Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Hızlı Koşma Kodları

Bu konu; 25 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar biliyorsunuz yıllar önce oyuncular hız ekleme ile ilgili kodları sizlerle paylaşmıştım. O dönemler bu işlere yeni yeni başlamıştım ve orada 3 farklı ofset vermiştim; topla koşma, topsuz koşma [takım arkadaşındayken] ve top rakipteyken olmak üzere 3 farklı durumun ofsetlerini ve kodlarını vermiştim. Dün yaptığım bazı araştırmalarla bunların aslında 6 durum sırasında gerçekleştiğini farkettim.

Şimdi bu 6 durum aşağıda belirttiğim 6 durum gerçekleştiği zaman sırasındaki hızları belirliyor.    

1.Kod;  Top Rakipteyken Topa Yakın Olup Pres Yapan Oyuncu
2.Kod;  Topla Koşma
3.Kod;  Top Takım Arkadaşındayken
4.Kod;  Top Rakipteyken
5.Kod;  Boş Alana Pas Atılma Anında Koşma
6.Kod;  Takım Arkadaşının Kaybettiği Topa Koşma ?


Yani ben yıllar önce 2, 3 ve 4. kodları vermiştim. Mesela 1. kod ile top rakip takımdayken ona yakın olan yani pres diye bir deyişle markaj yapan oyuncuların hızlı koşma kodları oluyor.

5. kod ise hani oyuncumuzun üstüne değilde çok ileri pas atarız ve oyuncumuzun koşmasını isteriz ya, işte buradaki kodda o durum sırasındaki hızı belirliyor. Bazen bizim oyuncu daha yakınken rakip koşup alıyor ya, yada tam tersi oluyor, işte o topa yakın 2 oyuncudan hangisi topun düştüğü alana yakınsa o daha önce topa yetişiyor.

Mesela bazen oyuncumuzun yakınına pas atarız ama orada olmadığını düşündüğümüz halde o rakip oyuncu birden çıkıveriyor ya işte bunu da sağlayan o oyuncunun bu özellik sırasındaki hızı oluyor. Bazı oyuncularda bu kod 86 03 iken bazılarında 96 03 dür. İşte kodları daha yüksek olan oyuncu daha hızlı koşup topu alabiliyor veya pas kesmek için çıkabiliyor.

6. koda gelecek olursak; bundan tam olarak emin olamasam da sanırım oda topu kaybeden oyuncumuzun yakınında bulunan ve takip için işaretlediğimiz oyuncunun hız oluyor sanırım. Ama bundan tam emin değilim. Yani bir durumda girdiğim yüksek kod geçerli olurken ondan sonraki denemelerimde bir değişiklik olmadı. Sizde bu D0 02 olan 6. özelliğin kodu yerine D0 40 gibi yüksek hız kodu girip deneyebilirsiniz.

Bu arada yine yıllar önce buradaki kodları 03, 04 gibi tek kod ile vermiştim ama aslında her bir özelliğin kodları 2 koddan oluşuyor.

Mesela Tsubasa' nın topla koşma hız kodları; 3AFE4 = A0 03 dür. Bir başkasında ise bu 20 03 olabilir. D8 03 olanda var. 20 nin bu hıza çok etkisi olmayabilir ama A0 ve D8 gibi kodların hızı biraz daha arttırdığını söyleyebiliriz. F0 dan sonra bu 4 değer olmuş oluyor. Yani mesela 50 03 gibi kodlar varsa o oyuncunun hız oranı 3,5 diyebiliriz. D8 03 ile 4' e yakındır.

Bu arada o verdiğim tabloda birçok oyuncunun ofsetleri birdir. Yani o ortak olan ofsetlerden birine daha yüksek kodlar girerseniz o ofsete sahip tüm oyuncular hızlı koşar. Bunun için altta verdiğim bu içerik kodlarının bulunduğu yeri belirten oyuncu davranış kodlarından 2. si olan hızlı koşma kodları (asıl içeriği gösteren bölüm) adlı dökümandaki kodları kullanacaksınız.

Yani mesela Pascal' a hız ekleyeceksiniz diyelim. şimdi onunla beraber birçok oyuncunun ofsetle yeri oradaki ofsettedir ve bu birine ekledik mi hepsi hızlı koşacağı için Pascal' ı bunlardan ayırıp ona farklı bir yerin hız kodlarını göstereceğiz. Mesela 0E, 12, 1E ve 1F kodlarının ofsetleri boştadır. Bunlar hiçbir oyuncuya ait olmadığı halde orada oluşmuş. Bu yüzden bunlardab birini Pascal için kullanabiliriz.

Bunun için yapmanız gereken Pascal' ın 39937 deki 00 kodu yerine 1E yazıyoruz ve sonrasında 3B126 ofsetinden 3B130 ofsetine kadar olan 6 özelliğin kodları Pascal' a ait oluyor ve buradaki ofsetlere ona özel istediğimiz hız kodlarını giriyoruz.  





Bu dökümandaki ofsetleri gösteren tek kodluk yer gösterim kodlarına da aşağıdaki konudan ulaşabilirsiniz.

Hızlı Koşma Kodları [Dökümandaki Kodları Gösteren Bölüm]

LINKLER :

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

JunYusuf beğendi
Yukarı Çık Cevapla
#2
evet bunu bende farketmiştim mesela bazı oyuncular boşa atılan topu koşarak alırken bazıları hiç gitmiyor top rakibe gidiyordu bu durumdan anlamıştım.eline sağlık...
Yukarı Çık Cevapla
#3
Evet, bu duruma bende çok yaşardım. Hatta herkes yaşamıştır. Biz daha yakınken rakip nasıl çıkıyor, yada bizden önce nasıl o topa yetişiyor diye şaşırıyorduk. Nedeni hı oranlarından kaynaklıymış. Gülümseme
Yukarı Çık Cevapla
#4
Emeğine sağlık
Şimdi tekrar düzenleyeceğim
Yukarı Çık Cevapla
#5
Corinthias takımının sıradan oyuncularının koşma ofsetlerini biliyormusun Tolga abi?
Yukarı Çık Cevapla
#6
3AFBE ofsetiyle başlıyor. En çok oyuncunun sahip olduğu 00 kodlu ofsette onlarınki de.

Orada yeşil renkte belirtmiştim ya [Aşağıda mavi ile belirttiğim takımlardaki sıradan oyuncular dışında kalan tüm takımlardaki sıradan oyuncular] diye işte ayrı ofsetlere sahip sıradan oyuncuları aşağılarda mavi olarak belirttim. Onlar dışında geri kalan tüm takımlardaki sıradan oyuncuların o yeşil ile belirttiğim ofsette oluyor.

İstediğin özel ve rakip oyuncunun ofsetini oyuncu davranış kodlarından 2. sıradaki olan hızlı koşma kodları [Asıl içeriği gösteren bölüm] adlı dökümandan sıradan oyuncuların ofsetlerinde hangi kod varsa ona göre burada verdiğim kodun yanındaki ofsette bulunan oyuncuları tespit edeceksin.

Paylaşım mesajımda altta pembe olarak verdiğim konuya git, orada yer gösterme ve içerik kodlarını aynı döküman içerisinde verdim. O yer göstermelerdeki kod bir oyuncu için neyse içerik kısmında da o kodu bulup oradan ofsetlerine ulaşacaksın.

Mesela 13. takım sıradan oyuncuların kodu 0F dir ya işte o içerik kodlarına gittiğin zaman 0F kodunun bulunduğu yerde 3B072 ofsetiyle o takımın kodları bulunuyor.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
CT 2 - Tüm Şutların ve Diğer Özel Hareketlerin Kodları (Asıl İçerik) Hiena 16 1,850 04-04-2021, Saat: 16:38
Son Yorum: born2rock
Enerji ve Skill Kodları (Asıl İçeriği Gösteren Bölüm)) Hiena 26 2,080 30-03-2021, Saat: 22:23
Son Yorum: ctasok
Hızlı Koşma Kodları (Asıl İçeriği Gösteren Bölüm) Hiena 37 4,041 30-03-2021, Saat: 20:06
Son Yorum: ctasok
Özel Kayma, Blok ve Pas Kesme Kodları Ekleme-Kaldırma MAJESTE 15 1,507 29-03-2021, Saat: 20:50
Son Yorum: ctasok
Animasyon Kodları - Resimli Hiena 13 1,404 29-03-2021, Saat: 20:49
Son Yorum: ctasok

Konuyu Okuyanlar ?
4 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Ber656 (02-03-2021, 21:01), GücenmeEysofubaba (02-03-2021, 21:59), AKİF (27-02-2021, 17:43), ctasok (30-03-2021, 20:06)

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi