Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Help Me

Bu konu; 6 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Tsuyass
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
ben tsubasaya schnederin ateş şutunu eklemek istiyorum hemde takımı hızlandırma özelliği olsun sadece sinirlendiğinde bu özellik çıksın drive şutta mavi renk arkası olduğundan onu turuncu yapmak istiyorum ama kodlarla pek bi ilgim olmadığından nasıl yapcağımı bilmiyorum yardım ederseniz sevinirim yani benim yerime yapabilir misiniz?
Yukarı Çık Cevapla
#2
Anladığım kadarıyla hack oyunu yapmak istiyorsun tüm istediklerin sitede mevcut biraz araştırıp kurcalarsan yaparsın yok yine de yapamadım dersen o zaman tekrar bakarız
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Yukarı Çık Cevapla
#3
tm ben yine buraya yazarım

Yok ya ben yapamam yapabilsem konu açmazdım senide böyle oyalıyorum kusura bakma
Yukarı Çık Cevapla
#4
(16-01-2016, Saat: 15:29)Tsuyass Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tm ben yine buraya yazarım

Yok ya ben yapamam yapabilsem konu açmazdım senide böyle oyalıyorum kusura bakma

kardeşim bence sen bu işi yapmak istiyorsan öğrenmelisin
şimdi gelelim soruna
38F27 = 4D 93 tsubasanın şut kodları.sadece schinedrın fire şut ve rövaşatası olsun istiyorsan F1 93 kodlarını gir.tsubasa'ya fire şut ekledik.

22b5c ofsetinden perde rengini ayarlayabilrsin drive şutun
takım ateşlemeyi denemedim bir şey diyemicem ama sitede olması lazım
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Yukarı Çık Cevapla
#5
Tm Birazcık kurcalıyım belki yapabilirim yardımın için teşekkür ederim

yapabildimde perde rengini pek yapamadım

yok ya ben beceremicem
Yukarı Çık Cevapla
#6
http://www.tsubasatr.net/konu-Matsuyama-...lligi.html
şu konuyu bi incele istersen..
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Yukarı Çık Cevapla


Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi