Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

CT2 Hakkında 3 Sorum Var, Yardım Edebilir Misiniz?

Bu konu; 16 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Karl Heinz Schneider
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#13
1)Fake diye adlandırdığın oyunda "Bırak" diye geçiyor.Oyuncu topu bırakıyor ve top başka bir oyuncuya/yere gidiyor.
Bahsettiğin kaleci yerde mevzusu ise yine oyunda "Dengesini kaybetti" olarak geçiyor.
Topu bırakma olayında asıl faktörler 1)Kaleci level/özel hareketleri 2)Şut çeken oyuncuların leveli 3) Şutun güç değeri
Yani Gertis'e istersen 5 kez topu bırak yap yine Dark İllüzyon ile kurtarabilir.

2)Bu konuda Ataride oynarken Fransa maçında Napolyon'u önce Hyuuga'nın Tiger Tackle'ı daha sonra da Souda'nın Razor Tackle'i ile 2 kez uçurmuştum daha sonra Napolyon o maçta hiç varlık gösteremedi tüm çalım hareketlerinde de başarısız oldu.

3)Her duyduğuna inanmamalısın Drive şut oyundaki en etkili şutlardan biri özellikle havadan yükselerek gittiği için oyuncular fazla dokunamıyor.
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#14
@Jun Misugi

Bilgiler için teşekkürler abi yalnız 3. soruda Drive Şut ne alaka? Benim demek istediğim kaleci ile karşı karşıya (birebir de) Tsubasa ile Heel Lift yerine normal çalım yapmak daha etkili. Hyuga'da ise Tiger Şut, Neo Tiger Şut'dan daha (Kaleci İle Karşı Karşıya). Böyle şeyler duymuştum ve denemiştim. Hepside olmuştu. Bu arada 1. soru için birşey diyeceğim, mesela kaleciye 3 kere fake atarsak gol olma oranı çok artıyor. 1. fake atarsak kalecinin dikkati dağılıyor ve yine gol olma oranı yükseliyor. Peki 2. kez fake atarsak bu sefer 1. fakeden daha güçlü mü?
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#15
Son sorundan başlayayım; 

Penaltı atışlarında atan ile kurtaran arasında çok Level farkı olmadığı sürece sağda yazan değerlerin pek bir anlamı yok açıkçası ancak şutör çok güçlü kaleci ise son derece zayıfsa köşeyi bilseniz bile kurtaramadığına şahitlik edebilirsiniz.

Bu durumu en güzel Nankatsu - Musashi maçında deneyebilirsiniz. Hatta öyle ki bu maç penaltılara kalırsa Misugi dışında kalan Musashili oyuncuların da Morisaki'ye çok rahat doğru köşeye atlamasına karşın goller atabildiklerini tecrübe edebilirsiniz. 
Ancak rica ediyorum Nankatsu ile epey ekstra Level atlayıp "Yok öyle bir şey, senin dediğin gibi olmuyor" filan şeklinde geri bildirimde bulunmayın. Açın yazmış olduğum analizi ve oradaki hiç yenilmeden/ekstra Level atlanmadan alınmış şifrelerle oynayın, dediklerimi birebir yaşayacaksınız.

...

Kaleciyi şaşırtmak için kullandığımız bu hamleye Through [スルー] diyoruz, lütfen element uydurmayalım!
1 inci ve 2 nci Through için aynı cümle çıkar: Suruu de teki no kiipaa baransu wo kuzushiteiru!
3 üncü ve nihai Through sonrasında ise; Suruu de teki no kiipaa baransu wo taoreteiru!

1 inci Through ile dengesi sarsılır, 3 üncü Through ile dengesi dağılır. 4 ve sonraki Through'lar ise daha fazla ve daha farklı bir etki göstermemektedir. Elbette 3 üncü Through >> 1 inci Through olduğu için de mantıken 2 inci Through > 1 inci Through şeklinde bir eşitsizlik söz konusudur. Birazcık matematik bilginiz de varsa bu eşitsizliklerle neyi kastettiğimi çok daha iyi idrak edebilirsiniz. 

...

Rakip oyuncuyu yavaşlatmamız yalnızca onu birden fazla oyuncu ile tutmamız durumunda bir anlam ifade edecektir. Diğer türlü tek kişilik markaj sonucunda yavaşlayan bir oyuncunun bir müddet sonra tekrar tutulması esnasında daha önceki yavaşlamanın hükmü kaybolmuş olacaktır. 

...

Son sorun ise üzgünüm ama hurafe, şehir efsanesi ve safsata. Şayet yine açıp yazmış olduğum Analiz'in sayfa 330 Üçüncü Bölüm, VI. kısımdaki ÖZEL TEKNİKLER ve GUTS başlığı altındaki tabloya ve açıklamalara bakacak olursan bu ve benzeri sorularına çok net ve direkt sayısal cevaplar bulabilirsin.
| 12 | Eagle Shot | Eagle Shot Pass | Teppoumizu Tackle | Ball Keep Ability | Furano FC |
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#16
@Hikaru Matsuyama 
Through  dediğinin Türkçe karşılığı nedir?

@"Karl Heinz Schneider^"
Valla abim yorgunluktan onu normal şut-drive şut diye okudum bugün hirado maçı vardı aklım ona gitti galibaGülümseme
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#17
@Hikaru Matsuyama

İlk öncelikle teşekkür ederim abi. Yalnız niye İngilizce terim kullanmak zorundayız? Bu oyun Japonca. Çoğu Türk ise, bu oyunun Türkçeye çevrilmiş halini oynar. Niye oyundaki hareketlerden birisini İngilizce olarak kullanalım ki? Bu yorumun saçma. Ha, isteyen bu terimi İngilizce dilindeki terimiyle kullanır, Fransızca, Almanca halindeki şekliyle kullanır ona bir şey demem.

@Jun Misugi

Through = "Doğru, Tamamen, Doğruca" demek. Yani bildiğimiz topu bırakmak işte.

Drive Shoot konusunda ise önemli değil, her insana olur. Zaten aradığım cevabı aldım. Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
İlerdeki oyuncuma havadan veya yerden top gönderme hakkında??? yagizilhan343 2 125 26-11-2022, Saat: 16:10
Son Yorum: Makoto Soda
Captain Tsubasa 2 Zhangjianihao V 4.6 Kolombiya Kadrosu Yardım R.Hino 4 300 13-12-2021, Saat: 15:31
Son Yorum: R.Hino
yardım lütfen mami1212 3 339 18-10-2020, Saat: 23:24
Son Yorum: AlphaT®.NET
Sut ofset yardim _Super_Striker_ 2 810 04-10-2017, Saat: 11:54
Son Yorum: _Super_Striker_
"Misaki" Hakkında Owari da 2 894 01-09-2017, Saat: 20:02
Son Yorum: TsubasaNSC

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi