Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Ct2 Tüm özel Hareketler Birden Fazla Yakın Görünümle Ekleme

Bu konu; 4 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : bakgal
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar artık tüm özel hareketleri birden fazla oyuncuya birden fazla yakın görünüm ile ekleyebiliyoruz. Konuyu detaylıca anlatacağım sizlere. .

Şimdi konuyu üç parçaya ayırarak anlatacağım.

1 . Özel Hareketin Ana kodlarından Önce Yer Gösterimi Yapılanlar

Kısaca Açıklayayım. 21DOC Ofsetinde 4C AB
yer gösterimi dir. Ana kod 22B5C ofsetinde bulunur. İşte bu mantıkla oluşturulmuş kodlar için geçerli bir özelliktir bu.

Bu mantıkta olan 3 tane özellik var. Gerekli açıklamayı başlıklarda yapacağım.

Başlıklara geçmeden önce bu bölümdeki başlıklar için kullanacağım mantığı anlatayım.

Öncelikle altta paylaştığım linke bir bakın. Bu başlık altındaki tüm özellikler için bu mantığı kullanacağım.

http://www.tsubasatr.net/konu-Bir-Sutu-B...m#pid38533


Arkadaşlar Yukarıdaki linkte bu özelliğin nasıl yapılacağı detaylıca anlatılmış. Oradan faydalanarak kaleci kurtarışları için bu özelliği uygulayabilirsiniz.

Anlatımım bu kadar. Verdiğim özellikler içinde bir tek Combi yoktur. Combi üzerinde hala uğraşıyorum. Bulursam onu da ekleyeceğim.

Detaylı bilgiyi linkten öğrenebilirsiniz.

Şimdi alt Başlıklara geçiyorum.

1 . ŞUTLAR İÇİN

Yukarıdaki linki incele. Orada nasıl yapılacağı detaylıca anlatılmış.

2. PAS İÇİN

Öncelikle altta verdiğim linki inceleyin.

http://www.tsubasatr.net/konu-Ozel-Pas-A...tirme.html

Arkadaşlar linkte Pasların topa ilk vuruş anı ve Kaleye Gidiş ofsetleri vardır. Aynı şutlarda ki mantık ile aynı mantığı kullanacaksınız. Örnek vermek gerekirse. 59 AF Drive PAS ilk Vuruş Anına ait Kodlardır. Tıpkı şutlarda ki gibi boş yer gösterip F3 40 ile başlayan bloğu gir. Sonra gerekli düzenlemeyi yap. Anlamadıysanız ilk paylaştığım linki inceleyin

3 .ÇALIM İÇİN

Altta paylaştığım linki inceleyin.

http://www.tsubasatr.net/konu-Calim-Edit...leri#pid62

Arkadaşlar paylaştığım linkte Tüm çalımlar ın ofseti mevcuttur. Ancak her bir çalım için üç farklı ofset ve yer gösterimi vardır. Hemen bir örnekle kısaca açıklayacağım.

Heel lift için üç farklı ofset vardır. 21E1F , 21CE1 ve 21CC4 Ofseti. Şimdi bu üç ofsete de gidip, aynı yer gösterimi yapıyorsunuz. Mesela üç ofsete de 10 FD Yazın. Sonra 3FD20 Ofsetine Gidin. F3 40 ile başlayan o bloğu girip , gerekli düzenlemeyi yapın. Bu kısmı Anlamadıysanız ilk paylaştığım linki inceleyin.

Böylelikle bu kısım ile paylaşacağım özellik bitmiştir. 2 . kısma geçiyorum.


2 . Özel Hareketin Ana kodlarından Önce Herhangi Bir Yer Gösterimi Yapılmayanlar

Bu başlıkta da anlatmak istediğim şu arkadaşlar. 22428 Tiger Tackle ana kodlarının bulunduğu ofsettir. Bu ofsetlerden önce 18 A4 Gibi bir yer gösterimi yapılmaz. Bu başlık altında anlatacağım özellikler bu şekilde olanlardır.

Alt Başlıklara geçmeden önce altta Bu alt başlıklarda kullanacağım genel mantık ile ilgili bir link paylaşacağım oradan faydalanabilirsiniz.


http://www.tsubasatr.net/konu-Bir-Kaymay...a#pid48283

Arkadaşlar bu verdiğim linkten faydalanarak konuyu daha iyi anlayabilirsiniz.

Alt Başlıklara geçiyorum

1 . KAYMA İÇİN

Yukarıdakı verdiğim link aynı zamanda kayma için bu özelliğin nasıl yapılacağı yazıyor. Orada gerekli ofsetlerde mevcuttur.

2. BLOK İÇİN

Kayma kodları ile aynı mantıkla yapılır. Bir örnekle açıklamak gerekirse

22799 Ofseti Power Blok un ofsetidir. Bu ofsete
gidip kayma için yaptığımız işlemlerin aynısını yapıyoruz. Sadece bir farklı olacak.
Kayma ofsetleri yerine blok ofsetleri için uyguluyoruz . Tek fark budur. Şunu da açıklamak istiyorum arkadaşlar. Ct2 oyununda özel kayma ve blok için kullandığımız ofsetler ortaktır. Mesela 207C2 deki 05 kodu hem Power Blok hemde Power Tackle için ortak koddur.

3. PAS KESME İÇİN

Arkadaşlar kayma için olanla aynı mantıkla yapılır
Kayma dan iki farklı yanı vardır. Birincisi kayma ofsetleri yerine pas Kesme ofsetleri kullanılır. İkincisi özel kayma blok kodlarını kullanmanıza gerek yoktur.



Böylelikle bu kısım ile paylaşacağım özellik bitmiştir. 3 . kısma geçiyorum.


3 . ÖZEL Hareket Kaleci Kurtarışı Olursa


Kaleci Kurtarışları için durum biraz daha farklıdır


http://www.tsubasatr.net/konu-Bir-Ozel-K...F#pid48375

Yukarıda paylaştığım linkte bu özelliğin kaleci kurtarışları için nasıl yapılacağını anlatmıştım. Oradan faydalanarak kolaylıkla yapabilirsiniz.

Anlatımım bu kadar. Paylaştığım özel hareketler içinde bir tek Combi yoktur. Combi üzerinde çalışıyorum. Bulursam onu da ekleyeceğim.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Bunun tam olarak ne olduğunu anlamadım. Senin 1. şutlar için ve 2. paslar için diye belirttiğin bölümde normalde döküman linkimi olması gerekiyor. Yani link kodunda hata olduğu için mi çıkmadı acaba?
Yukarı Çık Cevapla
#3
(23-10-2016, Saat: 11:24)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bunun tam olarak ne olduğunu anlamadım. Senin 1. şutlar için ve 2. paslar için diye belirttiğin bölümde normalde döküman linkimi olması gerekiyor. Yani link kodunda hata olduğu için mi çıkmadı acaba?

anlatım devam ediyor. Kısım kısım paylaşıyorum

(23-10-2016, Saat: 11:24)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bunun tam olarak ne olduğunu anlamadım. Senin 1. şutlar için ve 2. paslar için diye belirttiğin bölümde normalde döküman linkimi olması gerekiyor. Yani link kodunda hata olduğu için mi çıkmadı acaba?

anlatım devam ediyor. Kısım kısım paylaşıyorum

(23-10-2016, Saat: 11:24)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bunun tam olarak ne olduğunu anlamadım. Senin 1. şutlar için ve 2. paslar için diye belirttiğin bölümde normalde döküman linkimi olması gerekiyor. Yani link kodunda hata olduğu için mi çıkmadı acaba?

anlatım devam ediyor. Kısım kısım paylaşıyorum
Yukarı Çık Cevapla
#4
Anladım Gülümseme
Yukarı Çık Cevapla
#5
Kombilerde de yer gösterme var aslında. İlki olan Tsubasa ve Misaki nin kodlarından biraz yukarıda bir yerdeydi. Uzun zaman ara verdikten sonra unuttum şimdi yerini ama orada 2 kod olarak yer gösterme vardı.

20704 yakın görünüm ekleme bölümünden hemen öncede Kombinasyonu olan oyuncuların kodları var. Tabi tüm oyuncuların değil sadece kombinasyonları olan oyuncuların ve o oyuncuların orijinal kodlarıyla orada sıralanırlar. Yani Tsubasa 01, Misaki 11, Diaz 60, Pierre 58 gibi..

Bunlardan bişey çıkar mı bilmiyorum ama denenebilir. Gerçi bu kombinasyon olayında biliyorsunuz o oyuncular dışındakiler için animasyon yok. Yani her oyuncunun yakın görünümü eklenir onda sorun yok da ama mesela orada bir Carlos tipi için kombi yapamazsınız. Çünkü onun için öyle bir animasyon oyunda mevcut değil. Yani bu Tachibana kardeşlerin Jitou ile vurduğu Skylap Twin şut gibi bir şey. Animasyon yoksa bunu farklı oyuncuya ekleyemiyorsunuz
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
oyunculara şut pas çalım gibi özellikler ekleme AlphaT®.NET 31 3,951 02-05-2021, Saat: 23:16
Son Yorum: ほくとのたか
CT 2 - Tüm Şutların ve Diğer Özel Hareketlerin Kodları (Asıl İçerik) Hiena 17 2,029 02-05-2021, Saat: 21:15
Son Yorum: ほくとのたか
Özel Hareketi Olmayan Oyunculara Özel Hareket Eklemek ジャイロメ59 42 4,049 02-05-2021, Saat: 20:52
Son Yorum: ほくとのたか
ÖZEL KALECİ KURTARIŞLARI Askerullah 10 2,315 27-04-2021, Saat: 14:59
Son Yorum: cip09
Özel Hareketlerin Enerji Değeri Hiena 38 2,685 19-04-2021, Saat: 09:58
Son Yorum: ECanbay

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi