Bizim oyuncular için ilk 4 özelliğin kodu var. Rakip oyuncularda ise 11 özelliğin kodu var. Link içerisindeki belgede 380A0 ve 38AB2 ile 2 farklı bölüm mevcut. Bunun nedeni de bizim oyuncularda level ve enerji, hızlı koşma, markaj, kontra atak konuları olduğu için... Rakip oyuncular içinde 380A0 ofsetindeki kodlarla ilk 4 özelliğin kodları var ve 38AB2 ofseti ile de 5 ve 11. konuların kodları var. Yani rakip oyunculardan kopyalama ile bu özelliği kullanacaksak eğer bu durumda her 2 bölümdeki kodları da girip ayarlamamız lazım.
 
Birde ben bu kodları kullanılmayan boş bölümlerden 379A0 ofsetine girdim ama siz isterseniz bu kodları 3FD20, 4CC0, 13B20, 17000 li ofsetlerin sonundaki boş bölümler gibi istediğiniz yere girebilirsiniz. Belge içerisindeki tablodan en baştaki tek kodluk yer gösterim kodunu (1B kodunu) ayarlayarak istediğiniz boş bölüme bu kodları girebilirsiniz. 

Link içerisinde birde 2. bir rom daha ekledim ve orada bu özellik 2 farklı oyuncuya nasıl eklenir o amaçla 2. romu ekledim. Belge içerisinde de 2. oyuncu için gerekli olan kodlar ve bilgiler mevcut. Corinthias' lı Satrustegui ve Santos'lu Zagalo' nun 1.maçtaki yeni özelliklerini uyguladığım bilgiler ile bunu hazırladım ama siz isterseniz istediğiniz sayıda oyuncuya farklı maçlarda bu özelliği ekleyebilirsiniz. 

Bu sayede artık istediğimiz oyuncuları istediğimiz maç ve bölümde farklı özellikle ile kopyalayabileceğiz. 

Herkese kolay gelsin.



.rar   İstediğimiz Maçta Oyuncu Davranış Kodlarını Kopyalama.rar (Dosya Boyutu: 443.1 KB / İndirme Sayısı: 7)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Gerçekten çok güzel bir konu ve paylaşımın da harika.Bahsettiğin yakın görünümler ile alakalı gelişme var mı?
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Yukarı Çık Cevapla
#3
@Jun Misugi

Teşekkür ederim. Hep uygulamak istediğim bir konuydu. Bugüne kısmetmiş.

Birde Level ve Enerji konusu vardı; 24 kadar koddan oluşan ve tek tek oyuncuların enerji, şut, pas, çalım, kayma ve alçak gelen top ile yüksek gelen toptaki tekniklerinin kodlarını belirleyen içerik kodları vardı ya işte onunda bu konu gibi yer gösterim kodlarını buldum ve şuan düzenliyorum. İstediğim gibi ayarlayabilirsem artık istediğimiz maçta istediğimiz oyuncuya farklı enerji ve skill kodları verebileceğiz. Özellikle yeni oluşturacağımız kopya oyuncular için bu konu önemli olacaktır. Ve ayrıca ortak kodlara/bölüme sahip olan Kisugi-Gil, Kishida-Marini ve Taki-Platon gibi oyuncuların kodlarını birbirinden ayırabileceğiz. Her biri için farklı bir boş bölüm gösterip Enerji ve skill kodlarını oraya girebileceğiz. Bu sayede herkesin kendisine ait kod bölümü olmuş olacak. 


Yakın görünümlerden kastın Zhangjianihao gibi oyunlardan eklemeyi düşündüğüm Hollanda, Tayland, Suudi arabistan, Meksika gibi takımlardaki oyuncuların yakın görünümleri mi? Oysa eğer onunla ilgili bir gelişme yok. Şuan bu konulara yoğunlaştım. Bunlardan sonra @bakgal ile tekrar irtibata geçerim, bakalım müsaitse belki bunları ekleme ile ilgili yardımcı olabilir.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
@"Blade"  Bu ve bununla ilgili diğer yeni açtığın konu için eline sağlık.
İşte bu konunun işimize daha çok yaraması için asıl önemli olan ve bulunması gereken hacki 34 maçın üstüne çıkarmak..
Bu durumda zhangai  hack gibi 5 6 takım yönetebildiğimiz uzun hackler yapılır ve bu konu o zaman tam anlam kazanmış olurdu..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
@Tsumax

Teşekkür ederim. 

Kodların mantığını baya kavradım ve bazı özel programlar ile eklenen özelliklerin olduğu hack oyunlarından o özelliğe ait kodlarını hemen bulup kullanabileceğimiz hale getirebiliyorum. Onların özel programlar ile yaptığını ben kodlarla dilediğim şekilde oyuna ekleyebiliyorum. Hatta hiçbir hackte olmayan bir özelliği de, kodların yer gösterim bölümlerini bulup çoğaltma işlemi yapabiliyorum. Zamanında @Hiena ve @bakgal da bu konuda baya özel şeyler yapmışlardı. Bende bu konuda baya yol katettim ve kodların mantığını baya çözüp istediğim şeyleri yapabiliyorum.  

Şuan rakip oyuncuların kime pas vereceği ile ilgili konuyu araştırdım ve onlarında yer gösterim bölümünü buldum. Bu sayede o kodları farklı bir yer taşıyıp mevcutta olan orijinal pas sistemleri üzerinden düzenleme yapıp onları kullanmaya gerek kalmadan daha farklı mevkilerdeki oyunculara pas atılmasını sağlayacak daha fazla pas sistemi eklemeyi sağladım. Belgeyi düzenleyip gün içerisinde sitede sizinle paylaşırım. Bunun dışında forma renklerinin, yakın görünüm forma renklerinin, hızlı koşma kodlarının ve daha birçok özelliğin farklı bir boş yere taşınması işlemiNİ deneyeceğim. Bu sayede bunları çoğaltma işlemi ile daha fazla özellik ekleme ve daha fazla kullanılabilir boş alana sahip olma avantajına sahip olacağız. 

Bahsettiğim, bugün paylaşacağım pas sistemi çoğaltma işlemi ile ilgi konu aşağıdaki konuydu.

Rakip Oyuncuların Hangi Oyuncuya Pas Vereceğini Belirleme (tsubasatr.net)


Takım sayısını arttırma ile ilgili Zhangjianihao hackten bazı kodlar buldum ama oyuna aktarırken hata veriyor. Farklı yerlerde ilgili bazı kodların daha olması gerekiyor sanırım. Yada yer gösterim kodlarını ve bunların girilmesi gereken alanları doğru ayarlamamış olabilirim. Tabi bunları çok uzun zaman önce bulmuştum ve o zaman kodların dizilim mantığı ile ilgili bilgim çok iyi değildi. Şimdi daha fazla bilgiye sahip olduğum için bu konuya uygun zamanda tekrar bakacağım ve çözmeye çalışacağım. 

2.yarıda kale değişimi konusunu da araştırıyorum ve bazı bilgilere ulaştım, yani yerini buldum, ama doğru kodları bulup eklemek gerekiyor. Buna da bakmaya devam edeceğim.


Aşağıdaki belgede takım sayısını arttırma ve rakiplerin karşımıza çıkışı ile ilgili bilgiler Zhangjianihao hackin V10 versiyonundaki kod bölümleri oluyor.


Ek Dosyalar
.doc   Rakip takımların galibiyet sonrası karşımıza çıkış sırası.doc (Dosya Boyutu: 32.5 KB / İndirme Sayısı: 2)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
evet bu konuya bakmıştım inşallah bulabilirsin bunuda bence şu anda hack konusunda bulunması gereken zirve iki husus var..
Birincisi bu olay ikincisi ise ofsayt olayı..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Meksika Maçından İstediğimiz Levelde Başlama Hiena 22 1,147 22-04-2024, Saat: 04:19
Son Yorum: hb1998q
Oyuncu Davranış Kodları Hiena 53 7,705 16-04-2024, Saat: 10:28
Son Yorum: Kian
Mağlup Duruma Düştüğümüzde İstediğimiz maçta İstediğimiz Oyuncunun Levelini Artırma bakgal 34 3,060 15-04-2024, Saat: 18:16
Son Yorum: nerbilmer99
İstediğimiz Şut, Pas, Çalım vb. Teknikleri Farklı Oyunculara Farklı İsimle Verme bakgal 23 1,610 14-04-2024, Saat: 15:26
Son Yorum: Martin_Diaz
Her Maçta Şut, Pas, Çalım vb. Tekniklerin İsmini Değiştirme Hiena 18 1,842 14-04-2024, Saat: 15:14
Son Yorum: Martin_Diaz

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
DiegodeArgentina (04-04-2024, 05:05)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi