Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

CT 2 Level Atlama Mantığı

Bu konu; 11 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hikaru Matsuyama
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
[Resim: 246vuop.png]

Japonca bir sitede gezerken CT2 Super Striker ile ilgili bunu buldum ve sanırım daha önce de paylaşmıştım.

Her daim ilgimi çeken bir konu olmuştur bu oyuncuların neye göre level atladığı ancak bir türlü çözemediğim ve tam olarak anlayamadığım bir mevzu.

Neyse, buraya yoğunlaşacak olursak adamlar demiş ki Level 1'den Level 2'ye geçmek için 96 Tecrübe Puanı gereklidir ancak hiçbir şekilde bir exp ile ilgili bir açıklama yapılmamış bu da haliyle durumu muallak bırakıyor.

Merak edip acaba bu 96 Puan, 96 Guts (Stamina) olabilir mi diye ilk takımda her oyuncumla en az 160 kadar Guts harcadım ancak Corinthians'a geçtiğimde herkesin level atlamasını beklerken sadece birkaç oyuncum level atladı yani öngörüm yanlış çıktı.

Özellikle hack ile kodlarla uğraşan arkadaşların bu konuda söyleyebilecekleri vardır düşüncesi ile bu başlığı açtım.

Devreler yanmadan şu konuyu bir kavrasaydım. Dil Çıkarma
| 12 | Eagle Shot | Eagle Shot Pass | Teppoumizu Tackle | Ball Keep Ability | Furano FC |
Yukarı Çık Cevapla
#2
bunu tek merak eden ben değilmişim demekki bunu görmek güzel.
bu resmi ilk gördüğümde bende exp olayına dikkat edip denemiştim tsubasanın komple enerjisini bitirdim, gil ile bol bol harcama yaptım enerjiden fakat tek level atlayan tsubasa olmuştu.

bu hala benim kafamı kurcalayan bir soru işareti en büyüklerinden. bu exp neye göre alınıyor? şeklinde
Yukarı Çık Cevapla
#3
Bu konuyu hatırlıyorumGülümseme
Level atlamanın başlıca şartı gol atmak diye aklımda kalmıştır hep.
Genelde de böyle olur ama pas,çalım,top kapma,kesme kalecilerde yumruk gibi hareketler de level atlanmasını sağlıyor.
Hatta Rio kupasından örnek vereyim Palmeiras maçı öncesi tüm takımın leveli genelde artar(bende öyle oluyor)
Buradaki 96 vs gibi verileri çözmek için benim de aklıma ilk senin yaptığın gibi 96 enerji harcamak geliyor
Ama uydurma da olabilir gibi..
Olmayadabilir..
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Yukarı Çık Cevapla
#4
Ah keşke dediğin gibi olsa ama değil işte. Güzel

Mesela aç bak ilk maçta Tsubasa ile hiçbir şey yapma; bırak gol atmayı pas verme, verkaç yapma, savunmada kullanma hiçbir şey yapma ancak yine de çok büyük ihtimalle Tsubasa level atlayacaktır Corinthians maçında. Güzel

Hal böyle olunca level atlama mantığı için bunca zaman inşa ettiğimiz her şey çöküyor.
| 12 | Eagle Shot | Eagle Shot Pass | Teppoumizu Tackle | Ball Keep Ability | Furano FC |
Yukarı Çık Cevapla
#5
Birkaç gün bu altta verdiğim konuyu tekrar okurken senin geçmişteki bu bilgilerin akılma geldi ve bunları aramaya koyulmuştum... Bir konu içerisinde bunları verdiğini hatırlıyordum ve bulabilmek için Mart döneminden önceki mesajlarına tek tek bakmak zorunda kalıp öyle bulmuştum. Gülümseme

Bu değerlerin ne ile ilgili olduğu ve ne amaçla, nasıl kullanıldığı hakkında pek bir fikrim yok ama dediğim gibi alttaki konuyla irtibatlandırıp bu amaçla arayıp bulmuştum o konudaki bu bilgilerini ama düşündüğüm gibi bir sonuca ulaşamadım ne yazık ki.

Hex Converter [Ondalık Değeri Onaltılıya Dönüştürme]
Yukarı Çık Cevapla
#6
Tabloda bir şey dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama leveller ilerledikçe aradaki exp farkı da artıyor.

Örneğin,

Level 2 - Level 1 = 96
Level 3 - Level 2 = 112
Level 4 - Level 3 = 128

şeklinde gidiyor ve bu aslında bana çok mantıklı geldi çünkü ilk turda Tsubasa'ya ben neredeyse her maç level atlatmayı başarırken ilerleyen zamanlarda daha geç level atladığını biliyoruz, bunu zaten oyuna biraz ilgili herkes fark etmiştir.

Oyun çekişmeli geçsin diye yapılmış orası zaten belli. Mesela yanlış hatırlamıyorsam JairoM'un bir hacki vardı, her maç level atlama üzerine kurulmuştu ilk başta adil olan budur diye düşünerek açıp oynamıştım ancak fark ettim ki bizim takım her maç bütün oyuncular level atlayınca rakipten çok çok üstün oluyoruz. Güzel

Özetle,
Ben bu listenin ve tecrübe puanına göre level atlama sisteminin gerçek olduğuna neredeyse eminim ancak tam olarak nasıl işliyor bilemiyorum.
| 12 | Eagle Shot | Eagle Shot Pass | Teppoumizu Tackle | Ball Keep Ability | Furano FC |
Yukarı Çık Cevapla


Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi