*

Her Maç Farklı Şut,Pas,Çalım,Combi Gelsin[Mağlup-Galip-Berabere Durumda iken]

Bu konu; 14 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : bakgal
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar daha önce bu özelliğin sadece şut için olanını paylaşmıştım.Bu paylaştığım daha önceki paylaştığımdan biraz daha farklı.Öncelikle yer gösterim adresi değişti.Her maç şut,pas,çalım,Combi gibi özellikleri mağlup durumda ,galip durumda ,berabere durumda farklı olacak şekillde ayarlayabilirsin.Örneğin Tsubasa ya Almanya maçında mağlup durumda iken Maç şut,Galip durumda iken Razor pas,berabere durumda iken hiç bir özellik eklemeyerek mevcut özellikleri koruyabilirsiniz.Paylaştığım dokumandaki her kodu ayrıntılı olarak anlatmaya çalıştım.İhtiyaç duyacağınız tüm bilgi ve belgeler paylaştığım dokumanda mevcuttur.

Ek Dosyalar
.rar   Galip ,Berabere,MaÄŸlup durumda Her Maç Farklı Şut,Pas,Çalım,CombiGelsin.rar (Dosya Boyutu: 33.05 KB / İndirme Sayısı: 19)
Yukarı Çık Cevapla
#2
Eline sağlık. Yine çok güzel ve önemli bir keşif yapmışsın. Hepsini bir yerden, bir arada uygulayabilmek çok güzel. Aynı oyuncuya istediğimiz maçta, istediğimiz şutu, pası ve çalımı ekleyebilmek harika. Çok güzel bir şekilde açıklamışsın, hiç zorlanmadım. 3. oyuncuya eklerken de sıkıntı yaşamadım. Kendinde sonraki oyuncunun A0 ile başlayan kodunu girmek yer gösterim olarak oraya girmek yeterli oluyor.

Bu arada A9 1B 8D 31 04 ile başlayan bu kodlardan 31’ in hangi sırada bulunan özel tekniği değiştireceğini belirlediğini bilmiyordum. Bunu keşfetmiş olmanda ayrıca güzel. Bu sayede 3. şut yerine yeni bir şut gelmesini istediğimizde bu yolla bunu yapabileceğiz.

Bu arada bunu çalım yerine pas için uygulamak istersek her iki AD 3B 04 C9 kodlarından sonra gelen 02 kodlarını 01 yapıp, ardından pas kodlarını A9 dan sonraki kod yerine girmek yeterli oluyor.

Bu önemli ve gerekli paylaşım için çok teşekkürler.

Birde aklıma geldi de forma renklerinde olduğu gibi bir oyuncuya o şutu, pası veya çalımı Sao paolo bölümü için A5 2A, Nankatsu bölümü için A5 2C olarak girebilir miyiz diye bunu denedim ve oldu. Bu sayede o oyuncuya 1. bölümde farklı şut veya pas gelirken, 2. bölümde farklı şut veya pas yapabiliriz. Milli takımda da orijinali olur mesela.

A5 26 maç kodu yerine A5 2A girersek o kodunu girdiğimiz şut, pas veya çalım Sao paolo bölümünde o oyuncuda bulunur.

A5 2A = Sao paolo
A5 2C = Nankatsu
A5 2D = Japonya

Sao paolo bölümde ayrı teknikler ve Nankatsu bölümümde ayrı teknikler için A5 2A ile başlayan ve 60 ile biten benzer kodları hemen Sao paolo bölümünün son kodu olan 60 kodu sonrasına girip gerekli kod değişikliklerini yapmak yeterli olacaktır.

EE 30 04 AD 41 04 20 0C C5 A0 00 B1 34 C9 01 D0
1A A5 2A D0 24 A5 28 C5 29 F0 10 B0 02 90 0D AD
3B 04 C9 01 D0 05 A9 02 8D 31 04 60 AD 3B 04 C9
01 D0 05 A9 03 8D 31 04 60 A5 2C D0 16 A5 28 C5
29 F0 10 B0 02 90 0D AD 3B 04 C9 02 D0 05 A9 02
8D 31 04 60 AD 3B 04 C9 02 D0 05 A9 03 8D 31 04
60

Sadece burada Sao paolo bölümü için A5 2A D0 kodlarından sonraki yer gösterim kodunu Nankatsu bölümünün A5 2C ile başlayan yerini göstermek suretiyle 24 yapmamız gerekiyor. Diğer kodlarda ise hangi şut veya çalımı o bölümde o oyuncuya ekleyeceksek onun kodlarını girmemiz gerekiyor. Japonya’da ise teknikler orjinaldeki gibi kalacak ve bu sayede o oyuncuya 3 farklı bölümde 3 farklı özel teknikler vermiş olacağız. Tabi A5 2D kodu ile Japonya’da da bu şekilde farklı tekniklerin gelmesi sağlanabilir.

Bu bilgileri de istersen dökümanına ekleyebilirsin.
Yukarı Çık Cevapla
#3
(20-05-2017, Saat: 20:43)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline sağlık. Yine çok güzel ve önemli bir keşif yapmışsın. Hepsini bir yerden, bir arada uygulayabilmek çok güzel. Aynı oyuncuya istediğimiz maçta, istediğimiz şutu, pası ve çalımı ekleyebilmek harika. Çok güzel bir şekilde açıklamışsın, hiç zorlanmadım. 3. oyuncuya eklerken de sıkıntı yaşamadım. Kendinde sonraki oyuncunun A0 ile başlayan kodunu girmek yer gösterim olarak oraya girmek yeterli oluyor.

Bu arada A9 1B 8D 31 04 ile başlayan bu kodlardan 31’ in hangi sırada bulunan özel tekniği değiştireceğini belirlediğini bilmiyordum. Bunu keşfetmiş olmanda ayrıca güzel. Bu sayede 3. şut yerine yeni bir şut gelmesini istediğimizde bu yolla bunu yapabileceğiz.

Bu arada bunu çalım yerine pas için uygulamak istersek her iki AD 3B 04 C9 kodlarından sonra gelen 02 kodlarını 01 yapıp, ardından pas kodlarını A9 dan sonraki kod yerine girmek yeterli oluyor.

Bu önemli ve gerekli paylaşım için çok teşekkürler.

Birde aklıma geldi de forma renklerinde olduğu gibi bir oyuncuya o şutu, pası veya çalımı Sao paolo bölümü için A5 2A, Nankatsu bölümü için A5 2C olarak girebilir miyiz diye bunu denedim ve oldu. Bu sayede o oyuncuya 1. bölümde farklı şut veya pas gelirken, 2. bölümde farklı şut veya pas yapabiliriz. Milli takımda da orijinali olur mesela.

A5 26 maç kodu yerine A5 2A girersek o kodunu girdiğimiz şut, pas veya çalım Sao paolo bölümünde o oyuncuda bulunur.

A5 2A = Sao paolo
A5 2C = Nankatsu
A5 2D = Japonya

Sao paolo bölümde ayrı teknikler ve Nankatsu bölümümde ayrı teknikler için A5 2A ile başlayan ve 60 ile biten benzer kodları hemen Sao paolo bölümünün son kodu olan 60 kodu sonrasına girip gerekli kod değişikliklerini yapmak yeterli olacaktır.

EE 30 04 AD 41 04 20 0C C5 A0 00 B1 34 C9 01 D0
1A A5 2A D0 24 A5 28 C5 29 F0 10 B0 02 90 0D AD
3B 04 C9 01 D0 05 A9 02 8D 31 04 60 AD 3B 04 C9
01 D0 05 A9 03 8D 31 04 60 A5 2C D0 16 A5 28 C5
29 F0 10 B0 02 90 0D AD 3B 04 C9 02 D0 05 A9 02
8D 31 04 60 AD 3B 04 C9 02 D0 05 A9 03 8D 31 04
60

Sadece burada Sao paolo bölümü için A5 2A D0 kodlarından sonraki yer gösterim kodunu Nankatsu bölümünün A5 2C ile başlayan yerini göstermek suretiyle 24 yapmamız gerekiyor. Diğer kodlarda ise hangi şut veya çalımı o bölümde o oyuncuya ekleyeceksek onun kodlarını girmemiz gerekiyor. Japonya’da ise teknikler orjinaldeki gibi kalacak ve bu sayede o oyuncuya 3 farklı bölümde 3 farklı özel teknikler vermiş olacağız. Tabi A5 2D kodu ile Japonya’da da bu şekilde farklı tekniklerin gelmesi sağlanabilir.

Bu bilgileri de istersen dökümanına ekleyebilirsin.

Bu konu ile ilgili bir düzenleme yapacağım.Bir kaç daha buldum.Onları deniyorum.Olursa bu kodlarla birlikte bir düzenleme yapacağım.Bir de youtube da senin misugi ofsayt taktiği ile ilgili bir videonu izledim.Orada nasıl yaptın o özelliği.Bu ofsayt olunca gol olmaması ile ilgili çeşitli kodlar buldum.Senin bu videonu izledim.Gol olmama özelliğini yaparımda bu sahne kodlarını falan anlamadım.Yardımını bekliyorum.Zira o özelliğe birebir uygulamak istiyorum.
Yukarı Çık Cevapla
#4
O sadece fantazi bir çalışmaydı. Gülümseme Kullanılabilecek durumda değil şuan.

Yaptığım işlem şutun kaleye gidişine F0 kodu koymaktı. Bu kodu herhangi bir şutun kaleye gidişindeki son sahnesinde en son kod olarak kullanırsak kaleci çıkmadan gol oluyor. F0 dan sonra FB gibi bir kapama kodu kullanmıyoruz. F0 zaten bu işlevi görüyor.

F9 02 30 44 38 89 F0 F7 03 F9 02 61 78 07 44 28 F5 F9 02 67 70 0C 4E 30 FD 00 F9 09 2B 3C 72 77 47 F0

89 = Kalecinin kalenin orta kısmında şutu beklemesi
44 = Topun filelere girmesi
4E = Hakemin faul için düdük çalması [yanındaki 30 kodu ofsayt yazısı]
77 = Kalecinin kale vuruşunu kullanması
F0 = Bu kodu son sahneye koyduğumuz zaman kaleci son sahnede çıkmadan yani topa uçmadan bu şekilde istediğimiz sahneleri uygulayabiliyoruz.

Kaleci topu tutabilecek güçtü ise gol sayılmaz. Ama tutamayacak kadar zayıfsa bu durumda gol sayılır. Yani tüm iş F0 kodunda bitiyor. Bir nevi bu kod Cyclone' nin ilk vuruştaki kaleci ve oyuncular çıkmadan gol olması işlevini görüyor.

Bunun dışında normal ofsaytta olması gerektiği gibi pası attığımız oyuncumuzun rakipten çok ileri olması durumunu da uygulayamıyoruz zaten. Yani ben orada bunu Misaki' nin son rakip oyuncunun ilerisinde bulunduğu anda pas attım ama o oyuncu Misaki den geride olsa bile yine aynı durum olacaktı. Zaten en önemli sorun bu. Diğerleri bir şekilde halledilir de...

O dönem birkaç arkadaş ofsayt ve sakatlık mevzusunu sormuştu ve bende ilerde bunu bir şekilde uygulayabileceğimiz bilgilere ulaşmamız durumunda nasıl olacağını göstermek istemiştim. Gülümseme


Sen bununla ilgili neler buldun? Şutun kaleye girmesine rağmen gol olmaması durumunu buldun ise bu harika bir haber. Gülümseme Bunu hep uygulamak istemişimdir. Oyunumda da bunu bir maçta bir oyuncunun şutuna uygulamak istiyorum. F0 yöntemi ile kaleci o şuta karşı zayıf kalırsa şutun kaleye girmeyip auta çıkma veya etkisini yitirip yerden sekip bir oyuncuya gitme sahnesini eklesem bile kaleci zayıf kaldığı durumlarda yine gol sayılacaktır. Senin bulduğun kodlarla bu durum oluyorsa bu harika olur. Aslında cyclone nin bu ilk seferdeki avans gol uygulamasındaki bununla ilgili kodu bulup değiştirirsek olabileceğini hep düşünüyordum. Gülümseme Sen hangi yolla yaptın?
Yukarı Çık Cevapla
#5
(20-05-2017, Saat: 20:43)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline sağlık. Yine çok güzel ve önemli bir keşif yapmışsın. Hepsini bir yerden, bir arada uygulayabilmek çok güzel. Aynı oyuncuya istediğimiz maçta, istediğimiz şutu, pası ve çalımı ekleyebilmek harika. Çok güzel bir şekilde açıklamışsın, hiç zorlanmadım. 3. oyuncuya eklerken de sıkıntı yaşamadım. Kendinde sonraki oyuncunun A0 ile başlayan kodunu girmek yer gösterim olarak oraya girmek yeterli oluyor.

Bu arada A9 1B 8D 31 04 ile başlayan bu kodlardan 31’ in hangi sırada bulunan özel tekniği değiştireceğini belirlediğini bilmiyordum. Bunu keşfetmiş olmanda ayrıca güzel. Bu sayede 3. şut yerine yeni bir şut gelmesini istediğimizde bu yolla bunu yapabileceğiz.

Bu arada bunu çalım yerine pas için uygulamak istersek her iki AD 3B 04 C9 kodlarından sonra gelen 02 kodlarını 01 yapıp, ardından pas kodlarını A9 dan sonraki kod yerine girmek yeterli oluyor.

Bu önemli ve gerekli paylaşım için çok teşekkürler.

Birde aklıma geldi de forma renklerinde olduğu gibi bir oyuncuya o şutu, pası veya çalımı Sao paolo bölümü için A5 2A, Nankatsu bölümü için A5 2C olarak girebilir miyiz diye bunu denedim ve oldu. Bu sayede o oyuncuya 1. bölümde farklı şut veya pas gelirken, 2. bölümde farklı şut veya pas yapabiliriz. Milli takımda da orijinali olur mesela.

A5 26 maç kodu yerine A5 2A girersek o kodunu girdiğimiz şut, pas veya çalım Sao paolo bölümünde o oyuncuda bulunur.

A5 2A = Sao paolo
A5 2C = Nankatsu
A5 2D = Japonya

Sao paolo bölümde ayrı teknikler ve Nankatsu bölümümde ayrı teknikler için A5 2A ile başlayan ve 60 ile biten benzer kodları hemen Sao paolo bölümünün son kodu olan 60 kodu sonrasına girip gerekli kod değişikliklerini yapmak yeterli olacaktır.

EE 30 04 AD 41 04 20 0C C5 A0 00 B1 34 C9 01 D0
1A A5 2A D0 24 A5 28 C5 29 F0 10 B0 02 90 0D AD
3B 04 C9 01 D0 05 A9 02 8D 31 04 60 AD 3B 04 C9
01 D0 05 A9 03 8D 31 04 60 A5 2C D0 16 A5 28 C5
29 F0 10 B0 02 90 0D AD 3B 04 C9 02 D0 05 A9 02
8D 31 04 60 AD 3B 04 C9 02 D0 05 A9 03 8D 31 04
60

Sadece burada Sao paolo bölümü için A5 2A D0 kodlarından sonraki yer gösterim kodunu Nankatsu bölümünün A5 2C ile başlayan yerini göstermek suretiyle 24 yapmamız gerekiyor. Diğer kodlarda ise hangi şut veya çalımı o bölümde o oyuncuya ekleyeceksek onun kodlarını girmemiz gerekiyor. Japonya’da ise teknikler orjinaldeki gibi kalacak ve bu sayede o oyuncuya 3 farklı bölümde 3 farklı özel teknikler vermiş olacağız. Tabi A5 2D kodu ile Japonya’da da bu şekilde farklı tekniklerin gelmesi sağlanabilir.

Bu bilgileri de istersen dökümanına ekleyebilirsin.

Bu tüm Sao Paolo -Nankatsu-ve Japonya kodlarını biraz düzenledim.Daha az yer kaplayacak şekilde ayarlayıp dokumana ekledim.Birde örnek kod koydum.Böyle daha kolay ve daha kullanışlı oldu.

(20-05-2017, Saat: 21:50)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: O sadece fantazi bir çalışmaydı. Gülümseme Kullanılabilecek durumda değil şuan.

Yaptığım işlem şutun kaleye gidişine F0 kodu koymaktı. Bu kodu herhangi bir şutun kaleye gidişindeki son sahnesinde en son kod olarak kullanırsak kaleci çıkmadan gol oluyor. F0 dan sonra FB gibi bir kapama kodu kullanmıyoruz. F0 zaten bu işlevi görüyor.

F9 02 30 44 38 89 F0 F7 03 F9 02 61 78 07 44 28 F5 F9 02 67 70 0C 4E 30 FD 00 F9 09 2B 3C 72 77 47 F0

89 = Kalecinin kalenin orta kısmında şutu beklemesi
44 = Topun filelere girmesi
4E = Hakemin faul için düdük çalması [yanındaki 30 kodu ofsayt yazısı]
77 = Kalecinin kale vuruşunu kullanması
F0 = Bu kodu son sahneye koyduğumuz zaman kaleci son sahnede çıkmadan yani topa uçmadan bu şekilde istediğimiz sahneleri uygulayabiliyoruz.

Kaleci topu tutabilecek güçtü ise gol sayılmaz. Ama tutamayacak kadar zayıfsa bu durumda gol sayılır. Yani tüm iş F0 kodunda bitiyor. Bir nevi bu kod Cyclone' nin ilk vuruştaki kaleci ve oyuncular çıkmadan gol olması işlevini görüyor.

Bunun dışında normal ofsaytta olması gerektiği gibi pası attığımız oyuncumuzun rakipten çok ileri olması durumunu da uygulayamıyoruz zaten. Yani ben orada bunu Misaki' nin son rakip oyuncunun ilerisinde bulunduğu anda pas attım ama o oyuncu Misaki den geride olsa bile yine aynı durum olacaktı. Zaten en önemli sorun bu. Diğerleri bir şekilde halledilir de...

O dönem birkaç arkadaş ofsayt ve sakatlık mevzusunu sormuştu ve bende ilerde bunu bir şekilde uygulayabileceğimiz bilgilere ulaşmamız durumunda nasıl olacağını göstermek istemiştim. Gülümseme


Sen bununla ilgili neler buldun? Şutun kaleye girmesine rağmen gol olmaması durumunu buldun ise bu harika bir haber. Gülümseme Bunu hep uygulamak istemişimdir. Oyunumda da bunu bir maçta bir oyuncunun şutuna uygulamak istiyorum. F0 yöntemi ile kaleci o şuta karşı zayıf kalırsa şutun kaleye girmeyip auta çıkma veya etkisini yitirip yerden sekip bir oyuncuya gitme sahnesini eklesem bile kaleci zayıf kaldığı durumlarda yine gol sayılacaktır. Senin bulduğun kodlarla bu durum oluyorsa bu harika olur. Aslında cyclone nin bu ilk seferdeki avans gol uygulamasındaki bununla ilgili kodu bulup değiştirirsek olabileceğini hep düşünüyordum. Gülümseme Sen hangi yolla yaptın?

345FD Ofsetine 4C 10 FD Yaz.3FD20 Ofsetine gel.Şu kodu Yaz.

3FD20 : AD FB 05 D0 04 A9 00 85 C0 4C F0 85

İki takımda gol atınca gol olmuyor.Düzenlenerek istediğimiz şekilde yapılabilir.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Her ikisini de deneyeceğim şimdi. Eyvallah sağol. Gülümseme
Yukarı Çık Cevapla
#7
Kodları baya kırpmışsın ve bu şekilde o 3 bölümün kodlarının yan yanda olması daha anlaşılır ve derli toplu olmuş. Artık Nankatsu veya Japonya bölümünde de farklı bir teknik gelmesini istersek, boş bir yere o kodları girip, onun yer göstermesini orayı gösterecek şekilde ayarlamamız yeterli olacaktır.

Gol sayılmaması olayını da denedim ve gayet başarılı bir iş çıkarmışsın. Bizimde, rakibinde golü sayılmıyor. Çok önemli bir şeyi keşfetmişsin. Göz kırpma Bunu ne zamandır sana soracaktım. Peki bu her şutta oluyor ya bunun için oyuncu, takım ve şut kodlarını falan mı gireceğiz? Oyuncuya özel veya şuta özel hale getireceğiz sanırım?
Yukarı Çık Cevapla
#8
Eline Sağlık.Bu Belge Dosyanın İçinde Varmı Yoksa Kopyamı Oluşmuş Bozuk Açlılmıyor.Yanlış Leyin Kopya Olmuş Galiba.Bilgilendirelimde Güncellensin Arkadaşların Kafası Karışmasın Gülümseme

[Resim: r3lzAP.png]
Yukarı Çık Cevapla
#9
(21-05-2017, Saat: 07:21)Crazy Striker Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline Sağlık.Bu Belge Dosyanın İçinde Varmı Yoksa Kopyamı Oluşmuş Bozuk Açlılmıyor.Yanlış Leyin Kopya Olmuş Galiba.Bilgilendirelimde Güncellensin Arkadaşların Kafası Karışmasın Gülümseme

[Resim: r3lzAP.png]

Dosya adında [- semboller kullandığım için oluşmuş sanırım.Normalde bende öyle bir dosya görünmüyor.Dosya adını düzeltip,Dosyayı yeniden güncelledim.Sanırım sorun düzeldi.
Yukarı Çık Cevapla
#10
Evet Sanırım Dediğin Gibi Olmuş İndirip Kontrol Ettim Düzeltmişsin. Göz kırpma
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Schneider - Mağlup Duruma Düştükten Sonra Sinirlenme [Kendi Takımımızda Uygulama] Hiena 11 368 21-02-2020, Saat: 00:41
Son Yorum: kiyuk
Drive Şutu 6 Farklı Oyuncuya Farklı Sahnelerle Ekleme Hiena 4 264 21-02-2020, Saat: 00:35
Son Yorum: kiyuk
Çalım Editleme ジャイロメ59 9 812 20-02-2020, Saat: 10:22
Son Yorum: necropilia
Adamınız Şut Çekerken Jairo Gibi Yukarıdan Gelsin ジャイロメ59 49 2,348 19-02-2020, Saat: 00:25
Son Yorum: kiyuk
Maç Sıralaması ve Kupa İsimleri Hiena 8 378 29-01-2020, Saat: 03:46
Son Yorum: nemar

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi