Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

5li 6lı hack paketi

Bu konu; 2 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : BySezar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Abilerim hepinizin yaşı benden büyüktür mutlaka sitede aratıp bulamadıgım bir konubu sizden bikaç saglam hack önermenizi isticem bu hacklerle bi zip oluşturup benim gibi aranıza yeni katılanlara bir kolaylık sağlamış olucam(aslında burda yeni konu acmaya bile hakkım yok ama amacım küçük bir eksiği gidermek)

Saygılarımla...
Yukarı Çık Cevapla
#2
İlk mesajlarımızda tanışma bölümünde kendimizi tanıtıyoruz.
Hack konusuna gelince 5-6 Tanesi değil emek verilen her hack değerlidir.
Kendini tanıttıktan sonra sitemizdeki her hacki indirip oynayabilirsin
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Yukarı Çık Cevapla
#3
Eyvallah abim dedigini hemen yapacam

(22-07-2017, Saat: 20:51)Wild Striker Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İlk mesajlarımızda tanışma bölümünde kendimizi tanıtıyoruz.
Hack konusuna gelince 5-6 Tanesi değil emek verilen her hack değerlidir.
Kendini tanıttıktan sonra sitemizdeki her hacki indirip oynayabilirsin

Oldumu abi
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
CT-2 Hack Sohbet Bölümü digimax 39 1,968 10-11-2020, Saat: 11:59
Son Yorum: levin44
Uefa Avrupa ligi Hack levin44 20 396 13-10-2020, Saat: 21:52
Son Yorum: taus31
Golden 23 ve Rising Sun Hack Projeleri Jun Misugi 17 462 12-10-2020, Saat: 22:37
Son Yorum: levin44
Zhangjianihao Hack Nasıl Yapıldı- CT2'ye 2 player ekleme. imparator_03 7 332 12-09-2020, Saat: 17:28
Son Yorum: imparator_03
İlk Seri Hack Projesi Karl Heinz Schneider^ 12 474 19-08-2020, Saat: 20:42
Son Yorum: Karl Heinz Schneider^

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi