Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

512 Boş Ofset Yaması [Yeni]

Bu konu; 18 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar biliyorsunuz yapacağınız kapsamlı oyunlarınızda 3FD20 - 40000 arası boş ofsetleri kullanabiliyordunuz. Ayrıca bir yama programı ile 4CC0 - 6000 arasını da kullanabiliyordunuz. Ama artık öyle bir duruma geldik ki o bölümlerde bize yetmiyor. İşte bugün size buna benzer bir program paylaşacağım ve bu sayede fazladan ekstra 4CC0 - 6000 arasından daha fazla boş kod bloğuna sahip olacaksınız.

Programı açtıktan sonra önce sağ üstteki yan yana iki ?? işaretinin olduğu butona tıklayıp oyununuzu gösteriyorsunuz, sonra alttaki butona tıklayıp kaydetmiş oluyorsunuz. Sonrasında o oyununuzu hex editör ile açtığınızda 60000 ile 80000 arası kod bloklarının oluştuğunu göreceksiniz. Tabi oradaki tüm bölümlei kullanamıyorsunuz. Sadece belirli bölümleri kullanabilirsiniz.




512 yama programı ile oyunu kaydettikten sonra 66010 ile 68000 arası ofsetleri kullanabiliyoruz.

Yama Programına ve o bölümdeki bu kodları nasıl kullanacağınıza dair açıklama aşağıdaki link içerisinde mevcut.

Link: Konu sonunda gizli içeriktedir.

Şifre: www.tsubasatr.net


Yama programını kaybetmeniz durumunda kodları kullanarak bu boş ofsetleri aktif etmek için aşağıdaki linkteki dökümanı indiriniz

Tesekkurler ! Icerik Acilmistir:



.doc   512 yama oluÅŸan kodlar.doc (Dosya Boyutu: 449.5 KB / İndirme Sayısı: 13)


Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
(17-10-2016, Saat: 16:55)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar biliyorsunuz yapacağınız kapsamlı oyunlarınızda 3FD20 - 40000 arası boş ofsetleri kullanabiliyordunuz. Ayrıca bir yama programı ile 4CC0 - 6000 arasını da kullanabiliyordunuz. Ama artık öyle bir duruma geldik ki o bölümlerde bize yetmiyor. İşte bugün size buna benzer bir program paylaşacağım ve bu sayede fazladan ekstra 4CC0 - 6000 arasından daha fazla boş kod bloğuna sahip olacaksınız.


Programı açtıktan sonra önce sağ üstteki yan yana iki ?? işaretinin olduğu butona tıklayıp oyununuzu gösteriyorsunuz, sonra alttaki butona tıklayıp kaydetmiş oluyorsunuz. Sonrasında o oyununuzu hex editör ile açtığınızda 60000 ile 80000 arası kod bloklarının oluştuğunu göreceksiniz. Tabi oradaki tüm bölümlei kullanamıyorsunuz. Sadece belirli bölümleri kullanabilirsiniz.

512 yama programı ile oyunu kaydettikten sonra 66010 ile 68000 arası ofsetleri kullanabiliyoruz.

Yama Programına ve o bölümdeki bu kodları nasıl kullanacağınıza dair açıklama aşağıdaki link içerisinde mevcut.

Link: http://s5.dosya.tc/server3/srl6r0/512_Ya...i.rar.html

Şifre: www.tsubasatr.net

Bilmeyenler için güzel bir konu abi bu olayı 66010 ofsetini ve 4cc0 ofsetlerini bir kullanabilymyuz? Mesela bnde 4cc0 c600 f010 ofsetlerini bir kullanmayı buldm son oynmda baya animasyon kullanmştm boş bölm yetmemişti bu 3 nü kullanmştm
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Evet ikisini bir arada kullanabiliyoruz. Ama kodlar çakıştığı için yeni yamada o boş bölümlerin yarsını kulanabiliyoruz. Gerekli açıklamayı link içerisindeki belge açıkladım

Bu arada F010 için hangi yama programını kullanıyorsun. Elinde var mı? Paylaşırsan onu bir inceleyelim belki onun kodları farklıdır da bu şekilde 2 yama kodları arasında çakışma olmaz ve daha fazla boş bölüme sahip olabiliriz
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Eline sağlık Tolga abiGülümseme
Paylaşımlarının devamını diliyorum
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Sağol Onur Gülümseme

Elbette yeni paylaşımlar olacaktır.

Bu arada arkadaşlar söylemeyi unutmuşum, bu programı bana gönderen Wild Striker arkadaşımızdır. Beraber dün gece biraz araştırma yaptık. Bu program nereleri gösteriyor, hangi bölümleri kullanabiliriz diye araştırma yaptık ve bugün itibari ile çözüp sizinle paylaşabildik.

Kendisini de çalışmaları için tekrar teşekkür ediyorum.

Bu arada arkadaşlar eğer yapacağınız oyunlarda çok fazla görsel animasyon ve farklı özellikler kullanmayacaksanız bu bölüm size yeter. Hiç 4CC0 yamasını kullanmazsanız 66010 ile 68000 arasını tamamen kullanabilirsiniz.

Bu bölümde hesaplama yapmak da kolaydır. Zira zaten o bölüme gittiğinizde orada 60 10, 7D 60 , 61 40 gibi kodların kendi bölümü gösterdiğini görüyorsunuz sadece kodları ters çevirip 60 7D olarak ilgili bölümünüze giriyorsunuz. Yani hiçbir yere bakmadan ezbere yapabiliyorsunuz. O yüzden bu bölümün hesaplaması 4CC0 li bölümlerden daha kolaydır.

Ama eğer yetmeyeceğini düşünüyorsanız veya yaptığınız oyunda önceden o bölümü kullanmışsanız artık burada da dediğim gibi 67360 sonrasını 68000 e kadar kullanabilirsiniz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
(17-10-2016, Saat: 17:02)Oozora Tsubasa Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(17-10-2016, Saat: 16:55)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar biliyorsunuz yapacağınız kapsamlı oyunlarınızda 3FD20 - 40000 arası boş ofsetleri kullanabiliyordunuz. Ayrıca bir yama programı ile 4CC0 - 6000 arasını da kullanabiliyordunuz. Ama artık öyle bir duruma geldik ki o bölümlerde bize yetmiyor. İşte bugün size buna benzer bir program paylaşacağım ve bu sayede fazladan ekstra 4CC0 - 6000 arasından daha fazla boş kod bloğuna sahip olacaksınız.


Programı açtıktan sonra önce sağ üstteki yan yana iki ?? işaretinin olduğu butona tıklayıp oyununuzu gösteriyorsunuz, sonra alttaki butona tıklayıp kaydetmiş oluyorsunuz. Sonrasında o oyununuzu hex editör ile açtığınızda 60000 ile 80000 arası kod bloklarının oluştuğunu göreceksiniz. Tabi oradaki tüm bölümlei kullanamıyorsunuz. Sadece belirli bölümleri kullanabilirsiniz.

512 yama programı ile oyunu kaydettikten sonra 66010 ile 68000 arası ofsetleri kullanabiliyoruz.

Yama Programına ve o bölümdeki bu kodları nasıl kullanacağınıza dair açıklama aşağıdaki link içerisinde mevcut.

Link: http://s5.dosya.tc/server3/srl6r0/512_Ya...i.rar.html

Şifre: www.tsubasatr.net

Bilmeyenler için güzel bir konu abi bu olayı 66010 ofsetini ve 4cc0 ofsetlerini bir kullanabilymyuz? Mesela bnde 4cc0 c600 f010 ofsetlerini bir kullanmayı buldm son oynmda baya animasyon kullanmştm boş bölm yetmemişti bu 3 nü kullanmştm

İnşaallah atarm sna bilgisayardan girdiğinde abi sen ama bu yama olayını pek bilmyrm abi ben kodlarla giryrm herşeyi
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
CT2 - [4CC0 - C600 - F010 - 119C0] Boş Ofset Yaması bakgal 16 421 28-10-2023, Saat: 08:20
Son Yorum: TheAnh1988
boş ofset yaması Askerullah 10 489 25-10-2023, Saat: 16:00
Son Yorum: Tsubasagülü
CT2 Türkçe Karakter Yaması NanoBasa 9 2,951 03-12-2020, Saat: 10:25
Son Yorum: nemar

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi